Loading...
Avstraliya cütlüyünü uca səsli seks üçün həbs etdilər

Avstraliya cütlüyünü uca səsli seks üçün həbs etdilər

Loading...

Avstraliya cütlüyünü uca səsli seks üçün həbs etdilər

Cənubi Avstraliyada polis cütlüyü sekslə məşğuliyyətlər vaxtı sakitlik haqqında qanunu müntəzəm pozduqlarna görə həbs etdi. Dörd min Avstraliya dolları (dörd min ABŞ dollarında çox) ölçüsündə cərimə ilə 34 yaşlı Cessika Endjeli və 45 yaşlı Kolin Makkenziləri hədələyirlər.

Hüquq-mühafizə orqanlarının məlumatına görə, Endjel-dən və Makkenzilərdən qonşular daim şikayət edirlər. 2012-ci ilinin aprel ayından polis cütlüklərə görə iyirmi dəfədən çox bu şikayət üçün gəlirdi. Belə sonuncu çağırışların birində, hüquq-mühafizə orqanlarının nümayəndələri aşiqlərə uca səslərini ən azı 72 saat ərzində çıxarmağı qadağan etdilər.

Ancaq Endjel və Makkenzilər təlimatı pozdu və çərşənbə axşamı səhər onlara yenidən polis gəldi. Onları evdən həbs edib apardılar, bu halda onlara bildirib ki, onlara cinsi əlaqədədə olmaq da qadağandır. Makkenzi bunu təşəbbüs edilmiş polislərə həddən artıq ölçülü həbs adlandırdı. Kişi öz rəfiqəsini olanlara görə ittiham etdi.

"Biz cinsi əlaqədə dörd, altı, yeddi saatlarla oluruq. Mənə elə gəlir ki, mən ürək tutmasından öləcəyəm. O məni az qalır öldürsün", - öz sevgilisindən avstraliyalı şikayət etdi.

Agentlik, Makkenzilərin və Endjel-in məlumatına görə Cənubi Avstraliyanın qəbul edilmiş qanunun  pozulması ilə məsuliyyətə cəlb ediləcək birinci sakiniləri olacaqlar. Avstraliyada səs-küy ətraf mühitin çirklənməsinə bərabərləşir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Devilest_Love

2 Fevral 2013 21:49

1-ci defe tekere duwdum ele bildim ikisi de kiwidir haha
Allah agil versin!

♣_EmRe AyDıN_♣

14 Sentyabr 2012 14:24

Allah ağıl verəndə harda yatmışdız..Camaatın işinə niyə qarışırsız))??

Nev moon

10 Sentyabr 2012 17:24

allah agil versin ikiside ele bil kiwidi crying

GOLD 999

4 Sentyabr 2012 23:43

ELE BIL QIZIN USTUNEN TRAKTOR KECIB!

Moda veyene Moda

4 Sentyabr 2012 18:33

tocnu kisiye oxsayilar ...........haha ..............

love_angel97

3 Sentyabr 2012 18:31

Sitat: Mr-Ronaldo
Allah agil versin .Ikiside kiwiye oxwuyur

Dogurdanee 2side oglana oxwuyur bilmedim hansi qizdi hansi oglan))))
laught

Mr-Ronaldo

1 Sentyabr 2012 21:22

Allah agil versin .Ikiside kiwiye oxwuyur laught

hosted_man

1 Sentyabr 2012 18:28

lol :D
Bəlkə kiməsə pis təsir edir qışqırmaq istiyir? :) gör nəyə görə 4000 dollar + cinsi əlaqə olmaz..
ölmüşəm də gülməydən :D

Gulka

1 Sentyabr 2012 13:57

Sitat: _empty_
Allah ağıl versin. Gülməkdən öldüm.

haha
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

_empty_

1 Sentyabr 2012 13:42

Allah ağıl versin. Gülməkdən öldüm. haha

serpil

1 Sentyabr 2012 13:29

bu ne xeberdiye ncnc nc hec xosum gelmedi puah am

The Moon

1 Sentyabr 2012 12:33

Səyləriniz qırılsınəəəəə....

VeNTilabis_GaGa

1 Sentyabr 2012 01:32

fufuu ele bil it agzinnan cixiblar
--------------------
Dance Sex Art+PoP

tatis

1 Sentyabr 2012 01:26

fu iyrencler kifirler..

M_A_R_I_K

1 Sentyabr 2012 01:05

bele xeberleri yerlewdirmesez daha duzgun olar...her halda bura Azerbaycandi...
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Sahil4ik

1 Sentyabr 2012 00:54

Sitat: Filay
Mende anlamadım hansı qadındı hansı kişi)

Filay

1 Sentyabr 2012 00:35

Mende anlamadım hansı qadındı hansı kişi)

_ClaRisS_

1 Sentyabr 2012 00:03

Sitat: A_N
Aydinlawdirada bilmedim qiz hansiydi oglan hansiydi


Aynen haha

_Aymir_

31 Avqust 2012 23:06

"Biz cinsi əlaqədə dörd, altı, yeddi saatlarla oluruq. Mənə elə gəlir ki, mən ürək tutmasından öləcəyəm. O məni az qalır öldürsün", - öz sevgilisindən avstraliyalı şikayət etdi.

cuuuwwww manyakmisin lan...
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

F_N

31 Avqust 2012 22:59

aaaa.ele bil ikisi de kisidi

Epiloq

31 Avqust 2012 22:51

viiiiiw sizin caniniz yanmasin

dayver

31 Avqust 2012 22:26

jah4i tapiwiblar ele ves den sex :D

Rosalia✿

31 Avqust 2012 22:17

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Diloş

31 Avqust 2012 22:13

Kadın mı o ? benzetemedim belay

Elmir_Hamidi

31 Avqust 2012 22:11

Yaxsi eledirler ele=)

İlkay

31 Avqust 2012 22:07

Bir bu qalmiwdi day buda oldu.Polisler de ag ediblere cahamatin evinde ne iwiniz var ki.Cahamatda da az yoxduda etika qorunmalidir.Ele bir terefden lap yaxwi olub.
Gorek heps heyatinda da bele olacaq.Xeber ucun thanks.


Aydinlawdirada bilmedim qiz hansiydi oglan hansiydi haha