Loading...
Bu gün Azərbaycanda Qurban bayramı qeyd olunur

Bu gün Azərbaycanda Qurban bayramı qeyd olunur

Loading...

Bu gün Azərbaycanda Qurban bayramı qeyd olunur
İslamda cəmi iki bayram - Eydül-əzha (Qurban bayramı kimi tanınan bayram) və Eydül-fitrə (Orucluq bayramı - kiçik bayram) bayramları qanuniləşdirilib. Qurban bayramı İslam dininin ən vacib sayılan fərzlərindən biri kimi Quranın tələb etdiyi dini tələbdir.

Bu bayram müsəlmanların həcc ziyarəti mərasiminin bir hissəsidir. Qurban bayramı müsəlman təqviminin (hicri-qəməri təqvimi) 12-ci ayı olan zilhiccə ayının 10-cu günü Məkkəyə həcc dövründə qurbanlıq heyvanların kəsilməsi şəklində qeyd olunur.

İslam dini böyük inama, uca Allaha qurban verməkdə də əvəzsiz inqilab yaratdı. Bəşəriyyəti insanı qurban verməkdən çəkindirdi, bu cür qurbanı hətta qadağan etdi. Ona görə də İslam dini Allahın adından buyurdu ki, insanın əvəzinə qurbanlıq heyvan kəsilməlidir. Qurban mərasiminin vaxtı da müəyyənləşdirildi. Əvvəllər kim nə vaxt istəsəydi, qurbanlıq heyvan kəsə bilərdi. Bayramı daha da şərəfləndirmək üçün onun ildə bir dəfə - zilhiccə ayının 10-da keçirilməsi qanuniləşdirildi.

Quranda deyilir: "Allah Beytülhəram (müqəddəs ev) olan Kəbəni haram ayı (zilhiccəni), (Kəbəyə gətirilən) boyunları bağsız və bağlı (boyunlarına nişan taxılmamış və taxılmış) qurbanları insanların (dini və dünyəvi işlərinin) düzəlib sahmana düşməsi üçün bir yol müəyyən etdi. Bu ona görədir ki, Allahın göylərdə və yerdə nə varsa (hamısını) bilməsini, özü də Allahın hər şeyi (layiqincə) bilən olmasını siz də biləsiniz!" (Quran 5-ci surə, ayə 97).

Bu mərasim yerlərdə də keçirilir. Hər hansı niyyət üçün qurbankəsmə hər hansı gündə ola bilər.

Sovet hakimiyyəti dövründə din və dini ayinlər, bayramlar da tənqid hədəfi olub.
Azərbaycan müstəqilliyə qovuşduqdan sonra xalqın dininə, milli ənənələrinə, milli və dini bayramlarına hörmət və diqqət yetirilməyə başlandı.

Azərbaycanda bu il Qurban bayramı oktyabrınn 25 və 26-da qeyd edilir.

Əziz Joylular Qurban bayramınız mübarəkti...

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

ben ve sen

22 Fevral 2013 20:51

Her kesi qurbban bayrami munasibeti ile tebrik edirem wink2

♣_EmRe AyDıN_♣

13 Noyabr 2012 13:12

Gecikmisem hediyyeleri yollamisam hamiya bayraminiz bir daha mubuw

Dj_ELVIN

27 Oktyabr 2012 17:45

Herkesin Qurban Bayrami Mubarek!!!

roya ayxan

26 Oktyabr 2012 15:27

alalh butun kesilen qurbanlari qebul etsin

Aydanur

26 Oktyabr 2012 14:25

Gozel bayramdi.Allah butun kesilen qurbanlari qebul etsin.

Esyam

26 Oktyabr 2012 11:44

Butun joy.az ehlini Qurban bayrami munasibetile urekden tebrik edirem nece bele gozel bayramlara

FIORE

26 Oktyabr 2012 11:43

Sitat: FERIDE
FIORE


Cox sagol,senin bayraminda mubarek)))
--------------------
♥ ♥ ♥

▅ ▃ ▂ ◕‿◕ ▂ ▃ ▅

_DecelkA_

25 Oktyabr 2012 23:45

Bu gozel gun munasibetile mende her bir muselmani tebrik edirem.Allah kesdiyimiz Qurbanlari qebul etsin.
Esasende Joy azlilarin her birini ayri ayriliqda tebrik edirem.Nece xow bayramlara eziz userler.

XeYoo

25 Oktyabr 2012 22:14

bayramiinz mubarek

♣_EmRe AyDıN_♣

25 Oktyabr 2012 20:56

Qurban Bayramı münasbətilə hər birinizi təbrik edirəm...Allah hər bir qurban kəsənlərin gnahlarını bağışlasın...Allah qəbul eləsin...Amin...

_ClaRisS_

25 Oktyabr 2012 20:00

Sitat: FERIDE
Nuray_



Cooox sag ol sizinle bir yerde....


Sitat: ms_dynamite
Ən çətin gündə İbrahim peyğəmbəri sevindirən Allah heç birimizi çarəsiz qoymasın.Qardaşlığın doğulduğu, sevgilərin birləşdiyi, bəlkə durğun, yorğun, yenə də ümidli, yenədə sevgi dolu neçə belə bayramlara. Qurban bayramınız mübarək əziz Joylular!!! Allah kəsilən qurbanlarınızı, qıldığınız namazı, tutduğunuz orucu, və Həcc ziyarətində olan zəvvarların həcc ziyarətini qəbul etsin...İnşəAllah Amin!!!



Amin inwallah

sevgi qatili

25 Oktyabr 2012 19:55

uzun soze ehtiyac yoxdu sizleri sevirem ve bayraminizi tebrik edirem

ღ SuPPeR ღ

25 Oktyabr 2012 18:35

Sitat: flowers

Yoo valla alay etmiyorum :)) Aferin sana

SAOL TATLIM,,GELEN SEFER DEBASQA BIR SEY CUMLE ILE NECE YAZIM ne ONU OYRENECEM,FLOYYDAAN

Resad_Mamedov

25 Oktyabr 2012 18:34

Her kesin bayrami mubarek !Allah dualarinizi qebul etsin

ADELE

25 Oktyabr 2012 18:21

Sitat: supper
ALAYY ETMEESENEE:

Yoo valla alay etmiyorum :)) Aferin sana biggrin
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

Rosa

25 Oktyabr 2012 18:15

Haminizin bayrami mubarek!!!!!!! lovejoy nece bele bayramlar keciresiz insallah her qurbanlar bir-birinden yaxsi kecer insallah love

HarD_BoY

25 Oktyabr 2012 17:14

Hər Kəsin Bayramı Mübarək ... Allah Kəsilən Qurbanlarnızı Qəbul Etsin Amin ..

Damla.

25 Oktyabr 2012 16:51

her kesin qurban bayramini tebrik edirem nece bele bayramlara JOY.AZ ile birlikde smile

ღ SuPPeR ღ

25 Oktyabr 2012 16:42

Sitat: flowers
Axır ki eleye bildin



ALAYY ETMEESENEE: biggrin

Sitat: FLOR
her birinizi qurban bayrami munasibeti ile tebrik edirem kesilen qurbanlariniz qebul olsun .. eviniz ruzulu bereketli olsun .. Amin


SAGOL,,,QATILIRAAM girl_smi

Sitat: JeSsie
Həzrəti Əli'dən soruşmuşlar:
-Bayram nədir ?
Buyurmuş ki:
-Günahsız keçən hər gündür...

Elə isə hər günümüz bayram olsun İnşəALLAH!
Amin!

SEVİMLİ VƏ ƏZİZ JOY.AZLILAR, QURBAN BAYRAMINIZ MÜBARƏK OLSUN! ALLAH ÖZÜ KÖMƏK OLSUN BİZLƏRƏ.. RƏHMİNİ, MƏRHƏMƏTİNİ ƏSİRGƏMƏSİN BİZLƏRDƏN! CƏNNƏTİ NƏSİB EYLƏSİN BİZLƏRƏ! KƏSDİYİMİZ QURBANLARI, QILDIĞIMIZ NAMAZI, ETDİYİMİZ DUALARI QƏBUL ETSİN İNŞƏALLAH! AMİN!


SAOL,,,EZIZIM

HAMINIZIIN SERHINE SITAAT GETIRIREM INCIMIRSIIIZ KI??? wassat

FERIDE

25 Oktyabr 2012 16:22

her birinizi qurban bayrami munasibeti ile tebrik edirem
MisSayka
Qaraca
CLARA_22_
Toma_84
Songena
ms_dynamite
Faya
Elisa-94
Petty
Filay
Murad
FLOR
A_N
Jessie
HeaRT
_Bella_
DonnA
Poker Face GaGa
♕ mr_ GaGa ♕
Ventilabis
M_A_R_I_K
FIORE
Ledi Luiza
Aska
Nina Guney
XeTaI
Kriptografiya
Rosalia✿
Asi
Smile to life:))
Gulka
Nuray_

Bayraminiz mubarek olsun Kesilen qurbanlariniz qebul olsun. Amin!

Asi

25 Oktyabr 2012 16:01

Bayramimiz mubarek,Allah qebul etsin inwAllah kesilen qurban ve edilen niyyetleri:)
--------------------
Dərd etmə ,dua et..

MisSayka

25 Oktyabr 2012 15:47

Bütün Joy`luları Müqəddəs Qurban bayramı münasibəti ilə təbrik edirəm! :)
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

ayan1

25 Oktyabr 2012 15:40

BUTUN HER KESI QURBAN BAYRAMI MUNASIBETIYLE TEBRIK EDIREM lovejoy

ayan.ayawka

25 Oktyabr 2012 15:40

HAMINI MUQEDES QURBAN BAYRAMI MUNASIBETI ILE UREKDEN TEBRIK EDIREM NECE BELE BAYRAMLAR KECIRDESIZ aze

ZINBIL

25 Oktyabr 2012 15:36

HAMINI MUQEDES QURBAN BAYRAMI MUNASIBETI ILE UREKDEN TEBRIK EDIREM NECE BELE BAYRAMLAR KECIRDESIZ aze

ADELE

25 Oktyabr 2012 15:27

Sitat: supper
supper

Axır ki eleye bildin lol
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

ღ SuPPeR ღ

25 Oktyabr 2012 15:00

Sitat: cavid_441
Bütün müsəlmanları Qurban Bayramı münasibəti ilə təbrik edirem. Allah etdiyiniz dualları və kəsdiyiniz qurbanları qəbul etsin!!!

SAGOOOOOOLL FLLLORRRRRRRR

The Moon

25 Oktyabr 2012 14:45

Her kesin bayramini tebrik edirem kimin ne arzusu isteyi varsa ionsallah ALLAH qebul etsin...AMIN.....

cavid_441

25 Oktyabr 2012 14:45

Bütün müsəlmanları Qurban Bayramı münasibəti ilə təbrik edirem. Allah etdiyiniz dualları və kəsdiyiniz qurbanları qəbul etsin!!!

ADELE

25 Oktyabr 2012 14:17

MƏN DƏ HAMININ BAYRAMINI TƏBRİK EDİRƏM.
Bağışlayın pulum qurtardı artıq... Bezilerinize hediyye gondere bilmedim. :((
--------------------
Hatasız Kul Olmaz