Fon yüklənir...
Загрузка...

18 oktyabr - Azərbaycanın Dövlət Müstəqilliyi Günü

Загрузка...

18 oktyabr - Azərbaycanın Dövlət Müstəqilliyi Günü

Bu gün - oktyabrın 18-i Azərbaycanın Dövlət Müstəqilliyi Günü qeyd olunur.

XX yüzilliyin sonlarında SSRİ-nin süquta uğraması ilə yaranan əlverişli tarixi şərait və taleyin bəxş etdiyi imkan nəticəsində Azərbaycan xalqı XX yüzillikdə ikinci dəfə müstəqillik bayrağını qaldırdı. Bu, xalqımızın siyasi tarixində XX əsrdəki ikinci parlaq qələbəsi idi.

Rusiyadakı demokratik qüvvələrin fəaliyyəti nəticəsində respublikalarda da mərkəzdən qaçma, öz suverenliyinə qovuşmaq istəkləri qarşısıalınmaz həddə çatdı. Belə şəraitdə Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin xalqın tələbi ilə çağırılmış növbədənkənar sessiyasında 1991-ci il avqustun 30-da Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyini bərpa etmək haqqında bəyannamə qəbul edildi.

Azərbaycan Respublikasının Ali Sovetinin həmin ilin 18 oktyabr tarixli sessiyasında "Azərbaycan Respublikasının Dövlət müstəqilliyi haqqında" Konstitusiya Aktı yekdilliklə qəbul edildi.

Azərbaycan Respublikasında dekabrın 29-da ümumxalq səsverməsi keçirildi. Referendum bülleteninə bir sual yazılmışdı: "Siz "Azərbaycan Respublikasının dövlət müstəqilliyi haqqında" Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin qəbul etdiyi Konstitusiya Aktına tərəfdarsınızmı?"

Azərbaycan xalqı yekdilliklə respublikanın dövlət müstəqilliyinə tərəfdar çıxdı.

1992-ci ilin mayında Milli Məclis tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Dövlət himni (musiqisi Üzeyir Hacıbəyovun, sözləri Əhməd Cavadın), az sonra üçrəngli bayraq, içində alov olan səkkiz guşəli ulduz təsvirli dövlət gerbi təsdiq edildi.

1991-ci il oktyabrın 18-dən Azərbaycan müstəqil, suveren bir ölkədir və xalq bu tarixi bayram kimi qeyd edir.

Oktyabrın 18-i Azərbaycanda iş günüdür

Bayramınız mübarək!

Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Dark PrincesSa

30 May 2014 13:17

aze Azərbaycanım

niSsa :)

19 Oktyabr 2012 20:11

teeeeeeeebriiiiiikleeeeeeeeeeer
--------------------

A_K

18 Oktyabr 2012 23:30

TI KTO TAKOY ya seklivi deyis yada adivi deyisdir.yoxsa bele uygun gelmir.
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

MisSayka

18 Oktyabr 2012 22:41

Təbriklər :)
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

kifayet

18 Oktyabr 2012 22:06

AZERBA YCANLILARI TBK edirem

ToMa_84

18 Oktyabr 2012 21:42

Mən də bütün həmvətənlərimizi təbrik edirəm.Müstəqillik günümüz mübarək olsun!
Heyf ki iş günü idi recourse

Filay

18 Oktyabr 2012 21:07

Təbriklər!

F_N

18 Oktyabr 2012 20:53

Yaxsi ki,musteqilik.Tebrikler aze

TI KTO TAKOY

18 Oktyabr 2012 19:30

mende tebrik edirem amma ozum olum hecne oxumadim indi gordun reyimi !!! eseb

Damla.

18 Oktyabr 2012 19:26

Xalqimizin Bayrami Mubarek aze

RİHANNA GİRL

18 Oktyabr 2012 18:26

BAYRAMIMIZ MUBAREK aze

ADELE

18 Oktyabr 2012 18:13

Oktyabrın 18-i Azərbaycanda iş günüdür

Niyee axı?? mocking
Tebrik edirem Azerbaycan xalqını
--------------------
Hatasız Kul Olmaz

ღ SuPPeR ღ

18 Oktyabr 2012 18:10

BAYRAMIMIZ MUBAREK,,,TUUM SAYT VE AZERBAYCAN EHLI!!! aze

hey_jan

18 Oktyabr 2012 17:51

bayraminiz mubarek!!))) aze

PeTTy

18 Oktyabr 2012 17:45

Bütün xalqımızı tebrik eliyirem!

ms_dynamite

18 Oktyabr 2012 17:26

Vətən mənim bu günüm,
Sabahkı toy düyünüm,
Haqqım var ki öyünüm,
Azərbaycan deyəndə...
Ürəklərdə döyünüm,
Azərbaycan deyəndə...
Yaşa, yaşa, çox yaşa, ey şanlı AZƏRBAYCAN!!! - by Məmməd Əmin Rəsulzadə!!!
Müstəqilliyimiz mübarək, ey şanlı Azərbaycanım!!!
--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

DonnA

18 Oktyabr 2012 16:12

Tebrikler Azerbaycan her zaman bele ! ))
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

ayan.ayawka

18 Oktyabr 2012 15:31

nece bele illereeeeeeeeee aze

The Moon

18 Oktyabr 2012 15:17

aze Uzun sürsün inşallah.... aze

A_K

18 Oktyabr 2012 14:24

nece bele illereeeeeeeeee aze
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

_Bella_

18 Oktyabr 2012 14:22

Bayramıvız mübarək )
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

_BianKa_

18 Oktyabr 2012 13:37

bayramimiz mubarek

_ClaRisS_

18 Oktyabr 2012 12:40

Bayramimiz mubarek!!! aze

Belissimo

18 Oktyabr 2012 09:57

BAYRAMIMIZ MUBAREK!
BAYRAMIMIZ MUBAREK!
BAYRAMIMIZ MUBAREK!

Nina Guney

18 Oktyabr 2012 08:54

Müstəqil Azərbaycan Bayramın Mübarək!
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

Princess Jasmin

18 Oktyabr 2012 08:51

Bayramınız mübarək! girl_smi
--------------------
Bazen.. Hayat, bizi mutlulukla sınar, Bazen kederle, bazen intikamla, bazen acıyla..

★_EliSa_★

18 Oktyabr 2012 01:50

Oktyabrın 18-i Azərbaycanda iş günüdür

ncncncc onda ne bayram olduki :)

her kesin bayrami mubarek olsun

FLOR

18 Oktyabr 2012 01:28

bayramimiz mubarekdi )

M_A_R_I_K

18 Oktyabr 2012 01:23

Tebrik eliyirem butun xalqimizi bu munasibetle:)))

Premya verseler zor olar:)
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}
loading...
Загрузка...