Loading...
Azərbaycanda yay vaxtı ləğv edilir

Azərbaycanda yay vaxtı ləğv edilir

Loading...

Azərbaycanda yay vaxtı ləğv edilir

Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsindən  verilən məlumata görə, Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarına əsasən, 28 oktyabr 2012-ci il tarixində saat 05:00-da respublika ərazisində saatlar 1 saat geri çəkilməklə yay vaxtı ləğv ediləcək.


Nazirlər Kabinetinin "Azərbaycan Respublikası ərazisində yay vaxtının tətbiq edilməsi haqqında" 17 mart 1997-ci il qərarına əsasən, hər il mart ayının son bazar günü əqrəblərin bir saat qabağa çəkilməsi ilə yay vaxtına keçilir. Hər il oktyabr ayının son bazar günü isə əqrəblərin bir saat geri çəkilməsi ilə yay vaxtı ləğv edilir. Qərarın həyata keçirilməsinə nəzarəti Azərbaycan Respublikasının Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi həyata keçirir.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

ms_dynamite

28 Oktyabr 2012 18:05

Sitat: JeSsie
keçən il 7-yə işləmiş qurtarırdı dərs, qaranlıqda evə gəlirdim..

mende ama 8e islemis qurtarirdi eve catana kimi birteher olurdum....
--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

Aydanur

26 Oktyabr 2012 14:33

bunu birdefelik legv etseydiler yaxwi olardi.

Ronie101

26 Oktyabr 2012 12:33

Esyam,
agillimiz

Esyam

26 Oktyabr 2012 11:52

yes hava tez qaralacaq hemde cox yatacam iwe gec gedecem sevinirem ki qiw gelir

_BianKa_

25 Oktyabr 2012 20:42

Sitat: ayan1
oley hava tez qaralacaq qisi coxxxxxxxxxxxxxx sevirem nedense

mendeeeeeeeee

ToMa_84

25 Oktyabr 2012 12:57

Lap sevinmişdim,elə bildim ümumiyyətlə ləğv olunur bu vaxt çəkmək məsələsi,heyif yenə həminki qayda qanun.Anlamiram da bunu,mənə lazimdi tez durum,tez də gəlim evə,gec durub,gec gəlmək yox.Çox yerdə ləğv olunub bu,görək bizə nə vaxt çatacaq.

Mr_RoCCo

25 Oktyabr 2012 12:55

Hava tez qaralacaq)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

niSsa :)

25 Oktyabr 2012 09:53

Sitat: _Aymir_
Yenə qış gəldi qonaq)))

hmmmmm xosdamiram qisi
--------------------

_Aymir_

25 Oktyabr 2012 01:52

Yenə qış gəldi qonaq)))
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

Karacicek

24 Oktyabr 2012 22:09

yaxsi qerardi, terefdariyam.

ღ SuPPeR ღ

24 Oktyabr 2012 21:59

HEC SEVMIREM BU QANUNU!AYRICA QISI DA!YAY DARIXDIM,,BU YAYIM UNUDULMAZ KECDI TANRIM! girl_smi

ayan1

24 Oktyabr 2012 20:34

oley hava tez qaralacaq qisi coxxxxxxxxxxxxxx sevirem nedense sevgi

Poker Face GaGa

24 Oktyabr 2012 20:13

pfffffffffff yene soyuq havalar yene qiw yene qar olucey...pfffffffff negative
--------------------

İlkay

24 Oktyabr 2012 19:04

Bugun ele satdan daniwirdim hisdenmiwdim ki deyiwmesinler :) Yox mence tez gedib tez gelmek yaxwi idi indi gec durub gec yatacayiq nedense xowum gelmir :) Dava edirdim ki bugun nie deyiwleceyee deyiwmesinlerdee :)

DEL PYERO

24 Oktyabr 2012 19:03

men hele bir ferq gormemisem.onsuz da gec yatlb tez dururam. 1 saatnan hec zad olan deyil..)

ADELE

24 Oktyabr 2012 18:27

Sitat: DonnA
yenə rematizmalı günlərim başlıyır

recourse aynen....
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

mery

24 Oktyabr 2012 18:22

Eh yenə işdən qaranlıqda çıxacağam, nəyə lazımdı bu

Britney Spears

24 Oktyabr 2012 18:17

Saatın çəkilməsində mənə narahatlıq verən namazın vaxtlarıdı, çox qəza olur onda( Hava tez qaralanda çox gəzmək də olmur, saat 6-da uje evdə olmaq lazımdı, iiiiiişşşşş(((

Damla.

24 Oktyabr 2012 18:15

havalar daha tez qaralacaq fellow

Gulka

24 Oktyabr 2012 17:51

Sitat: F_N
Xeyirlisi olsun.basimiz xereb olduye.yaya kec,qiwa kec



ay
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

F_N

24 Oktyabr 2012 17:37

Xeyirlisi olsun.basimiz xereb olduye.yaya kec,qiwa kec

JeSsie

24 Oktyabr 2012 17:37

Mənimçün heç bir fərqi yoxdur vAllah, 1-ci smenəm, gəlirəm evə, başımı qoyub, yatıram.. tongue
keçən il 7-yə işləmiş qurtarırdı dərs, qaranlıqda evə gəlirdim.. sorry

PeTTy

24 Oktyabr 2012 17:32

Hava tez qaralacaq.Menimçün pis olacaq.Hazırlıqdan gelende qaranlığa düşecem.

Hava tez qaralacaq.Menimçün pis olacaq.Hazırlıqdan gelende qaranlığa düşecem.

_Bella_

24 Oktyabr 2012 17:30

Namazda saat 1də olucey..Məndə saat 2də dərsdən gəlirəm ://
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

Filay

24 Oktyabr 2012 17:04

Çəkilsə yaxşı olardı 6da qaranlıq düşəcək)

DonnA

24 Oktyabr 2012 16:46

yenə rematizmalı günlərim başlıyır yoo
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

VeNTilabis_GaGa

24 Oktyabr 2012 16:36

Inanmiram legv edilmeyeceeeek!
--------------------
Dance Sex Art+PoP

ms_dynamite

24 Oktyabr 2012 16:35

hava tez qaralacaq yahooooooo....nəsə bu il qışı çox gözləyirəm...Allah axırın xeyir eləsin...
--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

_ClaRisS_

24 Oktyabr 2012 16:31

Axirki qiw gelir... girl_ang