Loading...
Xəbərlər.

Xəbərlər.

Loading...

(hazır m.H)Xəbərlər.

"QALATASARAY"DA 30 NƏFƏR "DONUZ QRİPİ"NƏ YOLUXUB


Dünyanı ağuşuna alan "donuz qripi" virusu "Qalatasaray"ı iflic vəziyyətinə salıb.


İstanbul klubunun rəhbərliyi bu gün Türkiyə Futbol Federasiyasına müraciət edərək, aşağı yaş qrupları üzrə üç komandanın oyunlarını təxirə salmağı istəyib.
Buna səbəb "Sarı-qırmızılı" klubun aşağı yaş qrupları üzrə komandalarında forma geyinən 30 futbolçuda "donuz qripi" kimi tanınan H1N1 virusunun aşkarlanması olub.

Bu arada məlum olub ki, virus futbolçulara klubun bazasında yoluxmayıb. Belə ki, Metin Oktay bazasında qalan futbolçuların heç birində H1N1 aşkarlanmayıb. Qanında virus tapılanlar isə ailələri ilə yaşayan gənc idmançılardır.


Oprah şousunu bitirir


Winfreyi dünyanın ən güclü qadınlarından biri düzəltdiyi proqram sona  çatır.


ABŞ da 25 ildir nəşr olunan, Oprah Winfreyi dünyanın ən güclü və zəngin qadınlarından biri halına gətirən məşhur televiziya proqramı "Oprah Winfrey Show", 2011 də sona çatacaq.


Dünən gözü yaşlı ekran qarşısına çıxan Winfrey canlı verilişdə proqramı bitirəcəyini açıqladı. Həftədə 42 milyon adam tərəfindən izlənilən Oprahın proqramı, 145 ölkədə nəşr olunur. 55 yaşındakı Winfrey, 2,7 milyard dollarlıq bir sərvətin sahibi.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

SENYORITA

24 Noyabr 2009 18:04

KİME NE OLUR OLSUN TEKİ MENE HEC NE OLMASİN

Suliko

23 Noyabr 2009 14:44

"QALATASARAY"DA 30 NƏFƏR "DONUZ QRİPİ"NƏ YOLUXUB


Vaxseeey..Allah wefalarini versin.
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Tena

23 Noyabr 2009 10:44

Deyəsən mən də tutuluram)))

Elif_87

23 Noyabr 2009 10:17

Allah kömək olsun...

LARACROFT

22 Noyabr 2009 23:48

Ayda bütün komanda elə qripdiki.ALLAH şəfa versin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

.::StaticxAge::.

22 Noyabr 2009 22:47

cox sagol...xebere gore...

guiza96

22 Noyabr 2009 22:40

xebere gore tesekkurler,,,, cig

_lady_bdu_

22 Noyabr 2009 22:14

mən bu qripə inanmıram belə qrip yoxdu boş şeydi,adi qripdidə

Ronnie_7

22 Noyabr 2009 21:44

Oprah Vinfeyin xəbərin ətraflı şəkillərlə və məlumatlarla qoydum ama sildilər(( recourse
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

EHLIKEF

22 Noyabr 2009 21:32

Sitat: Sara
Eh)))))))))Daha neler esideceyem

hele var narahat olma


Sitat: Sara
Eh)))))))))Daha neler esideceyem

hele var narahat olma

-Jasmin-

22 Noyabr 2009 20:41

Allah komekleri olsun

_axmedov_

22 Noyabr 2009 20:17

qabil sen nevax donuz qiripine tutulassan?
--------------------
26 10 1992

psixoloq_01

22 Noyabr 2009 20:08

lovely

SALOME

22 Noyabr 2009 20:07

Sitat: PuNKa
Arda yoluxdurdu hamisina)

scratch_

Paris

22 Noyabr 2009 18:59

Belə ki, Metin Oktay bazasında qalan futbolçuların heç birində H1N1 aşkarlanmayıb. Qanında virus tapılanlar isə ailələri ilə yaşayan gənc idmançılardır.


Eh bu epidemiya sirf siyasi xarakter dawiyir vse.

Estela

22 Noyabr 2009 18:43

Arda yoluxdurdu hamisina)

Ruvi

22 Noyabr 2009 18:36

TwK

Vanessa

22 Noyabr 2009 18:13

Melumatlarcun twk qabil)

music_is_my_world

22 Noyabr 2009 17:48

"QALATASARAY"DA 30 NƏFƏR "DONUZ QRİPİ"NƏ YOLUXUB

bunu ewitmiwdim digerleri u4un de twk

Brat Marika

22 Noyabr 2009 17:32

Bratiwka eladir ! sen ol xebeerivu hec oximadim =_))

Nomre1

22 Noyabr 2009 17:25

bu donuz qripi sohbeti qurtarmadi? off dash

Sara