Fon yüklənir...
Загрузка...

26 saat ərzində 4 dəfə cəza

Загрузка...
Evində yüksək səslə musiqi dinləyən və "Hell Highway" mahnısını təkrar təkrar qulaq asdığına görə 49 yaşındakı Joyce Coffey, qonşuların şikayəti üzərinə nəzarətə alındı.
Nəzarətdən sonra məhkəməyə çıxarılan qadın 500 dollar cərimə ilə sərbəst buraxıldı. Çölə çıxar çıxmaz eyni mahnını daha yüksək səslə qulaq asan qadın, yenə polislər tərəfindən həbs olundu. Təkrar məhkəməyə çıxarılan qadın bu dəfə 1000 dollar cərimə ilə sərbəst qaldı.
Qadının inadı bununla da bitmədi.
Təkrar evinə dönən Joyce Coffey, bu dəfə eyni mahnını balkondan yüksək səslə qulaq asmağa başladı.
Evə gələn polislər eyni qadını yenidən həbs etdi. Bu dəfə də 2000 dollar cərimə ilə sərbəst buraxıldı.
Bütün bu olanlar qadını ağıllandırmadı.
Sərbəst qalan Joyce Coffey, eyni mahnını təkrar dinələyərkən yenə qarşısında polisləri tapdı.
Son 26 saat içərisində eyni qadını eyni cəzadan 4üncü dəfə qarşısında görən hakim sonunda həbs etdi.
Cərimə əvəzi olmadan qadını həbsxanaya göndərildi.
Hakim qadına, həbsxanadaykən qulaqlıq istifadə etməsini öyrənməsini tövsiyə etdi.

26 saat ərzində 4 dəfə cəza

26 saat ərzində 4 dəfə cəza

26 saat ərzində 4 dəfə cəza

Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Devilest_Love

2 Fevral 2013 21:18

nc nc ... oz qulaqlari agrimadi onun?

prosta girls

18 Oktyabr 2012 15:16

ujuuuuuuuus burp

Gunay_oxatan

15 Sentyabr 2012 07:26

qonwu sehv edib de,gerek delixanaya zeng ederdi 3cu defe.bawi catmir heqiqeten.her wey cehennem pulunada heyfi gelmiyib scratch_

ToM RiDdle

14 Sentyabr 2012 20:22

Hakim qadına, həbsxanadaykən qulaqlıq istifadə etməsini öyrənməsini tövsiyə etdi.
Yo hekimde agil qijqirib :))
--------------------
Tural Adrian ♥

_VoRKa_

14 Sentyabr 2012 19:32

Sitat: Filay
Pis çıxmasın niyə bu gündədi ki?cərimənin təsirindən yəqin belə qızarıbee)

lol
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


Filay

14 Sentyabr 2012 19:11

Pis çıxmasın niyə bu gündədi ki?cərimənin təsirindən yəqin belə qızarıbee)

Diloş

14 Sentyabr 2012 18:30

Xəbəri oxumamışdan qabağ bu şəkligörəndə bildim ki karı manyak beynini itmirmiş

_BianKa_

14 Sentyabr 2012 15:43

ha ha ha ha ha ah ne qeder guldum eeeeeeeeeeeeeeeee haha allah agil versin

Gulka

14 Sentyabr 2012 12:49

bu insanin uje veziyyeti pisdi ALLAh akil fikir versin
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Ahu 05

14 Sentyabr 2012 11:34

hmmmmmmmmmmm bu mahniya mutleq qulaq asacam

schatz

14 Sentyabr 2012 03:31

Bele mahniya gore mende polis chagiraramda dehshet.

Mr_RoCCo

14 Sentyabr 2012 01:21

Ne ayaksın lan sen?
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Smile to life:))

14 Sentyabr 2012 01:12

Sitat: hosted_man
mahnıya mütləq qulaq asacam...

aydaa men de axtardim mahnini ama tam ele adli bir mp3 tapmadim..cox maraqli idi ki nece mahnidi..))
bj

The Moon

14 Sentyabr 2012 00:51

Allah ağıl versin...

_Aymir_

14 Sentyabr 2012 00:46

2000getdi ustelik ozude getdi elli ayaqli:))) Allah agil versin..
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

hosted_man

13 Sentyabr 2012 23:23

mahnıya mütləq qulaq asacam... o qədər cəriməyə dəyən mahnıya qulaq asmaq lazımdı :)

serpil

13 Sentyabr 2012 23:11

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

★_EliSa_★

13 Sentyabr 2012 23:01

hec agillannanada oxwamireee ))) orda hebsdekileri bezdirecek

Rosalia✿

13 Sentyabr 2012 22:51

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

♣_EmRe AyDıN_♣

13 Sentyabr 2012 22:45

Lan bunu tımarhaneye kapatın laaannn!!!)))

PeTTy

13 Sentyabr 2012 22:34

Gör qadındaki ağıla bax,neçe defe hebse girdi çıxdı yene de ağıllanmadı.

niSsa :)

13 Sentyabr 2012 22:33

onu delixanaya gondermek lazimdi tongue2
--------------------

MEHDI 92