Loading...
Bu gün Konstitusiya günüdür

Bu gün Konstitusiya günüdür

Loading...
Bu gün Azərbaycanda Konstitusiya günüdür. 1995-ci il noyabrın 12-də qəbul olunmuş Konstitusiya, Azərbaycanı demokratik prezident respublikası elan etdi. Bununla da Azərbaycanda 1920-ci ildən sonra qurulmuş hüquqi-siyasi sistem, rəsmi olaraq öz mövcudluğuna son qoydu.158 maddədən ibarət yeni Konstitusiya, sovet respublika modelindən demokratik respublika modelinə keçidin hüquqi əsasını təşkil etdi. Əsas qanunun qəbul edilməsindən yeddi il sonra isə 2002-ci ilin avqustun 24-də referendum keçirildi, Konstitusiyanın 24 maddəsinə əlavə və dəyişikliklər edildi. Bu əlavə və dəyişikliklər, Azərbaycanın Avropa Şurasına qəbul edilərkən üzərinə götürdüyü öhdəliklərin yerinə yetirilməsi demək idi.
Orada bildirilir ki, 14 il əvvəl qəbul edilmiş ölkə Konstitusiya, Azərbaycanın fəaliyyətinin əsas prinsiplərini, demokratik dövlət quruculuğu prosesinin başlıca istiqamətlərini, vətəndaşların fundamental hüquq və vəzifələrini müəyyən edib. Konstitusiyanın qəbulundan sonra ölkəmizdə bir çox sahələrdə, xüsusən də hüquqi dövlət quruculuğu və insan haqlarının təmini sahəsində əhəmiyyətli dəyişikliklər baş verib. Hakimiyyət bölgüsü prinsipinin daha ardıcıl həyata keçirilməsi üçün məhkəmə-hüquq islahatları aparılıb, respublikamız insan hüquqları sahəsində bir çox konvensiyalara qoşulub, vətəndaşların hüquq və azadlıqlarının qorunması üçün ölkə daxilində yeni mexanizmlər yaradılıb.
Xatirladaq ki, Konstitusiyaya əlavə və dəyişikliklərin edilməsi ilə bağli 2009-cu ildə də ümumxalq referendum keçirilib.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LARACROFT

13 Noyabr 2009 01:25

Bayramımız mübarək.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Kafujidota

12 Noyabr 2009 23:56

Tebrikler. winked

WUgirl

12 Noyabr 2009 22:04

Bayraminiz mubarek:)rose aze
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

J_LADY

12 Noyabr 2009 21:43

Təbriklər!Kitabı Almalıyam hər dəfə yaddan çıxır.Hər kəsin xəbəri olmalıdır!TŞK!
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

MeNDeN_YoXDuR

12 Noyabr 2009 20:23

Təbriklər. Bayramınız mübarək. smile

QARACUXURLU XAKKER

12 Noyabr 2009 18:20

aze aze aze BAYRAMINIZ MÜBARƏK... aze aze aze

Ronnie_7

12 Noyabr 2009 17:01

Sitat: gozel207
JAY AZ-lılar,BAYRAMINIZ MÜBARƏK


Çox sağol canım))
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

guiza96

12 Noyabr 2009 16:38

aze

EHLIKEF

12 Noyabr 2009 16:25


aze Tebrikler,o gun olsun bu gunu Qarabagda qeyd eliyek aze

gozel207

12 Noyabr 2009 16:11

KEÇƏN İLƏDƏK İŞ GÜNÜ DEYİLDİ, ARTIQ BÜTÜN BAYRAMLARI YIĞIŞDIRIBLAR,1-2DƏN BAŞQA

KONSTİTUSİYA GÜNÜMÜZ MÜBARƏK

aze JAY AZ-lılar,BAYRAMINIZ MÜBARƏK aze
aze aze

azeri17

12 Noyabr 2009 16:04

HAMIMIZIN BILMEYE BORCLU OLDUGU LAKIN HEC KIMIN BILMEDIYI BIR SEY VARSA O DA QANUNDUR aze BAYRAMINIZ MUBAREK EY EHLI JOY.AZ

Splendid_Girl

12 Noyabr 2009 15:46

Sitat: Suliko
Bes niye men iwdeyem? Men de evde olmaq isteyirem ))

tongue

Sitat: Moren
Xəbərin yoxdu deyəsən) amma bu gün iş günüdür. Sən nə işləyirsənki sənə iş günü deyil)))

Aaa ish gunudurkii? :))) ne bilirsenki ne ishleyirem? bee O qeder ish varki,ishlerim tokulub qalib (( 1 az fasile eden kimi,trivoqa gelir ki, bitir flan ishi sad

Ronnie_7

12 Noyabr 2009 15:13

aze aze Bayramımız Mübarək!!! aze aze
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

XeTaI

12 Noyabr 2009 15:09

Bayramınız mübarək.

Bu gün dərsə də getmədim, neyniyime, əvvəlki illərin vərdişidir)

DeadDoll

12 Noyabr 2009 14:39

Tebrik elirem smile give_hea

m.Hesenzade

12 Noyabr 2009 14:35

YAŞASIN aze
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Kukuwka

12 Noyabr 2009 14:32

Tebrikler laughing

_REQANA_

12 Noyabr 2009 14:31

Bayramınız mübarək.
Arzu edirəm ki, Vətəndaşlarımız öz hüquqlarını qoruya bilsinlər, öz vəzifələrindən isə sui-istifadə etməsinlər.

Moren

12 Noyabr 2009 14:29

Sitat: Splendid_Girl
Tebrikk ediremm :))) Bugun menim ucun esl bayramdir :)) ish gunu deyil ve saat 12ye kimi yatmisham :))) tongue

Xəbərin yoxdu deyəsən) amma bu gün iş günüdür. Sən nə işləyirsənki sənə iş günü deyil)))

M_A_R_I_K

12 Noyabr 2009 14:25

aze
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

_lady_bdu_

12 Noyabr 2009 13:44

Təbrik eliyirəm

Təbrik eliyirəm

_axmedov_

12 Noyabr 2009 13:42

tebrik edirem dunya azerbaycanlilarini
--------------------
26 10 1992

Nifret

12 Noyabr 2009 13:30

Sitat: Muharibe Jurnalisti




HER KESE DEMOKRETIK HEYAT, YASAM ARZU EDIREM..

Allah razı olsun ))))))

Muharibe Jurnalisti

12 Noyabr 2009 13:10



HER KESE DEMOKRETIK HEYAT, YASAM ARZU EDIREM..

SALOME

12 Noyabr 2009 13:09

Bu gün Azərbaycanda Konstitusiya günüdür winked

onda Tebrikler)))))

-Jasmin-

12 Noyabr 2009 13:03

Tebrikler
aze aze aze sexymix

TARKANKA_210

12 Noyabr 2009 13:02

Sitat: Splendid_Girl
Tebrikk ediremm :))) Bugun menim ucun esl bayramdir :)) ish gunu deyil ve saat 12ye kimi yatmisham :)))

smile smile smile smile

Suliko

12 Noyabr 2009 13:02

Sitat: Splendid_Girl
ish gunu deyil ve saat 12ye kimi yatmisham :)))

Bes niye men iwdeyem? belay Men de evde olmaq isteyirem ))



Sitat: Bapbalaca
Suliko, o zaman sürətli olmaq lazımdır!)

Nezere alariq)
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

TARKANKA_210

12 Noyabr 2009 13:00

BAYRAMINIZ MÜBARƏK .!!!!!!!!!!

Splendid_Girl

12 Noyabr 2009 12:47

Tebrikk ediremm :))) Bugun menim ucun esl bayramdir :)) ish gunu deyil ve saat 12ye kimi yatmisham :))) tongue