Loading...
Dünyanın ən borclu ölkələri

Dünyanın ən borclu ölkələri

Loading...
Dünyanın ən borclu ölkələri


Dünyanın ən borclu iyirmi dövləti sıralamasında ABŞ tam 13 trilyon dollar borcla lider.

Birləşmiş Ərəb Əmrliklərinin yeddi əmrliyindən biri olan Dubai World və bu şirkətə bağlı əmlak şirkəti Nakheelin, keçən həftə borclarını təxirə salma tələbinin yaratdığı qayğılar, dünyanın ən borclu ölkələrinin hansıları olduğunu ağla gətirdi.

CNBCin, Dünya Bankı və CIA World Factbookdan yığdığı 2009 ili ilk dörddəbir və ikinci dörddəbir məlumatlarına görə, ABŞın 13 trilyon 454 milyard dollar cəmi xarici borcu (dövlət və xüsusi sektor xarici borc cəmi) var. ABŞı 9 trilyon 87 milyard dollarla İngiltərə, 5 trilyon 208 milyard dollarla Almaniya və 5 trilyon 21 milyard dollarla Fransa izləyir.
Cəmi xarici borcun GSYHə nisbətinə baxıldığında isə ən pis vəziyyətdəki ölkənin İrlandiya olduğu görülür. İrlandiyanın milli gəlirinin 12,6 misli qədər xarici borcu (cəmi xarici borcun GSYHə nisbəti yüzdə 1.267) var.
Hər nə qədər ABŞ, cəmi xarici borc miqdarında ilk sıranı alsa da cəmi xarici borcun GSYHə nisbətinə baxıldığında ABŞın vəziyyəti İrlandiya, İngiltərə, Almaniya, Fransa, İspaniya, İtaliya, Hollandiya, İsveçrə, Belçika, Avstriya, İsveç, Danimarka, Norveç, Portuqaliya və Finləndiyədən daha yaxşı vəziyyətdə olduğu görülür.
İnkişaf etmiş ölkələr içində cəmi xarici borcun GSYHə nisbəti baxımından ən pis vəziyyətdə olan İrlandiyanı isə İsveçrə, İngiltərə, Hollandiya, Belçika, Danimarka, Avstriya, Fransa və Portuqaliya izləyir.
Adam başına düşən xarici borc baxımından 567 min 805 dollarla İrlandiya birinci olarkən, İrlandiyanı 176 min 45 dollarla İsveçrə və 148 min 702 dollarla İngiltərə izləyir. ABŞda adam başına düşən xarici borc 43 min 793 dollar, Fransada 78 min 387 dollar, Almaniyada 63 min 263 dollar, İspaniyada 59 min 457 dollar və İtaliyada isə 39 min 741 dollar səviyyəsində var.
Ən çox cəmi xarici borcu olan 20 ölkənin 2009 ili ilk dörddəbir və ikinci dörddəbir etibarıyla cəmi xarici borcları miqdarı belədir:

CƏMİ XARİCİ BORCLAR (MİLYARD DOLLAR)

1- ABŞ 13.454,0

2- İngiltərə 9.087,0

3- Almaniya 5.208,0

4- Fransa 5.021,0

5- Hollandiya 2.452,0

6- İspaniya 2.409,0

7- İrlandiya 2.386,0

8- İtaliya* 2.310,0

9- İsveçrə 1.338,0

10- Belçika* 1.246,0

11- Avstraliya 891,2

12- Avstriya 832,4

13- İsveç 669,1

14- Hong Kong 631,1

15- Danimarka 607,3

16- Yunanıstan 552,8

17- Norveç 548,1

18- Portuqaliya 507,0

19- Finlandiya 364,8

20- Macarıstan* 207,9
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Privacy

20 Dekabr 2009 12:52

coxlu olke var

Gitarist

2 Dekabr 2009 00:55

BORCLU GORESEN BORCUNU QAYTARAR????

TARKANKA_210

2 Dekabr 2009 00:25

Sitat: RITMEX
Əsas mənim borcum olmasın)

Sitat: latinos

:)))))))

kiwinin borcu olarda))))

:))))))))
NƏ DEYİME ONLAR BORCUNU ÖDƏSƏ BİZƏ NƏ ÖDƏMƏSƏ BİZƏ NƏ ? :)))))))

Paradoxal_Despot

2 Dekabr 2009 00:16

bunlar ele bele formal seylerdi yeni odenmeycek borclar indi hansi olke qalxib ABSdan borcunu teleb ede biler?/.hec biri etse bele siyasi ve iqdisadi sankisylarla o dovletin basin ele oyun acarlar ki axirda deyerb sen caniu mens ene elave pul verim ama mende el cek bu yuxarida yazilan cox olke ucun kecerlidi....

guiza96

1 Dekabr 2009 23:13

RITMEX,
menimde

VaMPirka

1 Dekabr 2009 23:05

twk

LP GIRL

1 Dekabr 2009 22:59

roy jhones,
Sitat: roy jhones
laught

men ele bilirdim ancag menim borcum var

LARACROFT

1 Dekabr 2009 22:41

Siyahı maraqlıdı ama gorsen düzdü?
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

_axmedov_

1 Dekabr 2009 22:05

men ele bilirdim ancag menim borcum var
--------------------
26 10 1992

Lineage

1 Dekabr 2009 21:35

Sitat: -Jasmin-
çox sevindirici haldıki bu siyahıda heç bir müslüman ölkəsi yoxdu


artıq namizəd var BƏƏ (Dubay) onuda atacaqlar bizim millətin üstünə)))

EQZOTIKA

1 Dekabr 2009 21:34

Sitat: FAIRY_DREAMER
ABS ozu basa olklere borc veririeee
Mende bele bilirdim bu nece olduki

Ronnie_7

1 Dekabr 2009 21:25

Milyarddı??)Nolub belə kimin toyu olub elə borclu qalıblat))
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

DeadDoll

1 Dekabr 2009 20:58

8- İtaliya* 2.310,0 caaaan sad

LP GIRL

1 Dekabr 2009 20:31

esas bizim borcumuz yoxdu aze

SALOME

1 Dekabr 2009 20:25

Sitat: UltrAslan
NƏYƏ SEVİNİRSƏN , BORCLU ÖLKƏDİ DƏ ..

sen mennen el cekmiyessende nede vetenimden)))))))))) yell

Hitch

1 Dekabr 2009 20:11

kiwinin borcu olarda))))

-Jasmin-

1 Dekabr 2009 20:07

Sitat: Moren
Dünyanın ABŞa borcu var.

he bax bunu düz dedin


çox sevindirici haldıki bu siyahıda heç bir müslüman ölkəsi yoxdu

_lady_bdu_

1 Dekabr 2009 20:01

Həmişəki kimi yenə adımız yoxdu amma yaxşıki heçkimə borcumçuz yoxdu deyəsən bəlkə bizə borcları var

_axmedov_

1 Dekabr 2009 20:01

borc
Sitat: MR.QARRI
NOOOLAAR-------BORCLU---BORCLUNUN SAĞLIĞINI İSTƏR

--------------------
26 10 1992

UltrAslan

1 Dekabr 2009 19:59

ANA SƏHİFƏDƏKİ TƏMİZ TÜRKCƏ YAZINI DƏYİŞSƏZ NECƏ OLAR ???

Sitat: SALOME
Georgiam


NƏYƏ SEVİNİRSƏN , BORCLU ÖLKƏDİ DƏ .. lol

Sitat: RITMEX
Əsas mənim borcum olmasın)


100 %


Sitat: UltrAslan


NƏYƏ SEVİNİRSƏN , BORCLU ÖLKƏDİ DƏ ..


UUUPS !!! HEÇ ADI SİYAHIDA YOXUYMUŞ .... ELƏ-BELƏ YAZMIŞDIN ???

Moren

1 Dekabr 2009 19:53

Sitat: LineageII
ana gizilgüllər

lol

Lineage

1 Dekabr 2009 19:52

Dubayıda yəqinki bizimkilər bankot ediblər ana gizilgüllər ərəblərin ciblərində pul saxlamayıblar))) biggrin

SALOME

1 Dekabr 2009 19:49

Georgiam dance dance1 drinks

Lineage

1 Dekabr 2009 19:45

13 trilyon burda ne qeder 0 var kim bilirsen desinde pls))

Əcəb olub hələ şükür eləsinlər bundanda pis günləri olacaq) 20 ölkənin əksəriyəti siyasi baxımdan xoşuma gəlmir

Paris

1 Dekabr 2009 19:44


4- Fransa 5.021,0 recourse

music_is_my_world

1 Dekabr 2009 19:42

he4 inanmagim gelmir

XeTaI

1 Dekabr 2009 19:40

Əsas mənim borcum olmasın)

Moren

1 Dekabr 2009 19:39

Ən çox borcu olan ABŞ ola bilməz. Amerika qitəsində yerləşən Brazilyadır ən çox borcu olan. Dubay da bu yaxınlarda bankrot oldu, borclarını qaytara bilmir. İnanmıram bu sıralamaya. Dünyanın ABŞa borcu var.

MR.QARRI

1 Dekabr 2009 19:39

NOOOLAAR-------BORCLU---BORCLUNUN SAĞLIĞINI İSTƏR
heri