Loading...
Azərbaycanda daha 8 nəfərdə

Azərbaycanda daha 8 nəfərdə "donuz qripi" tapıldı

Loading...

Azərbaycanda daha 8 nəfərdə "donuz qripi" tapıldı

Azərbaycanda daha 8 nəfərdə "donuz qripi" tapıldı.

Virusa yoluxanlardan 3-ü Ukraynadan, 1-i Türkiyədən, 1-i isə İngiltərədən gəlib.


Azərbaycanda daha 8 nəfərdə "A H1N1" virusu aşkar edilib. Bu barədə Səhiyyə Nazirliyinin Sanitar Epidemioloji nəzarət sektorunun müdiri Viktor Qasımov məlumat verib.

Onun sözlərinə görə, xəstələrdən 3-ü Ukrayna, 1-i Türkiyədən gəlmiş Azərbaycan vətəndaşlarıdır. Bir xəstə İngiltərədən gəlmiş xarici vətəndaşdır. Digər üç nəfər isə Ukraynadan gəlmiş “donuz qripi”nə yoluxan Kürdəmir sakini ilə təmasda olan Bakı sakinləridir.

Onlardan 2-si stasionar, digərləri isə ambulator şəraitdə müalicə alırlar.

Xəstələrin hamısının vəziyyəti kafidir.

Xatırladaq ki, bu gün ötən həftə virusa yoluxan xəstələrdən biri evə buraxılmalıdır. Ümumilikdə isə bu günə kimi Azərbaycanda "donuz qripi"nə yoluxanların sayı 13-ə çatıb.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

DELI UREK

10 Noyabr 2009 01:25

ALLAH SEFA VERSIN XESTELIYE TUTULANLARA

LARACROFT

9 Noyabr 2009 23:02

ALLAH köməyimiz olsun.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

EHLIKEF

9 Noyabr 2009 21:10

Allah uzag elesin....
Amma sheherde coxu maskani mirta taxillar,stil ucun....
sarcasti
Biri maska taxmishti,gelib dostariydan gorushende maskani cardib gorushtu.... Sul yaranir onda maskani niye taxmishtin?
sarcasti sarcasti sarcasti sarcasti

_axmedov_

9 Noyabr 2009 20:29

sarmisag yisiler donuz qiripine tutulmasilar
--------------------
26 10 1992

Kafujidota

9 Noyabr 2009 18:50

Allah komek olsun,uje men de maska taxiram

DeadDoll

9 Noyabr 2009 18:24

no ay mama

Nahid-19

9 Noyabr 2009 18:11

emi cani qeti qorxusuyoxduu....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Estela

9 Noyabr 2009 17:33

Sitat: Londra
,maskadan pul qazananlar çoxalıb.

Öyrəşiblər hər şeyi gəlir mənbəyinə çevirməyə.

Milashka_SL

9 Noyabr 2009 17:28

Sitat: Londra
Başqa ölkələrdə pulsuz paylanır qripdən qorunmaq üçün bu maskalar.Öz sağlamlığını pula satan millət ilk dəfədir görürəm.


Nəinki maskalar başka ölkələrdə məktəblərdə gripe garşı peyvəndlərdə pulsuz vurulur bizdə isə fürət güdür millət pul qazanmaga...
--------------------

-Jasmin-

9 Noyabr 2009 17:23

men 3 gundu geyirem maska-ama ürıyim partlayır elə bilirəm kimsə boğur meni

Sitat: Delightful
Amma bilmriem onu taxandan sonra nece nefes alacam.Onsuzda nefes almamda problemler var(

nefes almaq da problem olmur sadəcə onu ağızda saxlamaq çətin olur

XeTaI

9 Noyabr 2009 16:53

Uje Bakıda maska taxanlar çoxalıb. canımızın qədrini bilməliyik

guiza96

9 Noyabr 2009 16:51

donuz qripi deyilen bir sey yoxdur

_lady_bdu_

9 Noyabr 2009 16:11

Gündə pullarmız maskaya gedəcəy də çünki 5saatdan bir dəyişməlidir...kim bunu yayıbs recourse a görüm ömür boyu bundan beter günlərə qalsın....çox pis qargiş oldu amma məcburam uje

Nifret

9 Noyabr 2009 15:56

Allah ozu kömək olsun.Əcəb yayıblarda bu virusu....bu gün sabah at qripi sonra da pişik qripi cıxar yəqin.amin gunka amin )))))))

Afrodita

9 Noyabr 2009 15:47

Sitat: Suliko
Uje maska geymeyin vaxti geldi )

Aha.Amma bilmriem onu taxandan sonra nece nefes alacam.Onsuzda nefes almamda problemler var(

Suliko

9 Noyabr 2009 15:26

Uje maska geymeyin vaxti geldi )
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Elif_87

9 Noyabr 2009 15:11

ALLAH kömək olsun...

_lady_bdu_