Loading...
Mark Zuckerberg vəfat edib.

Mark Zuckerberg vəfat edib.

Loading...

Mark Zuckerberg vəfat edib.

2004-cu ildə qurduğu Facebook saytının dünyada tanıtmasının ardınca böyük bir söhrət və sərvət sahibi olan Mark Zuckerbergin dünən gecə ABS saatı ilə gecə 23;30 radələrində vəfat etməsi xəbəri bütün dünyanı şok edib. Ölüm səbəbi hələ tam olaraq açıqlanmayan Markın,dünən gecə saatlarında dostlarından birinin ad günündə həddindən artıq spirtli içki içdiyi məlumatı verilir.Edilən yardımların ardınca ABS-in MRSA Hospitalının baş həkimi Edvard Konserrt cəsədin yarılmasından sonra tibbi ekspertizanın nəticələrinin ən qısa zamanda ictimaiyyətə açıqlanacağını deyib və başqa məlumat verməkdən çəkinib.

Milyonlarla Facebook istifadəçisinin şok edən bu acı itki Markın yaxınlarını da sanki yıxıb.Facebookun yeni rəhbərinin kim olacağı mövzusunda,şirkətdən hələ rəsmi açıqlama verilməyib. Markın həyat yoldaşı Priscilla Çan isə, '' Dünən gecə hər şey yolunda idi,Mark çox sərxoş olduğu üçün qonaqlıqdan çıxıb evə getməyi qərar vermişdik. Mən dostlarımla vidalaşarkən nəyinsə tərs getdiyini anlamışdim.Lakin yoldaşlarım mənə vəziyyəti bildirməməyə çalışırdı''

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Devilest_Love

2 Fevral 2013 21:52

Olub elemeyib eseb

İlkay

15 Yanvar 2013 10:39

Sitat: Lauma
Hele mende onu deyirem yaziq cavandi


Ureyim yo hec disen olmeyibe f.b da meni blok etmekden hec ele cekirki :)

PARTY ROCK

5 Oktyabr 2012 15:36

ALLAH REHMET ELESIN

RİHANNA GİRL

12 Sentyabr 2012 17:46

tanimirdim ammma ALLAH REHMET ELESİN !AMİN

unudulmus sevgi

10 Sentyabr 2012 20:29

arkadasim damla gec de olsa soz verdiyim kimi ilk xeberinde menimde serhimin olmasini istedim gecde olsa tebrikk seni coox isteyirem

Nev moon

10 Sentyabr 2012 17:50

allah rehmet etsin ne deyim

ms_dynamite

8 Sentyabr 2012 12:27

esassiz xeberdir....
--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

PeTTy

6 Sentyabr 2012 13:32

İnanmağım gelmir bu ehvalata.Ne bilim ölübse de Allah rehmet elesin.

Jorj_sand

26 Avqust 2012 10:22

olubse Allah rehmet elesin.olmuyubse kefi biler yoo

FERIDE

25 Avqust 2012 11:49

ALLAH REHMET ELESIN

bakiliqaqas

25 Avqust 2012 04:54

Britney Spears,
ehsen... gozden salirlarda...

By:BakiliqaqaS

Narmin PinkGlamour

25 Avqust 2012 00:15

Bosh Bosh dansimiyindaa AAAAAAA ?!!!!!!!! reyting yigmag evezine dusrdurler eseb

DEL PYERO

24 Avqust 2012 18:33

sexsen men inanmlram.beledeki olub ALLAH REHMET ELESIN.
NESE INANDIRICI SOHBETE OXSAMADI

MEN O YETIME COX DEMISDIM AXIRINCI RUMKABNI VURMA.SOZUME QULAQ ASMIRDI BU DA AXIRI.)))

REHMETLIK SEN DEME Fener Baxcanln azarkesi imish)) F.B

Britney Spears

24 Avqust 2012 18:07

Sitat: Tuvana
Düzgün xəbər olsaydı kanallar bu gün ancaq bundan danışardı, görünür hansısa sayt və ya qəzet reytinq yığmaq üçün belə yalan xəbər buraxıb. Joy.az niyə belə əsası olmayan xəbər yayımlayır?

ToM RiDdle

24 Avqust 2012 15:43

Bes yaxsi oeyibse niye bir xeber verilmir ???

Sitat: Songena
MARKIN ARTIQ 3-DƏ ÇIXIB, 7-DƏ, 40-DA :)

mocking

Sitat: Nina Guney
1 saat evvel status yazib ee sehifesinde..Ipad ucun teze aplikeysn cixardiblar ya nese..Oxumaga axotum olmadi, tarixine baxdim ki, tezece yazib..Iznacitsya,sagdi hele ))

Yeqin onun adindan kimse yaxibda ya da ozu yazib :)))
--------------------
Tural Adrian ♥

Damla.

24 Avqust 2012 15:35

bakiliqaqas,
hec kim hec kesi aldatmir men de bu xeberi inandigim yerden oxumusam o ki qaldi reytinge ne menim ne de joy.az ehtiyaci yoxdur

The Moon

24 Avqust 2012 15:35

Allah rehmet elesin...Ozu getdi ama arkasinda dag gibi FACEBOOK birakdi......

Mr_RoCCo

24 Avqust 2012 13:41

Sitat: Nina Guney
sizde ne yaman her sheye inanirsiz?

Kim inanır?
Sitat: CLARA_22
Ülemi dersin Hocam scratch_

Dedim bile)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Incir Receli

24 Avqust 2012 13:18

olubse allah rehmet eylesin olmeyibse de ki cani sag olsun know2

İrmak

24 Avqust 2012 11:47

Mənidə çağırıblar yasa. Fındıqlı halva paylıyırlar..
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Songena

24 Avqust 2012 11:35

MARKIN ARTIQ 3-DƏ ÇIXIB, 7-DƏ, 40-DA :)

Gulka

24 Avqust 2012 09:35

onun olub olmediyini bi ALLAH bilir eger olubse ALLAH rehmet etsin olmuyubse ALLAH can saqliqi versin nediyim. lovely
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Nina Guney

24 Avqust 2012 06:42

Sitat: Dandoline
1 saat evvel status yazib ee sehifesinde..Ipad ucun teze aplikeysn cixardiblar ya nese..Oxumaga axotum olmadi, tarixine baxdim ki, tezece yazib..Iznacitsya,sagdi hele ))

--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

bakiliqaqas

24 Avqust 2012 05:08

Besdide bu camaati aldatdiz... Hardan agliviza gelir bele ssenarilerde qurursuz arvadi bele dedi ekspertiza belededi qorxdu cesedi yarib sonra dyecekler.. dehsetsizee... Hormetli muellif hansi saytdan ve ya hansi kanaldan oyrenmisinzi deyin bizde arasdiraq... Yox eger cox baxilsin xeberiniz onun iucun etmisinizse halaldi... Bunu ismen bacarmisiniz..

By:BakiliqaqaS

Lauma

24 Avqust 2012 02:58

Sitat: A_N
Ne deyim eger duzdurse Allah rehmet etsin
Yawayirsa canini sag etsin.

Hele mende onu deyirem yaziq cavandi

YA_NE_MILIY

24 Avqust 2012 01:48

Dandoline,
1 saat evvel status yazib ee sehifesinde..Ipad ucun teze aplikeysn cixardiblar ya nese..Oxumaga axotum olmadi, tarixine baxdim ki, tezece yazib..Iznacitsya,sagdi hele ))


ŞAD XƏBƏR OLASAN SƏNİ DƏRD GÖTÜRMÜŞDÜ MƏNİ boredom

Smile to life:))

24 Avqust 2012 01:46

yegin yalandi...dogru da ola biler..kimin bawina ne gelecek bilinmir..)))ama yegin yalandida..ne bilim ee..))
ne

Dandoline

24 Avqust 2012 01:41

1 saat evvel status yazib ee sehifesinde..Ipad ucun teze aplikeysn cixardiblar ya nese..Oxumaga axotum olmadi, tarixine baxdim ki, tezece yazib..Iznacitsya,sagdi hele ))

YA_NE_MILIY

24 Avqust 2012 01:34

BoŞ SöHBəTDi ƏŞŞŞi .... HaRa öLüR YeNi BiR PANİKADI..... FACEBOOK- suz Bir günüm Keçməsin ;) Günümün 1/3 Hissəsi FACEBOOK-da oluram İşdə


yerivar

LARACROFT

24 Avqust 2012 01:08

Aprel ayının xəbəridi bu.Onda da səhv idi təbiiki
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...