Loading...
Bu gün bayrağımızın yaranmasının ildönümüdür

Bu gün bayrağımızın yaranmasının ildönümüdür

Loading...
 

Bu gün Azərbaycan Respublikası Dövlət bayrağının yaranmasının 91-ci ildönümüdür.

Azərbaycan Respublikasının Dövlət bayrağı 1918-ci il noyabr ayının 9-da Azərbaycan Demokratik Cumhuriyyətinin qərarı ilə qəbul edilib. Sovet hakimiyyəti dövründə bayraqdan imtina edilib. Daha sonra üç rəngli bayraq 1990-cı il noyabrın 17-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin qərarı ilə Muxtar Respublikanın Dövlət bayrağı kimi qəbul edilib. 1991-ci il fevral ayının 5-də Azərbaycan Respublikası Ali Soveti Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin vəsadətinə baxıb və bayrağın Azərbaycan Respublikasının Dövlət bayrağı kimi qəbul edilməsi haqqında qərar qəbul edib.

 

Azərbaycan Respublikasının dövlət bayrağı bərabər enli üç üfüqi zolaqdan ibarətdir. Yuxarı zolaq mavi, orta zolaq qırmızı, aşağı zolaq yaşıl rəngdədir. Mavi rəng - Azərbaycan xalqının türk mənşəli olmasını, qırmızı rəng - müasir cəmiyyət qurmaq, demokratiyanı inkişaf etdirmək istəyini, yaşıl rəng - islam sivilizasiyasına mənsubluğunu ifadə edir. Qırmızı zolağın ortasında bayrağın hər iki üzündə ağ rəngli aypara ilə səkkizguşəli ulduz təsvir edilib. Bayrağın eninin uzunluğuna nisbəti 1:2-dir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

gozel207

10 Noyabr 2009 00:08

TƏƏSSÜF Kİ, HAMI BİLMİR, MƏN ÖZÜM DƏ BİLMİRDİM, YADIMDA DEYİLDİ YƏNİ aze

LARACROFT

9 Noyabr 2009 23:25

Sitat: Kafujidota
Bayramimiz mubarek amma cox teessufki bu gunu cox adam bilmir


Razıyam.
Bayramımız mübarək.

--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

EHLIKEF

9 Noyabr 2009 21:48

Tebrikler.... aze

Deviant

9 Noyabr 2009 19:13

Tebrik edirem ;-)

Kafujidota

9 Noyabr 2009 19:08

Bayramimiz mubarek amma cox teessufki bu gunu cox adam bilmir

M_A_R_I_K

9 Noyabr 2009 19:03

Tebrik Eliyirem...Ama ki bizim xalq sevmirde ne oz torpaqini ne oz bayraqini...gorduyumu deyirem.... hirs
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

_axmedov_

9 Noyabr 2009 18:54

eladi
--------------------
26 10 1992

DeadDoll

9 Noyabr 2009 18:52

aze give_hea

Nahid-19

9 Noyabr 2009 18:06

qurban olum oz bayraqimiza....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Hitch

9 Noyabr 2009 17:54

MEN HEMISHE FEXR EDMISHEM YENEDE FEXR EDIREMKI MEN AZERBAYCANLIYAM(H.A)

guiza96

9 Noyabr 2009 17:03

aze

XeTaI

9 Noyabr 2009 17:01

Sitat: Rufat
Yaşa Bayrağım Yaşa!

music_is_my_world

9 Noyabr 2009 16:34

Sitat: Suliko
Bir kere yukselen bayrag bir daha enmez

Sitat: m.Hesenzade
Yaşasın Azərbaycan

aze

Nifret

9 Noyabr 2009 16:05

aze

Estela

9 Noyabr 2009 15:46

Sitat: Rufat
Yaşa Bayrağım Yaşa!

aze

Afrodita

9 Noyabr 2009 15:43

aze

Insallah bu mohtesem bayragimizi Qarabagda sancacagiq!!!

-Jasmin-

9 Noyabr 2009 14:04

Sən bizimsən bizimsən
Durduqca bədəndə can
Yaşa Yaşa çox Yaşa

Ey şanlı Azərbaycan

DELI UREK

9 Noyabr 2009 13:45

BUTUN AZERBAYCAN XALQINI BU BAYRAM MUNASIBETILE TEBRIK EDIREM

Tena

9 Noyabr 2009 13:41

Sitat: LineageII
Üç rəngli bayrağınla məsud yaşa



aze aze aze

meycr

9 Noyabr 2009 13:03

AZERBAYCANIMIZIN BAYRAĞI İŞALLAH DAHADA YÜKSEKLERDE OLACAQ. MEN DOĞURDANDA FƏXR EDİREMKİ AZƏRBAYCANLIYAM İNŞALLAH O GÖZƏL AL BAYRAĞIMIZ QARABAĞIMIZDADA DALĞALANACAQ TEZLİKLƏ


aze aze aze aze aze aze aze

Milashka_SL

9 Noyabr 2009 13:02



Sitat: Rufat
Yaşa Bayrağım Yaşa!


aze
--------------------

Muharibe Jurnalisti

9 Noyabr 2009 12:52


AZERBAYCAN
SENE HER AN CAN QURBAN
SENE BIR COX MEHEBBET

SINEMDE TUTMUS MEKAN

BIR KERE YUKLESEN BAYRAQ BIR DAHA ENMEZ

Moren

9 Noyabr 2009 12:44

aze

pinnokkioo

9 Noyabr 2009 12:37

Навеяно наверное стандартным мышлением? Будьте проще ))

Elif_87

9 Noyabr 2009 12:32

aze aze aze
Sitat: Suliko
Bir kere yukselen bayrag bir daha enmez

aze

BakıLıLaR

9 Noyabr 2009 12:31

[b][/b][center][/center]BIRKERE YUKSELEN BAYRAG BIRDAHA ENMEZ aze

Suliko

9 Noyabr 2009 12:30

Ele bayaq da diger xeberde yazmiwdim )) Bir kere yukselen bayrag bir daha enmez aze

aze aze aze


Sag ol Rufet...+5
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Lineage

9 Noyabr 2009 12:25

Üç rəngli bayrağınla məsud yaşa aze

ZDENKO

9 Noyabr 2009 12:21

En gözel bizim bayraqdir.

m.Hesenzade

9 Noyabr 2009 12:19

Yaşasın Azərbaycan aze aze aze
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...