Loading...
“Bakıda maska taxmağa ehtiyac yoxdur”

“Bakıda maska taxmağa ehtiyac yoxdur”

Loading...

“Bakıda maska taxmağa ehtiyac yoxdur”

 

Bunu Bakı Şəhər Səhiyyə İdarəsi Gigiyena və Epidemiologiya Mərkəzinin xüsusi təhlükəli infeksiyalar şöbəsinin müdiri deyir.

Bakı şəhərində A/H1N1 virusu («donuz qripi») əleyhinə qoruyucu maska taxılmasına ehtiyac yoxdur.

APA-nın məlumatına görə, bu barədə Bakı Şəhər Səhiyyə İdarəsi Gigiyena və Epidemiologiya Mərkəzinin xüsusi təhlükəli infeksiyalar şöbəsinin müdiri Elmira Əliyeva bildirib.


Onun sözlərinə görə, Bakıda hava bir o qədər də çirkli deyil, həmçinin virus kütləvi yayılmadığından maskaların taxılmasına ehtiyac duyulmur: «Lakin istənilən şəxs ictimai nəqliyyatda, məktəblərdə, o cümlədən insan kütləsinin çox olduğu yerlərdə qoruyucu maskanı taxa bilər”.


Xəstəliyin ilkin əlamətlərindən danışan E. Əliyeva qeyd edib ki, «donuz qripi» adi qripdən heç nə ilə fərqlənmir: “Odur ki, yüksək hərarəti, baş və əzələ ağrıları, quru öskürəyi, zökəmi olanlar dərhal ərazi poliklinikalarında müraciət etməlidir. Soyuq mövsümlərdə adi qrip halları artır. Odur ki, əhali də orqanizmini qüvvətləndirib immunitetini artırmalıdır».

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

SeRVeR_V.I.P

15 Noyabr 2009 13:07

kimlerse insanlarin uzerinden pul qazanirlardiye 1000-lerce adam olur bele dunya cox getmez.internetde nece virusu buraxib antivirusu satillarsa burdada eyni qaydadi sadece viruslar deyil insanlar olur..ALLAH ozu komeyimiz olsun !!!

FENERLI

14 Noyabr 2009 00:15

Tewekkur
YENEDE SAGLAMLIGIMIZI QORUMALIYIQ!

Ronnie_7

12 Noyabr 2009 18:10

Sitat: RITMEX
Aaa nə pis oldu) Mən təzə həvəslənirdime, 1 2 günə almaq fikrində idim)


Boş şeydi məncə Allah uzaq eləsin!
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

cenni

12 Noyabr 2009 18:10

kechen defe bir xeberde deyilirdi :xestelik yox, panikasi bash alib gedir.
eslinde lazimdir, amma maskadan da nece geldi istifade etmek olmaz ki. kechen defe biri cholde taxib, metroya girir chixarir, eksine olmalidir e. :))

vugush084

12 Noyabr 2009 09:40

burda gulunesi hec ne yoxdu mence maska taxmaq lazimdi sonra gec ola biler

Nurrr

12 Noyabr 2009 00:26

mencede burda gulmeli hecne yoxdu.caninin qedrini bilmek yaxsidi smile

MeNDeN_YoXDuR

12 Noyabr 2009 00:06

Sitat: RITMEX
Aaa nə pis oldu) Mən təzə həvəslənirdime, 1 2 günə almaq fikrində idim)

Təəssüf, sən gec qaldın)))bir az tez deyərdin, verərdim dəəə fellow

vafiko

11 Noyabr 2009 23:24

maska meselesi ile coxlariyla raziyam.taxsaq nolacaq taxmasaq nolacaq.ikincisi de ki tibbi cehetden o maska 2 saatdan bir deyisilmelidir amma bizim seviyyeli oglanlarimiz onu seher evden cixanda taxirlar az qalirlar yatanda da taxsinlar.

Kafujidota

11 Noyabr 2009 23:13

Men hec maska taxa bilmiremde

music_is_my_world

11 Noyabr 2009 22:58

mene ele gelir ki he4 Azerbaycanda donuz gripi yoxdu
twk Mithet

LARACROFT

11 Noyabr 2009 22:11

Sitat: Londra
Bədənlərinə eybəcər tatular döydürüb gəzənləri,saçlarını dəbdi deyib eybəcər hala salanları ələ salmırlar,maska taxanda lağ edəcəklər?


Tam razıyam.Ama təəssüf edirlər bunu.Tələbə yoldaşım dünən taxmışdı yolda oğlanlar lağ ediblər ki dünyada hamı öləcək bir bu qalacaq.Doğurdan sözona pis təsir etmişi.Bu gün maskasiz gəldi ona görə.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

cemin

11 Noyabr 2009 21:29

teki bu xesteliyde kecib getsin inwallah adam bawa duwmur gah deyilller tehlukelidi gah da deyillerki adi qripden hec ferqi yoxdu...men bawa duwmedim ne qripdi bu
belay no pardon

_axmedov_

11 Noyabr 2009 21:18

indi men 2 hefdedi ele bele taxirdim
--------------------
26 10 1992

80BAR

11 Noyabr 2009 20:27

Yaxsi e...Men de az qala I-NETE girende nebilim TV ye zada baxanda da az qala taxacaqdim ki, Birden qrip kecer...Essi O maska BOS seydi....Hetta bizde axi...Her gun eyni maskani geyinirler..Bu daha da xestelenmeyin riskini artirir..Bele cox gezseler..Donuz Gripinden de olmasa bele Griplerden 100\100 tutacaqlar!!!!

milanalim

11 Noyabr 2009 20:02

onsuzda taxmirdiq.hihi

DELI UREK

11 Noyabr 2009 19:31

Insaallah o dereceye catmaz ki,maskalardan istifade olunsun

Nifret

11 Noyabr 2009 18:50

hmm küçədə görəndə bir təhər gəlire adama elə bil hamı qripdi bir bular yox ))))

_lady_bdu_

11 Noyabr 2009 18:49

Mən taxmıram,maska taxmaq əvəzinə əllərmizi təmiz və burnumuzu tez tez spirtlemek lazımdı

Dam dam

11 Noyabr 2009 18:40

yox prosta stil indi onu teleb edir))))))))))))))))))))))

-Jasmin-

11 Noyabr 2009 18:28

aaaaaa bes bizim müəllimə niyə öldürür bizi?

Paris

11 Noyabr 2009 18:16

Ehtiyac gormurem sadece panika yaradirlar o qeder. Beledeki lazim gelende taxaram burda ne varki?

x-man5

11 Noyabr 2009 18:00

yenə də ehtiyyat igidin yaraşığıdır.

Deviant

11 Noyabr 2009 17:59

Men aldim bu gun) Dersde muellimlernen mirtdashmaq ucun yaxshidir:) istiyirsen saqqiz cheyne istiyirsen qishqir, naushnik tax :)) hamsinin qarshisini alir)

leylaska

11 Noyabr 2009 17:55

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees dance

Rufat

11 Noyabr 2009 17:18

Sitat: Ledi-Vamp
bizim unidədə,yoldada elə adamlari görəndə özümü qəribə hiss edirəm,nə bilim elə bilirəm uje dünyanın axırıdır)))hamı xəstədir)

Sizin ÜNİnin oğlanları nə yaman qorxaqdılare, qızlardan dəfələrlə çox oğlanlarda maska görürdüm:)))
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

EHLIKEF

11 Noyabr 2009 17:13

Qulaq asmayin hec kime,ehtiyat ucun taxmaq lazim di...

Vamp

11 Noyabr 2009 17:07

Sitat: RITMEX
Aaa nə pis oldu)

ee yaxşı oldu)Çox sevindim)))
Yoxsa bizim unidədə,yoldada elə adamlari görəndə özümü qəribə hiss edirəm,nə bilim elə bilirəm uje dünyanın axırıdır)))hamı xəstədir)
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

Lineage

11 Noyabr 2009 17:03

Ehdiyat igidin yaraşığıdı məncə hərkəs bir nəfər kimi taxsa pis olmazdı yoxsa biri taxir biri yox taxmayanlarda taxanları ələ salirlar özüm şahidi olmuşam)

guiza96

11 Noyabr 2009 17:00

urrraaaaaaaaaaa

Afrodita