Loading...
Arda Turan

Arda Turan "Donuz qripi" xəstəliyinə yoluxub

Loading...

ARDA TURAN “DONUZ QRİPİ”NƏ YOLUXUB
Türkiyənin “Qalatasaray” komandasının kapitanı, məşhur futbolçu Arda Turan “donuz qripi”nə yoluxub

 

Arda Turan "Donuz qripi" xəstəliyinə yoluxub


22 yaşlı futbolçunun bu virusa yoluxduğunu klub rəhbərliyi rəsmən açıqlayıb.
Klubun rəsmi saytında verilən açıqlamada deyilir:

“Futbolçumuz Arda Turanın burun axıntısı, yüksək hərarət və ümumi halsızlıq şikayətləri ilə bağlı aparılan analizlər nəticəsində onun H1N1 virusuna yoluxduğu müəyyənləşib. Futbolçumuz vəziyyəti barədə ətraflı şəkildə məlumatlandırılıb. Onun artıq başlanmış müalicəsinə düzənli şəkildə davam edilir. Səhhəti yaxşı olan və istirahət edən kapitanımızın komandadan ayrı olaraq müalicəsinə noyabrın 23-nə qədər davam ediləcək”.

Qeyd edək ki, A. Turan “donuz qripi”nə bir neçə günlük istirahət üçün getdiyi İtaliyada yoluxub. O, “Qalatasaray”ın Türkiyə çempionatı çərçivəsində noyabrın 22-də “Manisaspor”lıa oynayacağı matçda yer almayacaq. A. Turanın komanda ilə məşqlərə nə vaxt başlayacağı hələlik bəlli deyil.


İNTERNETƏ GİRİŞ ASANLAŞDI
Bakının internet istifadəçilərinə internetə “parol”suz giriş imkanı verən “178” xidməti təqdim edilib

 

Arda Turan "Donuz qripi" xəstəliyinə yoluxub

 

Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “Aztelekom.Net” internet provayderi “Aztelekom” İstehsalat Birliyi şəbəkəsinin abunəçiləri üçün MDB məkanında ilk dəfə olaraq internetə “parol”suz giriş imkanı verən xidmətin tətbiqini davam etdirir.

RITN-in mətbuat xidmətinin rəhbəri Müşfiq Əmirovun verdiyi məlumata görə, bu xidmətin regionlarda uğurlu tətbiqi paytaxt sakinləri arasında da maraq doğurduğundan, “Aztelekom” və Bakı Telefon Rabitəsi İstehsalat birliklərinin birgə layihəsi olaraq bu xidmətin BTRİB şəbəkəsinin abunəçiləri də kompüterlərində “şəbəkə bağlantıları” pəncərəsinin “qoşulma nömrəsi” qrafasına “178” yazıb “qoşul” komandasını verməklə internetə qoşula bilərlər.

Xidmət “Aztelekom.net” İnternet xidmətləri mərkəzinin istifadəçiləri üçün internetdən bir saatlıq istifadə üçün 0,3 manat həcmində olmaqla, dəqiqələrə görə hesablanan xidmət haqqı abunəçinin ünvanına göndərilən ümumi ödəniş qəbzində nəzərə alınır və bu zaman qəbzdə istiqamət üzrə kod əvəzinə “178” – internet servis kodu qeyd olunur.

Tətbiq olunan xidmətin əsas üstünlüyü ilk növbədə istifadəçilər üçün rahat, sadə, etibarlı və ən başlıcası, vaxt itkisinin qarşısını almağa imkan verən internet xidmətinin təşkilidir. Belə ki, “178 – “parol”suz İnternet” xidmətinin istifadəçiləri internetə qoşulmaq üçün müqavilə bağlamaq və ya internet kartlarını əldə etmək məcburiyyətindən azaddırlar ki, bu da öz növbəsində həm vaxta qənaət, həm də telefon xətti olan istənilən yerdən internetə çıxış imkanının olması baxımından əlverişlidir.

Qeyd edək ki, “178” xidmətinin istifadəçilərinin sayı regionlarda artıq on min nəfərlərlə ölçülür

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Daw_Urek

22 İyul 2014 00:24

Allah wefa versin

4ever

21 Noyabr 2009 14:36

ALLAH Shefa versin !

sevreds

20 Noyabr 2009 22:47

ALLAH shefa versin!

_axmedov_

20 Noyabr 2009 20:49

DIYENDEKI DONUZLARLA GEZME.QULAG ASMURDUN GORDUN
--------------------
26 10 1992

Mayta

19 Noyabr 2009 17:13

Sitat: OLEQBER
SAYTIN ÇOX HÖRMƏTLİ REDAKTORLARI NİYƏSƏ DEDİ QISADI ...

smile fellow

_lady_bdu_

19 Noyabr 2009 15:45

Allah şəfa versin

UltrAslan

19 Noyabr 2009 13:54

İNDİ LİGTV-DƏ DEYİLDİ ..... HANSISA PROFESSOR AÇIQLAMASINDA DEDİ Kİ, ARDA İDMANAÇIDI, SAĞLAM QİDALANIR, BU DA ONUN TEZ SAĞALMASINA KÖMƏK EDƏCƏK ...

HƏR ŞEY YAXŞI OLACAQ QORXMAYIN ...


Sitat: Mayta
Donuz yox,adi qripdi yegin,inshallah sagalar,Allah shefa versin...


YOX MAYTA .... TƏMİZ H1N1-Dİ ... XƏBƏR GÖNDƏRMİŞDİM DƏ.... SAYTIN ÇOX HÖRMƏTLİ REDAKTORLARI NİYƏSƏ DEDİ QISADI ...

Elif_87

19 Noyabr 2009 10:15

Allah kömək olsun!

Mayta

19 Noyabr 2009 04:32

Donuz yox,adi qripdi yegin,inshallah sagalar,Allah shefa versin...

Punka,narahat olma,tez sagalacaq inshallah... smile

MeNDeN_YoXDuR

19 Noyabr 2009 03:49

Allah şəfa versin. Punu, keçmiş olsun))

Nomre1

19 Noyabr 2009 02:50

men de deyirem bugun punuwun niye kefi yoxdu sen deme artiq Arda xeberi gelib catib ona.:))

YeR_6_DuNYa

19 Noyabr 2009 02:14

İtalyan qizlarina yaxin olanda bes bilmirdun ele olucey)

Paris

19 Noyabr 2009 01:38

ALLAH wefa versin ve tez sagalsin. Yaxci olar İNŞALLAH.

UltrAslan

19 Noyabr 2009 00:41

Sitat: -Jasmin-
hamısı nəzərdən olub onun paxıllığını çəkənlər çox idi

Bapbalaca

19 Noyabr 2009 00:00

Əvvəldən üstünə düşülməyibsə, biraz çətin olacaqdır.. Həm hərarəti yendirmək elə də asan iş deyil axı!( Yenə də Tanrı şəfasın versin və köməyi olsun!

Ain

18 Noyabr 2009 23:37

allah whefa versin yaziqdir

-Jasmin-

18 Noyabr 2009 23:31

vallah pis oldum-
hamısı nəzərdən olub onun paxıllığını çəkənlər çox idi
ne isə Allah şəfa versin hele cavandı

Vanessa

18 Noyabr 2009 23:25

Allah sefasini versin cray

UltrAslan

18 Noyabr 2009 22:57

YAXŞI OLAR İNŞALLAH ... İNANIRAM Kİ, ÖHDƏSİNDƏN GƏLƏCƏK .... melek

m.Hesenzade

18 Noyabr 2009 22:40

PuNKa Allah rəhmət eləsin başın sağolsun axır qəmin olsun ) LoOoOoOoOL)
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

LARACROFT

18 Noyabr 2009 22:19

Mən bu xəbəri bir az əvvəl eşitidm.Pis oldum.ALLAH şəfa versin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

KeNaN T.T.

18 Noyabr 2009 22:02

YENI BU DORDANDI.???

ASHKSIZ_PRENS

18 Noyabr 2009 22:00

Ardaya Allah Şəfa Versin

Dj KaMiL

18 Noyabr 2009 21:54

Uşaq deyilsizki, donuz qripinin nəyindən qorxursuz? Fikirləşində, donuz qripindən gün ərzində 20 nəfər ölürsə, adi qripdən gündə 2000 insan ölür! Elə qorxuya salıbki cammat özünü, kimin alın yazısı necədirsə, o qədər də yaşayacaq. Bu donuz qripində qorxulu heçbirşey yoxdu, sadəcə ABŞ cammatı qorxuya salıb siyasət yürüdür

Bir də onu deyimki sabahda zadda eşşək qripi çıxsa heçkimin ona yoluxmasını istəmərəm ) filankəs eşşək qripinnən ölüb deyilməsi çox gülməli olar ))

DeadDoll

18 Noyabr 2009 21:47

Allah komeyi olsun!

xebere gore thaks.

EHLIKEF

18 Noyabr 2009 21:39

Gozum aydin,boyu bir shey olub ...Paaa)))

guiza96

18 Noyabr 2009 21:38

RITMEX,
biggrin

Estela

18 Noyabr 2009 21:37

Sitat: Moren
Ciddi yanaşmırsan xoşuna gələn də olsa

Ciddi yanaşmışam fikir versən)
Sitat: PuNKa
zarafat bir yarana rəsmi olaraq açıqlanıb ki xəstədi(((Allah şəfa versin

Moren

18 Noyabr 2009 21:32

Sitat: PuNKa
Xoşuma gələnlər var))

Olsun xoşuna gələn
Ciddi yanaşmırsan xoşuna gələn də olsa

Ruvi

18 Noyabr 2009 21:29

Allah sefa versin.