Loading...
Hamilə qadının müsəlmanla savaşı

Hamilə qadının müsəlmanla savaşı

Loading...
İngiltərənin Manchesterdəki bir parkda oturan Khuram Nisar adındakı bir müsəlman tanımadığı bir hamilə qadın və onun sevgilisi tərəfindən şiddət gördü.
8 yaşındakı qızı və körpəsi ilə parka gələn və hamilə olan Amanda Lowe, yanlarında oturan Khuram Nisara dönüb, "Murdar terrorist səni.." dedi.
Nə olduğunu anlamayan adamın cavab verməsi üzərinə uşaqlarının atası və onun əmisi oğlu adamı yumruqlamağa başladı. Yerə yıxılan adamın üstünə tullanan hamilə qadın, müsəlman adamın üzünə təpiklər vurmağa başladı
26 yaşındakı qadın və yoldaşı tərəfindən döyülən Khuram Nisar, polislərə gedərək şikayətçi oldu.
Pozğun qadın və yoldaşı ilə əmi oğlusu həbs olundu.
İrqçi pozğunlara 12 il həbs cəzası və iki il ictimai xidmətində iş cəzası verildi.

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə

Hamilə qadının müsəlman savaşə
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Devilest_Love

2 Fevral 2013 19:29

Allah cezasini verecek! day men hec ne demirem!

♣_EmRe AyDıN_♣

13 Noyabr 2012 13:04

Allah o qadinin usaginida ozu kimi etsin qizlar var yoxsa ele qesey soyerdimki onu Allah belani versin siqaret cekir hemde..gicbeser

_Aymir_

9 Noyabr 2012 18:12

sey milletidide qirilmiwlar
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

ToM RiDdle

8 Noyabr 2012 22:10

Terbiyesizliye bax e...
--------------------
Tural Adrian ♥

Şəhrican

8 Noyabr 2012 16:17

yanindakilara baxe biri de komek olmur.odur ki, Allah cezavizi tebii felaketle verecek.

ADELE

8 Noyabr 2012 15:32

Allah cezalarını versin!
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

Aidan

8 Noyabr 2012 15:25

Hamiləliyinnən utan.
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

MEHDI 92

8 Noyabr 2012 14:46

Allah agil, fikir versin her kes oz cezasini cekecek

hipro

8 Noyabr 2012 14:32

qehbe sen hele muselmanciliqin ne oldiginu anla sora muselmana el qaldir ciriq

VeNTilabis_GaGa

8 Noyabr 2012 13:50

Tüpürüm sifətivizə müsəlmanın dırnağı belə ola bilməssiz
--------------------
Dance Sex Art+PoP

_ClaRisS_

8 Noyabr 2012 13:48

Vicdansizlara,werefsizlere bir baxeee...ALLAH cezanizi verecek gorum onda neyneyeceksiniz...

LENUAR

8 Noyabr 2012 11:22

HE O SUBUT ETDI KIMDI TERORU DESTEKLEYEN VE DINSIZ CEHENNEM KOPEKLERI INGILISLERE NIFRET EDIREM

Vidock665

8 Noyabr 2012 09:46

mence o qadini doyub sonra 12 il ishverseydiler daha yaxshi olardi

Gunare

8 Noyabr 2012 09:22

muselmanki muselman her yerde doyulur allah cezavi versin

Poker Face GaGa

8 Noyabr 2012 00:18

Get 12 il yat öl elə!!
--------------------

PeTTy

7 Noyabr 2012 23:20

12 il hele azdı onlara...

_Bella_

7 Noyabr 2012 23:15

Axmağlar ! Allah versin beləlarını...
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

★_EliSa_★

7 Noyabr 2012 22:53

Guya o xristian olub neyniyib??? Geyimine bax hele cekdiyi siqarete bax hele...
hec muselmanla kelme bele kesmeye laiq deyil onun kimiler... 12 il az vaxt deyil,,,
Artiqlamasi ile cekecek cezasini ve coox pewman olacaq ama ne fayda

A_K

7 Noyabr 2012 22:03

DUNYANIN EN XOSBEXTI ELE MUSELMANLARDI.
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Coco_CHANEL

7 Noyabr 2012 21:53

ALLAH belani verecek eseb

Mr_RoCCo

7 Noyabr 2012 21:41

İrqçi pozğunlara 12 il həbs cəzası və iki il ictimai xidmətində iş cəzası verildi.

Hələ az veriblər ŞƏRƏFSİZLƏRƏ!
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

ღ SuPPeR ღ

7 Noyabr 2012 21:34

ALLAH elediyini yanina qoymayacaq qeder cox sevir muselmanlari,muselmanin ALLAHI cezani layiqince VERECEK!ne ise......

İlkay

7 Noyabr 2012 21:12

Hec olmasa betnindeki uwaqdan utana sadece bunu deyirem.

_BianKa_

7 Noyabr 2012 21:11

maraqli xeberidi twkler....

♡✰Love✰♡

7 Noyabr 2012 21:04

hmm...xebere göre teşekkürler.