Loading...
Tarixdə bu gün!

Tarixdə bu gün!

Loading...
Tarixdə bu gün!


1558. İngilis kraliçası Birinci Yelizaveta taxta çıxıb

1858. İngilis utopik sosialisti Robert Ouen anadan olub

1913. Panama kanalı gəmilər üçün açılıb

1918. İngilis qoşunu Ənzəlidən Bakıya daxil olub

1922. Sibir SSRİ-nin tərkibinə qatıldı

1922. Sonuncu Osmanlı padşahı 6-cı Mehmet İstanbulu tərk edib

1941. ABŞ-da “Jeep” markalı avtomobillərin istehsalına başlanılıb

1960. Moskvada “Xalqlar Dostluğu Universiteti” təsis edilib

1985. Kolumbiyada palçıq vulkanının püskürməsi 22 000 insanın həyatına son qoyub

1987. Qaragöl Dövlət Təbiət Qoruğu yaradılıb. Qoruq hazırda erməni işğalı altındadır

1988. Bakıda SSRİ rəhbərliyinin Qarabağ siyasətinə qarşı mitinqlər başlayıb. Bu tarix 1992-ci ildən etibarən “Milli dirçəliş günü” kimi qeyd edilir

1988. Benəzir Bhutto Pakistanın baş naziri seçilib. Bununla da o, tarixə müsəlman dövlətində ilk baş nazir kimi düşüb

1989. Praqada polis tələbələrin nümayişini dağıdıb. Bununla da Çexoslovakiyada “məxməri inqilab” baş verib
1990. Naxçıvan MSSR parlamentinin sessiyasında muxtar respublikanın adından “sovet sosialist” sözləri çıxarılıb, Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin üçrəngli bayrağı muxtar respublikanın dövlət bayrağı kimi qəbul edilib

1990. SSRİ Ali Soveti M.Qorbaçova hakimiyyəti yenidən təşkil etmək səlahiyyəti verib

1996. Avropa Şurasının Demokratiya uğrunda Venesiya Komissiyasının iclasında Azərbaycan bu komissiyaya üzv qəbul edilib

2003. Bir homoseksualistin keşiş təyin edilməsindən sonra Rus pravoslav kilsəsi amerikan kilsəsi ilə əlaqəni kəsib

2005. Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyəti İdarəetmə Şurasının İnkişaf Komissiyasının üzvü seçilib

2006. Antalya şəhərində Türkdilli ölkələrin dövlət başçılarının VIII zirvə görüşü işə başlayıb

2006. Bakıda Türk dövlət və cəmiyyətlərinin XI dostluq, qardaşlıq və əməkdaşlıq qurultayı işə başlayıb.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Mr_RoCCo

19 Yanvar 2011 20:52

təşəkkürlər winked
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

guiza96

17 Noyabr 2009 21:49

tesekkurler

LARACROFT

17 Noyabr 2009 21:46

Bu gün radiodan eşitdim ki Beynəlxalq Tələbə günüdü.Ama bilmədiz düzdü yoxsa yox.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

EHLIKEF

17 Noyabr 2009 20:49

Teshekkur Ronne_9 xebere gore,Yene meni qabagladin aaa)))

MeloMan

17 Noyabr 2009 15:23

Tewekkur. Maraqli xeberlerdi.




No Music No Life! music

Estela

17 Noyabr 2009 14:35

1992-ci ildən etibarən 17 noyabr Milli Dirçəliş Günü kimi qeyd olunur

winked

UKA

17 Noyabr 2009 14:32

Twk...

Suliko

17 Noyabr 2009 13:59

Cox sag ol Ramin...bele melumatlari maraqla oxuyuram hemiwe )
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Ruvi

17 Noyabr 2009 11:24

Tewekkurler

Elif_87

17 Noyabr 2009 11:19

Ronnie_9,
puah bee

-Jasmin-

17 Noyabr 2009 11:17

bu gün çox özəl gündü-çünki bu gün ilin cütlüyü seçiləcək mocking

Tena

17 Noyabr 2009 11:15

Xəbərə görə təşəkkür

Ronnie_7

17 Noyabr 2009 11:07

2006. Bakıda Türk dövlət və cəmiyyətlərinin XI dostluq, qardaşlıq və əməkdaşlıq qurultayı işə başlayıb.
1987. Qaragöl Dövlət Təbiət Qoruğu yaradılıb. Qoruq hazırda erməni işğalı altındadır



Sitat: Damla_87
1992-ci ildən etibarən 17 noyabr Milli Dirçəliş Günü kimi qeyd olunur

Həə səndə məndə unudmamışıq o Dirçəliş günün)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Elif_87

17 Noyabr 2009 10:10

1990. Naxçıvan MSSR parlamentinin sessiyasında muxtar respublikanın adından “sovet sosialist” sözləri çıxarılıb, Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin üçrəngli bayrağı muxtar respublikanın dövlət bayrağı kimi qəbul edilib
2005. Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyəti İdarəetmə Şurasının İnkişaf Komissiyasının üzvü seçilib
2006. Bakıda Türk dövlət və cəmiyyətlərinin XI dostluq, qardaşlıq və əməkdaşlıq qurultayı işə başlayıb.
Tşk maraqlı idi...

1992-ci ildən etibarən 17 noyabr Milli Dirçəliş Günü kimi qeyd olunur