Loading...
Bu Gun Milli Dirçəliş günüdür!

Bu Gun Milli Dirçəliş günüdür!

Loading...
Bu Gun Milli Dirçəliş günüdür!


Bu gün Azərbaycanın Milli Dirçəliş Günüdür. 17 il bundan əvvəldən – 1992-ci ildən etibarən 17 noyabr Milli Dirçəliş Günü kimi qeyd olunur. 17 noyabr 1988-ci ilin noyabr-dekabr aylarında Bakıda olan hadisələrlə bağlıdır. Yəni bu gün Meydan hərəkatının 21-ci ili tamam olur.

1988-ci ilin noyabrın 17-də Bakının əsas meydanı sayılan (həmin vaxt Leninin adına daşıyan) Azadlıq Meydanında Qarabağ məsələsində Respublika və İttifaq orqanlarının Azərbaycan xalqına zidd siyasət apardıqlarına görə cəmiyyətin müddətsiz mitinqi başlanıb. Bu faktiki olaraq Azərbaycan xalqının öz ölkəsinin ərazi bütövlüyü və müstəqilliyi uğrunda mübarizəyə qalxması demək idi. Az müddət ərzində milyonlarla insan bu hərəkata qoşulub. 17 gündən çox davam edən kütləvi etiraz aksiyaları isə bu hərəkatın ən pik nöqtələrindən biri idi. Sonradan Azərbaycan xalqı təşkilatlanaraq bu mübarizəni daha mütəşəkkil şəkildə davam etdirdi və 1920-ci ildə bolşevik istilası nəticəsində itirdiyi müstəqilliyini 1991-ci ildə bərpa etdi. Azərbaycanda bu hadisələr milli-azadlıq hərəkatı kimi qiymətləndirilir və ölkənin istiqlaliyyət qazanmasında əsas amil sayılır.

Milli Məclisin 2006-cı ildə Əmək Məcəlləsinə etdiyi əlavə və dəyişikliklərdən sonra 17 noyabr qeyri-istirahət (iş) günü sayılır.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

QARACUXURLU XAKKER

17 Noyabr 2009 23:09

aze aze aze aze aze aze

LARACROFT

17 Noyabr 2009 22:13

Sitat: ROYA
Yaşasın Azərbaycan xalqı, yaşasın bizi daima qoruyan milli ordumuzdaki əsgərlər


Təbriklər!!!
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

guiza96

17 Noyabr 2009 21:48

tebrikler aze

EHLIKEF

17 Noyabr 2009 21:04

Tebrik eliyirem .... Likno da tebrik elemishem birin)))

Paris

17 Noyabr 2009 19:11

Yaşasın Azərbaycan xalqı, yaşasın bizi daima qoruyan milli ordumuzdaki əsgərlər aze aze aze

mybrokenheart

17 Noyabr 2009 19:09

Hmainin tebrik edirem.
aze

m.Hesenzade

17 Noyabr 2009 18:10

aze aze aze aze Yaşasın AZƏRBAYCANNN.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Deviant

17 Noyabr 2009 16:27

Tebrik edirem!!!

DeadDoll

17 Noyabr 2009 16:08

Tebrikler! smile

MeloMan

17 Noyabr 2009 16:08

Hamini bu gun munasibetile tebrik edirem!!! aze aze aze




No Music No Life! music

vugush084

17 Noyabr 2009 15:55

tebrikler

Estela

17 Noyabr 2009 14:55

Təbriklər)))

UltrAslan

17 Noyabr 2009 14:44

TƏŞƏKKÜR RAMİN ... TƏBRİKLƏR !!!

UKA

17 Noyabr 2009 14:35

aze aze aze

Afrodita

17 Noyabr 2009 13:55

aze
Tebrik edirem.
aze

Suliko

17 Noyabr 2009 13:45

TEBRIKLER aze aze aze
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Elif_87

17 Noyabr 2009 11:27

aze aze aze

Ruvi

17 Noyabr 2009 11:20

aze aze aze aze aze

Ronnie_7

17 Noyabr 2009 11:18

Milli Məclisin 2006-cı ildə Əmək Məcəlləsinə etdiyi əlavə və dəyişikliklərdən sonra 17 noyabr qeyri-istirahət (iş) günü sayılır.

eseb eseb
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

-Jasmin-

17 Noyabr 2009 11:14

Yaşasın AZərbaycanım

Muharibe Jurnalisti