Loading...
Samuxda ata doğma qızını arvadının gözü qarşısında zorladı - ŞOK TƏFƏRRÜATLAR

Samuxda ata doğma qızını arvadının gözü qarşısında zorladı - ŞOK TƏFƏRRÜATLAR

Loading...

Samuxda ata doğma qızını arvadının gözü qarşısında zorladı - ŞOK TƏFƏRRÜATLAR

10 il cəza alan atanın doğma qızından bir oğul övladı olub

Gəncə Ağır Cinayətlər Məhkəməsində zorlama cinayətində təqsirli bilinən Samux rayon sakini, 1972-ci il təvəllüdlü A. N. nin cinayət işi üzrə məhkəmə başa çatıb.


Qoca anasına baş çəkmək adı ilə qızını yarmcıq tikilidə zorladı

Publika.Az xəbər verir ki, A. N. də 1995-ci ildə anadan olmuş və yetkinlik yaşına çatmayan qızı A. N. ni zorlamaq qərarına gəlib. O, istintaqa məlum olmayan günlərin birində, axşam saat 22 radələrində, sərxoş vəziyyətdə qızını zorlamaq məqsədilə aldadaraq, anasına baş çəkmək bəhanəsi ilə yaşadıqları Samux rayonunun Lək Kəndində T. H. ova məxsus fərdi yaşayış evinin tikintisi üçün nəzərdə tutulmuş və dörd bir tərəfi metal torla çəpərlənmiş torpaq sahəsinə aparıb.

A. N. həmin ərazidə qızının qollarından tutaraq burub yerə yıxıb və köməksiz vəziyyətdə olan qızı ilə cinsi əlaqədə olaraq, onu zorlayıb.

Ata qızı ilə öz arvadının gözü qarşısnda 10-12 dəfə cinsi əlaqədə olub

A. N. öz cinayətkar hərəkətlərini davam etdirirək mütamadi olaraq istintaqa məlum olmayan tarixlərdə yaşadıqları Samux rayonu Lək kəndində yerləşən evində A. N. yə fiziki zor tətbiq edərək öldürəcəyi hədəsi ilə sonuncunun anası B. N. nın gözləri qarşısında onunla təxminən 10-12 dəfə cinsi əlaqədə olub.

Sonuncu dəfə isə ötən ilin dekabrın 25-də, gecə saat 1 radələrində sərxoş vəziyyətdə A. N. ni döyüb və sonra anasının gözləri qarşısında onunla cinsi əlaqədə olub.

Qızını qısqanan ata...

Bundan başqaŞ A. N. dekabrın 24-də saat 15 radələrində, sərxoş vəziyyətdə yaşadığı Samux rayonu, Lək kəndində yerləşən evində qısqanclıq zəminində A. N. sillə, yumruqla vuraraq xəsarətlər yetirib.

Manyak atanın ittiham olunduğu maddələr...

Bununla da təqsirləndirilən şəxs Cinayət Məcəlləsinin 132-ci (döymə), 149.2.3-cü (təqsirkar şəxs üçün aşkar surətdə yetkinlik yaşına çatmayan şəxsi zorlama), 149.2.4-cü (zərərçəkmiş şəxsi və ya başqa şəxsləri öldürmə və ya sağlamlığa ağır zərər vurma hədəsi ilə, habelə xüsusi amansızlıqla zorlama)149.2.5-ci (təkrar zorlama) maddələri ilə ittiham edilib.

“Qızımı sərxoş olub zorlamışam”

Məhkəmədə ifadə verən A. N. də törətdiyi cinayət əməlini etiraf edib, əməlindən peşman olduğunu bildirib. O, törətdiyi cinayət əməlini sərxoşluğu ilə əlaqədar törətdiyini göstərib. O, daha sonra qeyd edib ki, öldürmə hədəsi ilə cinayət törətməyib.

Manyakın ailəsi və doğma qızından bir oğul övladı...


Cinayətdə ittiham olunan A. N. üç uşaq atasıdır. Onun həyat yoldaşı ilə olan nikahdan 1 qızı, 2 oğlu var. Həbsdə olduğu müddətdə onun ailəsində bir nəfər də artıb. Belə ki, zorladığı doğma qızı öz atasından bir oğul dünyaya gətirib. Cinayətdə ittiham olunanın ailəsində yalnız həyat yoldaşı əmək qabiliyyəti var, o da heç bir yerdə işləmir.

Manyak atanın cəzası...

Məhkəmə hesab edib ki, A. N. peşmançılıqdan və ya cinayəti sərxoş olduğu üçün törədilməsindən söhbət gedə bilməz. Ona görə də məhkəmə kollegiyası hökmdə təqsirləndirilən şəxsin sərxoşluğunu onun cəzasının yüngülləşdirən hal kimi əməlinə heç bir təsir etmədiyini qeyd edilir. Gəncə Ağır Cinayətlər Məhkəməsində hakim Zabil Qasımovun sədrlik etdiyi kollegiyada təqsirləndirilən şəxsin barəsində hökm elan edilib. Məhkəmənin hökmü ilə 10 il müddətinə hökm çıxarılıb.

Manyak ata həmin hökmdən apelyasiya şikayəti verib. O, şikayətində cəzasının yüngülləşdirilməsini xahiş edib. Həbs olmayan cəza ilə cəzasının əvəz edilməsini xahiş edən A. N. qeyd edib ki, ağır ailəsi var və dolanışıq üçün pul gətirən təkcə özü olub. O, utanmadan doğma qızından da övladının olduğunu dilə gətirərək onu da dolandırmaq lazım olduğunu bildirib. Onun apelyasiya şikayətinə Gəncə Apelyasiya Məhkəməsində baxılıb. Hakim Ceyhun Əhmədovun sədrlik etdiyi kollegiyada A. N. cəzasından bir il çıxılıb və barəsində qəti olaraq 9 il müddətinə cəza təyin edilib.

Yeni qanun manyak atanı cəzadan 1 il xilas etdi

Qeyd edək ki, A. N. cəzasından bir il çıxılmaqla onun apelyasiya şikayəti təmin olunmuş hesab edilmir. Çünki yeni qanunvericiliyə görə, Cinayət Məcəlləsinin 132-ci (döymə) maddəsi cinayət işindən xaric edilib və bu maddənin tərkibində cinayət əməli ləğv edilib. Əlavə edək ki, Cinayət Məcəlləsinin 132-ci maddəsi ilə olan hissəsinə Azərbaycan Respublikası Cinayət Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında 29 uyun 2012-ci il tarixli Qanunun 5-ci maddəsinə əsasən əməlinin cinayət olmaması və cəzalanmalı olmasını aradan qalıdıran yeni

qanun qüvvəyə minib. Buna görə də həmin maddə üzrə təqsirləndirilən şəxsin əməlində olan cinayət işinə xitam verilib.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Sevinc...

26 İyun 2013 12:41

İyrendim lap ona ölüm lazımdı

Devilest_Love

2 Fevral 2013 20:34

Men.... Men.... Day demirem o Ata nedir... Ata da demek olmaz bir iyrenc mexluq.... desem qiza yarawmayan bir soz olacaq icimde saxlasam yaxwidir. 10 il azdir...

Fidaw_Ka

20 Oktyabr 2012 21:13

ALLAHIN qarwisinda ne cavab verecek?Allah qorxusu yoxdu? Dunyanin axridi.dehwete geldim. wassat

aide

18 Oktyabr 2012 12:44

ETIRAZ EDIREM CENAB HAKIM 10 IL NEDI BELEDE CEZA OLAR O GEREK OMURLUK CEZA ALSIN. ALLAH SENI ELE GUNE SALSINKI bu dunyada cehennemi yasayasan. Bagislayin eseblerimi cilovlaya bilmirem yazacam bele atani gerek gunde yuz defe z..layasan onda agli basina geler.

girls

14 Oktyabr 2012 20:27

hele atanin basina das dussun eseb

sevgilim yoxdu heyatim loxdu girl

mosu475

12 Oktyabr 2012 13:28

getsin 109 nan yaxwi oturacag icerde ama butulka ustunde oturacag cig

The Moon

11 Oktyabr 2012 23:21

Buna ömür boyu cəza versələr də azdı məncə...Allah öldürsün onu...

GOLD 999

11 Oktyabr 2012 22:37

BU OQRASHI TIKE-TIKE DOQRAMAQ LAZIMDI!!!!!!!!!!!

Mito

11 Oktyabr 2012 21:37

Adam hec soz tapmiree bu dehset facie qarsisinda hec belede is olar Allah uzaq elesin ... Azerbaycanda olum hokmu yoxdur ama gerek o alcaga omurluk hebs vereydiler yada eger ozunde birce vicdan filan qalibsa ele ozu ozunu oldursun !

ketrin zeta

11 Oktyabr 2012 18:26

dehsete gelir adam

ferid13

11 Oktyabr 2012 16:43

olum hokmu verse idiler daha meqsede uygun olardi

_BianKa_

11 Oktyabr 2012 12:43

yazini oxuduqca eseb kecirdim.. 10 illlllll??? 10 il cox azdi olum cezasi vermeliydiler tuuuuuuuuuuu senin kimi ataya

Perfectly

11 Oktyabr 2012 10:47

belə cinayətlərin cəzası gərək ölüm hökmü olsun!
--------------------
Sənə getmək,mənə gəlməmək yaraşır.
Bizim sevgimizə ən çox,ayrılıb
bir də qovuşmamaq yaraşır.

★_EliSa_★

11 Oktyabr 2012 02:44

10 il cox azdi... ona omurluk de azdi,,, onu zorluya zorluya oldurmek lazimdi onda esl cezasini cekmiw olar

tolik500

11 Oktyabr 2012 01:25

duzdu deyirsiz az is kesibler... ama dusduyu yerinde yazilmamis lakin hemin yerde gozel emel olunan qanunlari var... hamiya belli olsun ki, ele ona 9 ilde coxdu 3-4 ay besdiki ona lazim olan her bir ezabi gostersinler...Allah hamimizi pisden qorusun !!!

nur555

11 Oktyabr 2012 00:33

fuuuu ureyim bulandi kusacam indi(sizde bagisdiyin meni)helem de ozume gele bilmirem.azerbaycanda bele bir seyin olmasi aglasigmazdir.hele o qiz ne uznen usagi dogub.ve yaxud anasinin gozunun qabaginda olub o ana niye mudaxile olmuyub qonum qonsunu, polisi yigmiyib basina. 3-4 il bunnan qabaq abs-da buna benzer1 hadiseni eshitmisdim.ata qizini qacirdib,hec kimin tapa bilmeyeceyi bi yere.qizi esir kimi otaga kilitdiyib zorruyurmus.hami da ele bilib qiz itkin dusub.polis nehayet iller soram bulari tapanda qizin artiq 3-4 usagi var idi.hele necesini de atasi oldurub(dehsetdi bir sekilde pece tulluyub yandirib)xeste olduqlarina gore hekime qorxub aparmaga.nese axirinci usagi yeqin "imana"gelib,xestexanaya aparanda melum olub her sey qizi goren hami sok kecirib.uzu qirismis saci basi agarmis halda idi.heyatda bunnan dehsetli bir hadisenin ola bileceyine inanmiram.

Gunay_oxatan

11 Oktyabr 2012 00:27

ne 10 il?o hakimin ozune iw kesmek lazimfiye bu alcaga ölüm cezasi vermeliydi.lenete gelesiz.gunah hamisi anadadir.10-12 defe wshid olub bu hadiseye.oldurmeliydi o alcagi.exlaqsizligin en awagi heddidir bu.

_VoRKa_

11 Oktyabr 2012 00:16

Dehsetdiee Vallah.. Adam eseblesir bele xeberleri oxuyanda.. Serefsizdide basqa ne demek olarki buna?! Esas bu dunyadaki cezasi yoxe,o biri dunyada alacagi cezadir!
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


_Bella_

10 Oktyabr 2012 23:55

Onu içərdə yaxşıca cırpmağ lazımdı!! 10 il nədiyə?! Ömürlük verməliydilər !
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

İlkay

10 Oktyabr 2012 23:39

Vaay Allah uzaq etsin hec belede wey olar.Ona ata demek olmazeee o soz haramdirrr elelerinee
Nece vijdansizdilareee nece oz qizinada yoxdaaa ay vijdansizzz
Sene 10 ilde azdiyee senin kimilerini oldurelerrr
Goresen hec utanir amma inanmiram bele edibse demekki onda utanan uz yoxdur
Vallah dehwete geldim ne deyim Allah cezasini versin belelerinin!!

F_N

10 Oktyabr 2012 22:37

neeeee,10 il?????deli olublar bunlar.buna omurluk lazimdi.xeberi oxuyanda ne qeder eseblesdim.werefsiz

JeSsie

10 Oktyabr 2012 22:14

Ata? Ata demək olar elə birisinə? NAMUSSUZ, ŞƏRƏFSiZ birisinə? Ona 10 il belə azdır..
Yazıq o körpə.. günahsız körpə..

FERIDE

10 Oktyabr 2012 21:45

demeye soz tapmiram.dehsetdir.mence 10 il cox azdir

Kedicik_19

10 Oktyabr 2012 21:31

of insan demeye soz tapmir e,dogurdan da arsizligin,namussuzlugun son heddidir

cemile

10 Oktyabr 2012 21:30

10 il ? belə açlaqlara nə 10 il mən şəxsən o "ataya" ölüm cəzası verərdim hələ bu ona azdır

ley

10 Oktyabr 2012 21:24

ne beynamus adamlar var

tariyel91

10 Oktyabr 2012 21:22

O ata deyil peyseldi

DonnA

10 Oktyabr 2012 20:47

yazini oxuduqca eseb kecirdim..Allahim sene qurban olum insan cildinde ne qeder mexluqlar var.ne yazim ne fikir bildirim bilmirem.Allah ozu versin gunahini bu dunyada yox ozde.bu dunyada cezalar sagalir Allah o dunyasinda iki yaxasini bir araya getirmesin ele onun ve onun kimilerini.mene catmir bawa duwe bilmirem ki bir insan canindan qanindan olan birisine bunu nece ede biler.pewmanmiw guya.Allah seni yer uzunden silsin ele kafir mexluq
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Esyam

10 Oktyabr 2012 20:40

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu o atani oldurmek lazimdi ey ne 10 hay da dunya dogurdan dagilir ey Allah sen ozun komek ol

İrmak

10 Oktyabr 2012 20:35

Bu nece bir şərəfsizlikdi?! 10 il.. Azdı!
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.