Loading...
Azərbaycanın “Eurovision” təmsilçiləri bəlli oldu!

Azərbaycanın “Eurovision” təmsilçiləri bəlli oldu!

Loading...
Azərbaycanın “Eurovision” təmsilçiləri bəlli oldu!

Heç kimin tanımadığı 5 nəfərlik bir qrup....

2010-cu ildə Norveçdə keçiriləcək “Eurovision” mahnı müsabiqəsində Azərbaycan təmsilçilərinin adı bəlli olub. SİA-nın məlumatına görə, gələn il “Eurovision” səhnəsində ölkəmizi 5 nəfərdən ibarət yeni “Next” adlı qrup təmsil edəcək.
Qeyd edək ki, bu xəbər rəsmən öz təsdiqini hələ tapmasa da, "Eurovisiona" məhz bu qrupun gedəcəyi etibarlı mənbələrdən bildirilib.
Məlumat üçün bildirək ki, “Next” qrupunun bu müsabiqəyə qatılmasını onlarla iş birliyinə imza atan xalq artisti Nazpəri Dostəliyeva da təsdiqləyib.
Hazırda onlar müsabiqəyə hazırlıqla əlaqədar olaraq Ukraynadadırlar.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

l2a1000

20 İyul 2010 11:35

Sitat: Vanessa
Ugurlarrr

sirus

2 Fevral 2010 13:52

mence daha hec bir wey elemeyeceyik .

Elekber85

24 Dekabr 2009 22:19

Nazperi getse birinci olacayiq Siyahni tersine oxusalar winked

djdj

17 Noyabr 2009 01:38

UGURLU OLSUN İNŞALLAH 1-Cİ YERİ ALIB GELERLER!!!!! XEBERE GORE SAĞOL!!!! yerivar

avarashka_411

16 Noyabr 2009 13:25

Men demiwdim next qrupu gedecek...inanmirdilar mene...

Nurrr

15 Noyabr 2009 19:14

ugurlu olsun Amma Insallah Nazperi getmez smile

Nifret

15 Noyabr 2009 18:12

tanimamag məsləhətdi))

Ruvi

15 Noyabr 2009 15:18

Ugurlar

MAFIOSO

15 Noyabr 2009 14:55

Uqurlar amma Bari bu defe Azerbaycani azerbayanli kimi temsil etsinler da kecen defe ki kimi yox

PRAQMATIK

15 Noyabr 2009 13:29

Sitat: LARACROFT
Səhv etmirəmsə burda Yeni ulduzun bir üzvü var.

Sehv etmirsen. Yeni ulduz 8 in istirakcisi Ferid sen
qeyd elediyin.Yeni en onde duran.

emeraude

15 Noyabr 2009 12:52

Ugurlar Qelebe bizimle olsun

Vanessa

15 Noyabr 2009 10:40

Ugurlarrr

SeRVeR_V.I.P

15 Noyabr 2009 10:39

kim getse ( Uzeyir kimilerin qulagindan uzaq)))) ) ugurlar!!

Asəf

15 Noyabr 2009 05:18

Lobbi işini görəcək əsas puldur

m.Hesenzade

15 Noyabr 2009 02:53

Uğurlar.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

nepasluwnaya

14 Noyabr 2009 23:36

ugurlar....xarici gorkemleri pis deyil....ifalarida +olsa ela olar..
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

UKA

14 Noyabr 2009 22:37

Ugurlar...

DictatoR

14 Noyabr 2009 21:56

Sitat: roy jhones
ama uzeyirin o menim olmalidir mahnisi olsa 1ci yer bizimdi

oldum gulmekden.. yox bir vusal eliyevin C(G)ULUM mahnisi getsin.. mence yaxsi olar.. gorekde ugurlar..

_axmedov_

14 Noyabr 2009 21:34

laught tanimiram diye bilmerem nece oxuyurlar ama uzeyirin o menim olmalidir mahnisi olsa 1ci yer bizimdi
--------------------
26 10 1992

Moren

14 Noyabr 2009 21:32

 .::StaticxAge::.,
1cilik deyə bilmərəm razıyam səninlə ön yerlərdən birində olacaqlar, əla səsləri var.

Sitat: FAIRY_DREAMER
Men orda temsil etmeyi nezerde tutmadim yazanda sadece orda gedib temsil edirler ama gelib oz olkemizde bir sey ede bilmirler gozden itib gedibler buna gore

Alexander Rybak albom çıxardı sonra neynədi?)) Alboma qalsa Aysel də artıq albom çıxarmağa hazırlaşır demək olar hazırdı.

LARACROFT

14 Noyabr 2009 20:58

Sitat: _lady_bdu_
hansıdıki?


Ən öndə duran olmalıdı.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

_lady_bdu_

14 Noyabr 2009 20:53

Sitat: LARACROFT
Səhv etmirəmsə burda Yeni ulduzun bir üzvü var.

hansıdıki?

.::StaticxAge::.

14 Noyabr 2009 20:52

Sitat: Markiza
Narkiza dediyine inanirsan>?shexsen men senin yazdigina inanmaq istesemde alinmiree bu mende

inan usaqlarin cox qeseng sesleri de var....her sey yaxsi olmalidi...usaqlara ugurlar...birincilik gozleyirik onlardan....

happy_girl

14 Noyabr 2009 20:27

inshallah bu il birinci olriq amih

MeNDeN_YoXDuR

14 Noyabr 2009 20:17

Təki uğurla qayıtsınlar. eşitməsəm də ifalarını deyilənə görə istedad deyilən şey var bunlarda.

Markiza

14 Noyabr 2009 19:55

 .::StaticxAge::.,
Usaqlar 1-cilik getirecek..

Narkiza dediyine inanirsan>?shexsen men senin yazdigina inanmaq istesemde alinmiree bu mende

.::StaticxAge::.

14 Noyabr 2009 19:49

men bu usaqlarin 5-ni de taniyiram...inanin layiqlidirler...mence her sey ugurlu olacaq...yadiniza salin Aysele de bele deyilirdi bir vaxtlar getdi 3-cu yer getirdi....bunlar da ele edecekler bir ferq olacaq...Usaqlar 1-cilik getirecek.... winked

Ronnie_7

14 Noyabr 2009 19:44

Hədə hamı tanınmıya tanınmıya bir dəfəlik butun dunyaya tanınılırda)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

SALOME

14 Noyabr 2009 19:31

diyecekdim _____ama demirem

Lineage

14 Noyabr 2009 19:20

guya Alexander Rybak-ı EUROVİSİON-dan əvvəl taniyirdilarki)