Loading...
Ölüm siyahısı açıqlandı

Ölüm siyahısı açıqlandı

Loading...
Avropa Epidemiyaları Önləmə və Nəzarət Mərkəzinin hesabatı açıqlanıb.

Bu vaxta qədər dünyada 7860 nəfər “donuz qripi”nə yoluxduqdan sonra ölüb.

Hesabatda ən çox ölüm hallarına Cənubi Amerika materikində rast gəlindiyi qeyd olunub. Cənubi Amerikada 2 min 780 nəfər AH1N1 virusuna yoluxaraq həyatını itirib. Cənubi Amerikanı min 88 nəfərlə Şimali Amerika izləyir. Şimal-Şərqi və Cənubi Asiyada bu günə qədər 831 nəfər, Avropada 690 nəfər, Aralıq dəniz və Orta Şərq bölgəsində 518 nəfər, Cənubi-Şərqi Asiyada 367 nəfər, Avstraliya-Sakit okean hövzəsi ölkələrində 215 nəfər, Karib hövzəsində 174 nəfər, Afrika materikində 108 nəfər, Orta Asiya və digər ölkələrdə 89 nəfər “donuz qripi”nə görə həyatıyla vidalaşıb.


Mərkəz ölkələr üzrə də statistikanı dərc edib. “Donuz qripi”nə görə ölüm siyahısı üzrə ilk 20-lik belə sıralanıb:

1. Braziliya - 1368

2. ABŞ - 1265

3. Argentina - 600

4 - Meksika - 573

5 - Hindistan - 553

6 - Kanada -250

7 - İngiltərə - 216

8 - Peru - 190

9 - Avstraliya - 189

10 - Tailand - 185

11 - Kolumbiya - 151

12 - Çili - 140

13 - İspaniya - 115

14 - Türkiyə - 112

15 - Venesuela 107

16 - İran - 100

17 - Cənubi Afrika - 91

18 - Fransa - 84

19 - Səudiyyə Ərəbistanı - 81

20 - İtaliya 76
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

PeTTy

3 Fevral 2013 02:00

Bizde ölen olmadı çox şükür.

(Bakinech)

6 İyul 2010 18:43

Sitat: LaLa
AZƏRBAYCAN - 0

mocking

LaLa

6 İyul 2010 18:40

Allah Rəhmət eləsin.

AZƏRBAYCAN - 0 Donuz qripi gördü ki Azərbaycan da heç kimə bata bilmir çıxdı getdi )


------------------

Privacy

20 Dekabr 2009 18:28

hmm bilgi ucuns_s_a_g_o_l______________tsk

LARACROFT

1 Dekabr 2009 21:56

Sitat: FAIRY_DREAMER
Allah rehmet elesin !Tezlikle bu ne beladirsa Allah dunyani qurtarsin ondan


AMİN!
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

_axmedov_

30 Noyabr 2009 19:37

ALLAH REHMET ELESIN BIZDEN UZAG[b][/b]
--------------------
26 10 1992

guiza96

30 Noyabr 2009 18:46

allah uzaq elesin girl_ang

_Rodrigo_

30 Noyabr 2009 16:39

ALLAH qorusun!

m.Hesenzade

30 Noyabr 2009 16:16

Allah Rəhmət eləsin.

AZƏRBAYCAN - 0 Donuz qripi gördü ki Azərbaycan da heç kimə bata bilmir çıxdı getdi )
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Vaska1988

30 Noyabr 2009 13:55

Donuz qripi adlandirilan xestelik oldurucu ve qorxulu xestelik deyil. Xeberlerde ve bashqa yerlerde her gun olum saylarini artirmaqla bu xestelik uchun nezerde tutulmush miqdarda peyvend satib , pul qazanmaq isteyirler. Turkiyedeki xeberlere fikir verun, hemishe olum olanda xestenin butun aile uzvlerinecen sayib bash sagligi verirdiler. Indi ise olum sayinin lap ilkinden hech olunun adini zikr elemirler ve ustegel indiyene qeder hech bir olu yaxini kamera qarshisina chixmayib. Tecrubeli hekimler 100 defelerle deyibler movsum qripi donuz qripinden daha tehlukelidir ve daha chox can alir.

DeadDoll

30 Noyabr 2009 13:37

20 - İtaliya 76 recourse caaan

Sara

30 Noyabr 2009 12:26

Ehhh ecel gelen yerde Donuz qripi neynesin

Guller22

30 Noyabr 2009 12:13

Allah uzag elesin,men inanmiram bu qripin olduguna,amma yenede Allah bizlerden uzaq etsin.

.::StaticxAge::.

30 Noyabr 2009 10:48

Azerbaycan-0

bu xosbextlikdi...Allah bizim komeyimiz olur.......

Balaca_Gozel