Loading...
Bakıda orta məktəbdə partlayış baş verdi - YARALILAR VAR

Bakıda orta məktəbdə partlayış baş verdi - YARALILAR VAR

Loading...

Bakıda orta məktəbdə partlayış baş verdi - YARALILAR VAR

Bu gün saat 11:00 radələrində Bakının Nizami rayonunda yerləşən orta məktəbdə partlayış olub. Nizami rayon Polis İdarəsindən ANS PRESS-ə faktı təsdiqlənib. İdarədən verilən məlumata görə, hadisə yerinə polis nəfərləri cəlb olunub. Hadisənin baş vermə səbəbləri dəqiqləşdirilir.


Bakının Nizami rayonunun Polis İdarəsindən bildiriblər ki, zəhərlənməyə şagirdlərdən birinin məktəbə gətirdiyi qaz balonu səbəb olub.

“Şagird balondakı qazı dərsdə açaraq buraxıb, nəticədə onun sinif yoldaşları zərər çəkiblər” – deyə, İdarədən bildiriblər.

İlkin versiyaya görə, balonda istiot qazı olub. Öz növbəsində 1 saylı Kliniki Tibb Mərkəzinin baş həkimi Tərlan Bədirov qeyd edib ki, həkimlər qazdan zəhərlənmiş iki şagirdin vəziyyətini orta ağır qiymətləndirirlər.

“Zərərçəkənlərin həyatı üçün təhdid yoxdur. Onların şüuru yerindədir” – deyə, Tərlan Bədirov bildirib.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

A_K

4 Noyabr 2012 12:30

vay vay vay vay
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

ayka30

20 Oktyabr 2012 23:58

mektebin axani yoxduki? hara baxir tehsil naziliyi? kim ne isdiyi getiri mektebe. ADNA hadisesi gorurem hec kime ders olmadi.teessuff

_VoRKa_

20 Oktyabr 2012 23:01

Sehlenkarliq,ehtiyatsizliq ucbatindan baw verir bele weyler..
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


DonnA

20 Oktyabr 2012 21:42

Sitat: flowers
Mən heç kimə ağıl vermirəm, sadəcə öz fikrimi bildirdim. Başqa cür başa düşməyin. Hər kəsin ağlı özünə bəsdir.

lap yaxşı lap pakizə
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

ADELE

20 Oktyabr 2012 21:37

Sitat: DonnA
cox gozel bilirem neyi laga qoyub neyi laga qoymamagi mene agil gosteren cixmamisan

Mən heç kimə ağıl vermirəm, sadəcə öz fikrimi bildirdim. Başqa cür başa düşməyin. Hər kəsin ağlı özünə bəsdir.
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

_Angel_

20 Oktyabr 2012 14:14

her wey de melimlerin mektebde iwleyenlerin valideyinlerin diqqetsizliyi uzunen uwaqlara daha cox fikir verseler yaxwi olardi)
--------------------
Heçnə yox, bircə göz yaşlarımı sənə haram etsəm, CƏNNƏT xəyalın olar!

DonnA

19 Oktyabr 2012 20:43

Sitat: flowers
Bunu lağa qoymaq düzgün deyil...

cox gozel bilirem neyi laga qoyub neyi laga qoymamagi mene agil gosteren cixmamisan
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

niSsa :)

19 Oktyabr 2012 19:59

vay vay yaziglar crying
--------------------

ADELE

19 Oktyabr 2012 19:54

Sitat: DonnA
öz məktəb illərrim yadima düşdü lap.yandirmaq istiyirdik məktəbi biz yenə xəyalini eliyirdik bu uşaq həyatə keçirdib.halaldı uşağın gələcəyini parlaq görürəm

Bunu lağa qoymaq düzgün deyil...
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

Gulka

19 Oktyabr 2012 17:15

ALLAH kjomekleri olsun
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

_Bella_

19 Oktyabr 2012 16:49

Hmm biz tərəflərdədi məktəb...Nə ağılsız uşağlardıye..Bizimkilərə oxşuyublar..Bizim məktəbdəkilər zırpaketdən başqa böyük qələt elimiyiblər )) Yazığ uşağlar..ALLAH köməy olsun..
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

DonnA

19 Oktyabr 2012 16:37

öz məktəb illərrim yadima düşdü lap.yandirmaq istiyirdik məktəbi biggrin biz yenə xəyalini eliyirdik bu uşaq həyatə keçirdib.halaldı biggrin uşağın gələcəyini parlaq görürəm
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

_BianKa_

19 Oktyabr 2012 16:29

Qaz balonunun mektebde ne işi var?!

ADILINA

19 Oktyabr 2012 16:24

ALLAH ZERER CEKENLERIN WEFASIN VERSIN ANA ATALARINADA SEBIR VE daha diqqetloi olmagi sesliyerdim uwaqlari ki bele hadiseler az baw versin.

ayan1

19 Oktyabr 2012 15:58

anasi atasi gormurku usaqin elin qaz balonu mektebe gedib ne bilim esiiiiiiiiiiii yell

Smile to life:))

19 Oktyabr 2012 15:39

şagirdlərdən birinin məktəbə gətirdiyi qaz balonu səbəb olub.

agilli

PeTTy

19 Oktyabr 2012 15:38

Qaz balonunun mektebde ne işi var?!

★_EliSa_★

19 Oktyabr 2012 15:27

mektebdeki muellimlerin qapicilarin zehlenkarligindandir... yeni hec 1 neferde gormuyb bu uwaginelindeki balonu???

ღ SuPPeR ღ

19 Oktyabr 2012 15:19

RUUH XESTESI,,,BALON QAZIN MEKTEBD ENE ISI VAAR?ONU MEKTEBE NIYE GETIRIRSEN?NE ISE COOX NIYELER CIXACAQ ORTAYA,,YEQIN KIMSE,,MEKTEB PARTLASIN DEYE QARGIS TOKUB

_ClaRisS_