Fon yüklənir...
Загрузка...

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

Загрузка...
Forma girmək istəyir, ancaq yeni bir dietaya başlamaq üçün enerji tapa bilmirsiniz? Sizlər üçün, Bəslənmə və Dieta Mütəxəssisi Banu Kazanç'tan təkliflər aldıq. Kazanç'a görə baharın bütün mənfi təsirlərindən xilas olub yaz aylarına formada girə bilmək yolu mətbəxdən keçir. Yediklərinizin faydasını və necə işə yarayacaklarını anlamaq üçün, Banu Kazanç'ın təkliflərinə göz gəzdirin:

Limon: C vitaminindən çox zəngindir. Detoks təsiri vardır. Tərkibindəki C vitamini səbəbi ilə yağ yanmağını sürətləndirər. Xüsusilə salatalarınızı bol limonlu istehlak etməyə diqqət göstərin.

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

YAĞ xəndəkləri

Kivi: Kivi də ehtiva etdiyi yüksək C vitamini sayəsində bədəndə saxlanılan yağların yandırılmasına böyük ölçüdə köməkçi olur.

Yaşıl tərəvəzlər: Ehtiva etdikləri zəngin potasyumdan ötəri bədəndə su toplanmasını maneçilik edərlər. Təzyiqi nizama salır və maddələr mübadiləsinin nizamlı işini təmin edərlər. Gündəlik menyunuzda ən azından bir pay yaşıl yarpaqlı tərəvəz yeməyi unutmayın.

Yaşıl Çay: Bədəndə qanın daha sürətli gəzməsini təmin edər. Bunun yanında məzmunundakı kateçin maddəsinin şiş atıcı təsiri vardır. Gündə iki fincan yaşıl çay içə bilərsiniz.

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

Brokoli: Güclü bir antioksidant olan brokoli, zəngin B və C vitamini məzmunu sayəsində maddələr mübadiləsini sürətləndirər. Həftədə iki-üç dəfə brokoli yeməyi laqeyd yanaşmayın.

Ədviyyatlar: ədviyyatlardan xüsusilə bibəriyə və kəklik, maddələr mübadiləsinin işində çox təsirlidir. Rozmari, ət yeməklərinə və salata qoyula bilər. Bibəriyə yağı isə salatlarda istifadə edilə bilər. Eyni şəkildə kəklik də ət yeməklərinə və salatlara qoyula bilər. Zəncəfil də maddələr mübadiləsinin çalışması üçün əhəmiyyətli bir bitkidir, bağırsaqların nizamlı işini təmin edər.

Alma: Almanın içində olan pektin, toxluq hissi yaradıb uzun müddət aclıq hissetmemenizi təmin edər. Beləcə gərəksiz qəlyanaltı önlənmiş olar. Gündə bir-iki dənə almanı heç narahatlıq duymadan yeyə bilərsiniz.

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

Ananas: Ananasta olan fermentlər balıq, toyuq və qırmızı etteki zülalın daha asan parçalanmasına köməkçi olar. Beləcə bədən aldığı zülaldan daha çox faydalanar. Ananas eyni zamanda bədənin enerjisini artıraraq daha çox yağ yandırılmasına da köməkçi olar. Gündə bir dilim ananas yemənin faydası çox böyükdür.

QARACİYƏR DOSTU

Enginar: Qaraciyər dostu olaraq tanıdığımız Enginar xüsusiyyəti bol maqnezium ehtiva etməsidir. Maqnezium yağ yakımını sürətləndirər. Ayrıca bağırsaqların işini təmin edər.

Blueberry: Güclü bir antioksidant olan blueberries, yüksək miqdarda C vitamini ehtiva edər. Blueberry yağ hüceyrələrinin yandırılmasında da böyük əhəmiyyət daşıyar.

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

Qırmızı acı bibər: Acı bibər, bədən istiliyini artıraraq maddələr mübadiləsini sürətləndirər. Narahat olmadığınız müddətcə yeməklərinizdə istifadə etmənizi tövsiyə edirəm.

KAS edənlər

Buruq salat: Kalium baxımından çox zəngin olan buruq salat ya da kahı, əzələ istehsalına köməkçidir. Ehtiva etdiyi zəngin kalium sayəsində, əzələ istehsalını və yağ yandırılmasının sürətli olmasını təmin edər.

Kərəviz: Ən böyük xüsusiyyəti həzmi kolaylaştırmasıdır. Bu səbəblə diyet edənlərin həftədə iki dəfə kərəviz yeməklərində fayda var.

Pomidor: Kalium baxımından zəngin olub, ehtiva etdiyi likopene ötəri həzm sisteminin yaxşı işini təmin edər. İçindəki zəngin vitamin və minerallar da, insanı tox və gümrah tutar. Hər payda bol miqdarda pomidor istehlak edin.

Yağyandırıcı qidalarla sürətli arıqlayın

Həftədə iki dəfə QIRMIZI ƏT YETƏR

BALIQ: Omega 3 və Omeqa 6 baxımından çox zəngin olub, ürək damar sağlamlığı baxımından da çox faydalıdır. Ayrıca balığın maddələr mübadiləsini sürətləndirmə xüsusiyyəti də vardır. Həftədə mütləq iki-üç dəfə, qızartma olmaq şərtiylə, balıq növlərindən yeməyi unutmayın.

Qırmızı ət: Ehtiva etdiyi keyfiyyətli zülal sayəsində maddələr mübadiləsini işlədər. Sağlam bir maddələr mübadiləsi üçün həftədə iki dəfə qırmızı ət yemək kafi.

Toyuq: Toyuq da ehtiva etdiyi zəngin zülal sayəsində maddələr mübadiləsini sürətləndirər. Həftədə iki-üç dəfə toyuq yeməlisiniz.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Night Wolf

14 Avqust 2014 23:06

Çəki vermək mənə hələ lazım deyil
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

gulumse

5 Avqust 2014 18:24

heee yashil caydan istfade edecem mene sadece 2 kq atmag lazimdi

Dark PrincesSa

3 Avqust 2014 11:40

Sitat: Ahu 05
tesekkurler.

Ahu 05

2 Avqust 2014 20:25

tesekkurler.

NICKY

2 Avqust 2014 19:17

Yaxsi xeberdi ama tercumesi hec yaxsi deyil
--------------------
♡♡♡
loading...
Загрузка...