Loading...
Qocalar evində qorxunc işgəncə anı gizli kamerada!

Qocalar evində qorxunc işgəncə anı gizli kamerada!

Loading...

Qocalar evində qorxunc işgəncə anı gizli kamerada!

Qocalar evində qorxunc işgəncə anı gizli kamerada!


İngiltərədə bir qadın qocalar evində olan anasına pis rəftar edildiyini düşündüyü üçün bir plan düşündü.
89 yaşındakı anasının qocalar evindəki otağına bir gizli kamera yerləşdirən Angela Wood şok edici gerçəklə qarşılaşdı.



Gizli kamera görüntülərində Alzheimer xəstəliyi olan və ağlını itirmə keçirən anasının işləyənlər tərəfindən şiddət gördüyü yazılmışdı.
Qocalar evində işləyən 29 yaşındakı Emma Bryan bu görüntülərdən sonra məhkəməyə çıxarıldı və günahkar təqsirli bilindi.
Rəzil tibb bacısı 4 ay həbs cəzasına məhkum oldu.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

banu mirzeyeva

12 Aprel 2014 17:43

ALLAH cezalarini verecek.

Jenny J

1 Aprel 2014 21:18

Ay Allah sən bunlara ən ağır cəzaları ver
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



Starbucks

6 İyul 2013 22:29

Sitat: ♣_EmRe AyDıN_♣
Mən orda işgəncə filan görmədim axı siz gördüz???

aynen
--------------------
Follow İnstagram: @anti_standart

❃FloRal❃

6 İyul 2013 21:43

ALLAH. kömeyi olsun qocanın
--------------------

***
❃❃❃

***

Devilest_Love

2 Fevral 2013 21:23

Xebere gore twk

♣_EmRe AyDıN_♣

14 Sentyabr 2012 14:20

Mən orda işgəncə filan görmədim axı siz gördüz???

Nev moon

10 Sentyabr 2012 17:19

allah cezasini versin onlarin
ape

★_EliSa_★

8 Sentyabr 2012 18:06

bawa duwmurem o qadin anasini niye ora qoyubkiii????

Elmir_Hamidi

7 Sentyabr 2012 20:21

Paylaşım üçün təşəkkürlər

mosu475

4 Sentyabr 2012 16:36

neynirlerki guya dermani verir iyneynende agzina suyu tokurde iwgencediki bu ape

FeeL My LoVe...

4 Sentyabr 2012 15:56

ALLAH cezasini versin hamisinin.Esas da qizinin.Yaziq qoca... fascinated

M_A_R_I_K

3 Sentyabr 2012 18:44

Neyse ne daniwirdilar hechne bawa duwmedim burdad iwgence men gormedim?!!!belke yaniliram
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

dayver

3 Sentyabr 2012 17:37

Nedi ahi o jawli adamin gunahi..

Gulka

3 Sentyabr 2012 17:34

Sitat: Lauma
1cisi qizi niye anasini qocalar evine atir hele bir utanmirda pis refdar etdiyini dusunub otga kamera qoyur ayib olsun.Baxa bilmedim hec ureyim agridi niye qocalara bele eziyyet verirler ALLAH cezalarin versin Insallah.Pul qazanirlarde havayi qulluq elemirlerki haram xoslari olsun.Mende babama baxmisam ama babam son nefesine kimi dediki haminizdan raziyam bala.Biz bir seyi fikirlesek ki,vaxt gelecey bizde qocalaciq.Yolda,avtobusda qoca qadin,kisi gorende hormet elyek yol verek.ALLAH her seyi gorur ve vaxt gelecey baslarina getirecek.Cox pis oldum goresen qiz anasini cixartdi qocalar evinden ama cetin cixarda((((

ay
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Lauma

3 Sentyabr 2012 17:20

1cisi qizi niye anasini qocalar evine atir hele bir utanmirda pis refdar etdiyini dusunub otga kamera qoyur ayib olsun.Baxa bilmedim hec ureyim agridi niye qocalara bele eziyyet verirler ALLAH cezalarin versin Insallah.Pul qazanirlarde havayi qulluq elemirlerki haram xoslari olsun.Mende babama baxmisam ama babam son nefesine kimi dediki haminizdan raziyam bala.Biz bir seyi fikirlesek ki,vaxt gelecey bizde qocalaciq.Yolda,avtobusda qoca qadin,kisi gorende hormet elyek yol verek.ALLAH her seyi gorur ve vaxt gelecey baslarina getirecek.Cox pis oldum goresen qiz anasini cixartdi qocalar evinden ama cetin cixarda((((

Diloş

3 Sentyabr 2012 16:44

İngiltərədə bir qadın qocalar evində olan anasına pis rəftar edildiyini düşündüyü üçün bir plan düşündü.

Belə düşüncəli qadın idisə anasının nə işi var qocalar evində

QaRaCa

3 Sentyabr 2012 15:48

İnsanlar var ki sadəcə özlərinə qarşı kimdənsə sevgi gözləyir. Mənə yaxşı olsun, başqalarına isə necə olur olsun. İstər söysün, istər döysün, istəh təhqir etsin. Onlar üçün fərq etmir. Və indi bu qadına əl qaldıran insan öz evində o qədər sevilir ki. Allah bəlasını versin. Bugün o qocaya edən sabah sənlədə düşnüşəndə sənə də edə bilər. Bu isə sadəcə düşüncəsiz, mənliksiz, tərbiyəsiz insanlara xasdır. Allah o əlləri sındıracaq bir gün.

ToM RiDdle

3 Sentyabr 2012 15:16

Vicdansizlar...
Sitat: DonnA
Günah o tibb bacisinda deyile günah anasini qocalar evinə qoyan Angela Wood nədi ondadı

He boyuk bir hisseside ele ondandi....
--------------------
Tural Adrian ♥

The Moon

3 Sentyabr 2012 14:43

........................................

niSsa :)

3 Sentyabr 2012 13:12

................. yell ...................
--------------------

Nina Guney

3 Sentyabr 2012 08:04

insanliqdan uzaq hereketler Allah qorusun......
Sitat: DonnA
ana atasını qocalar evində it pişiyi evdə saxlayan dövrdəyik!

--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

Uluw_Royali

3 Sentyabr 2012 02:58

4 ay azdi cox az

Fidan 010

3 Sentyabr 2012 01:43

bu qeder weye gore cemi 4 ay ceza??? haqsizdigdiyee aaa bu nediii

Mr_RoCCo

2 Sentyabr 2012 23:51

ALLAH cəzasını verəcək onun amma ən az onun qədər qızı da günahkardı. İnsan anasını necə qocalar evinə atar axı baş açmıram. Nə qədər insafsız olasan ki, səni böyüdən hər əzabını çəkən birini aparıb siravi birinə əmanət edəsən. Belə də olmalı idi..
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

ZaZuM

2 Sentyabr 2012 23:24

allah belenizi versin hec kim bilmir axiri nece olacaq ncncncnncnc angry

DonnA

2 Sentyabr 2012 22:14

Günah o tibb bacisinda deyile günah anasini qocalar evinə qoyan Angela Wood nədi ondadı.Özü anasına baxa bilmirsə başqa birisi nece baxacaq ona?..Cəmi cümlətani ömrümdə bir dəfə qocalar evində olmuşam.Onda da 1 saatlıq görüşdə 10 dəq olar ya olmaz çıxmışam ordan.hərəsinin gözündə övlad həsrəti nifrəti ..burda deyiblər e ana atasını qocalar evində it pişiyi evdə saxlayan dövrdəyik!
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

_ClaRisS_

2 Sentyabr 2012 22:04

Qocalara ve uwaqlara edilen hec bir pisliye goz yuma bilmirem bunlarin vicdani yoxdu heyvandi bele insanlar..bawa duwmurlerki onlarin komeye ehtiyaci var xestedirler..eyer ovladlari insan deyilse oz valideynlerini bele cole atacaq qeder werefsizdirse bu o demek deyilki bawqalarida qocala bu cur munasibet beslemelidir..ALLAH o insanlarin cezasini versin inwallah!!!

_BianKa_

2 Sentyabr 2012 20:38

allah cezanizi versin bundan basqa ne deyim vallla

İlkay

2 Sentyabr 2012 20:08

Allah cezanizi versin.Amin!
Men bunu deyiremeee ovlad ki bele edenden sonra valdeyini bele yere atandan sonra
Ozge buna neynesin!Bele elvladlarada ne deyimeeeeeee insan deyiller oz qabaglarinada cixar Inwallah kim ki bele edir.
Bunlara ise Allah ozu ceza versin bildiyi kimi.
Yaziq qocalar Allah onlari xowbext etsin uzun omur versin fascinated
Ovladlarina ise vicdan versin belke gelib gotureler!

Mr-Ronaldo

2 Sentyabr 2012 20:06

Maragli xeberdi twk no