Fon yüklənir...
Загрузка...

Qaçışın faydaları

Загрузка...
Qaçışın faydaları

 

Sağlamlığımızı təhlükə altında qoyan ən böyük təhlükələrdən biri də hərəkətsizlikdir. Halbuki həftədə ən azı üç dəfə qaçmaq orqanizmi bir çox xəstəliklərdən qoruyur. Qaçmaq qan dövranını artırmaq, həmçinin ürək-damar xəstləlikləri ehtimalını azaltmaqla yanaşı, orqanizmdə müsbət dəyişikliklərə səbəb olur. Bundan başqa, qaçmağın fizoloji faydaları da çoxdur. Digər tərəfdən, qaçışla məşğul olan adamlar gündəlik fəaliyyətlərində daha az yorğunluq hiss edirlər. Elə isə qaçış üçün hansı qaydalara riayət etmək lazımdır?
*Əgər açıq havada qaçacaqsınız, daha çox səhər və ya axşam saatlarına üstünlük verin.
*Əgər hava şəraiti qaçış üçün əlverişli deyilsə, qaçış zolaqlarından istifadəə edin.
*Qaçış üçün sakit və səssiz yerlərə üstünlük verin.
*Çox isti və ya çox soyuq havalarda qaçmayın.
*2 gün fasilə ilə həftədə 3 gün və ən azı 30 dəqiqə qaçın.
*Şəkər, hipertoniya və s. kimi sistematik xəstəlliyi olanlar həmişə həkim nəzarrətində olmalıdır.
*Qaçışa yüngül idman hərəkətləri ilə başlayın.
*Əgər yaşınız 40-dan çoxdursa əvvəlcə, həkim müaniyəsindən keçin.
*Yaşınıza uyğun sürət seçin.
*Yeməkdən ən azı 2 saat sonra qaçın.
*Rütbətli havalarda qaçmayın.
*Qaçışa aşağı sürətlə başlayın və aşağı sürətlə bitirin.
*Qaçış üçün pampıq paltara üstünlük verin.
*Qaçışa başlamazdan əvvəl 2 stəkansu için. Sonra hər 20 dəqiqədən bir 1 stəkan su içə bilərsiniz.
*Qaçış üçün açıq rəngli və geniş paltar seçin.
*Nazikqatlı ayaqqabılarla qaçmayın.
Qaçışın insan üçün böyük faydaları var. Gəlin bu faydalarla tanış olaq.
*Qa çış qan dövranın artırır, ürək-damar xəstəlikləri ehtimalını azaldır.
*Ürək əzələsi də daxil olmaqla bütün əzələləri möhkəmləndirir.
*Qan təyziqini nizamlayır.
*Köklük ehtimalını azaldır.
*Bağırsaqların fəaliyyətini nizamlayır, həzmi asanlaşdır.
*Beynə gedən oksigenin miqdarını artırır.
*Maddələr übadiləsi artırır.
*Xolestrolu nizamlayır.
*Oynaq və əzələrin elastikliyini artırır, bel və boyun ağrılarını azaldır.
*Sümükləri möhkəmləndirir.
*Yorğunluq hissini azaldır.
*Qan yağlarının miqdarını aşağı salır.
*Ağciyərlərin fəaliyyətini artırır.
*Stressi aradan qaldırır.
*Hüceyrələrin çoxalmasına kömək edir.
*Xoşbəxtlik hormonu kimi də məlum olan endorfin hormonun ifrazını artırır.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

NICKY

7 Mart 2014 19:29

Cox hereketli olmaq heqiqeten faydalidi
--------------------
♡♡♡

❃FloRal❃

7 Mart 2014 14:11

Bacardığım qeder hereketli olmağa çalışıram. 2 gündü dersin başlamasına 5 deq. qalmış evden çıxmağımda cabası lol
--------------------

***
❃❃❃

***

Nahid-19

7 Mart 2014 14:00

Düz 7 il səhər,günorta,axşam qaçmışam )) Düzdü faydası olsada ama bəzi problemlərə görə davamını gətirə bilmədim....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Night Wolf

7 Mart 2014 12:20

Qaçışın o qədər şeyə xeyri var ki o qədərdə çox qaçmıram sadəcə gün boyu activ oluram
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!
loading...
Загрузка...