Loading...
At qripi

At qripi

Loading...
At qripi

Kanadanın Nova Scotia əyalətində bir atın, ağcaqanadlar tərəfindən daşınıb yayılan bir virus səbəbiylə öldüyü açıqlandı.
Kanada Əkinçilik Nazirliyi Nova Scotia əyalət vahidindən Baytar Rob Kerr mövzuyla əlaqədar söylədiyi fikirdə, Amerikan Yoluxucu Xəstəlikləri İdarə və Tədbirə Mərkəzi qeydlərində "Eastern Equine Encephalitis" olaraq keçən at qripinin atlarda beyin iltihabına və sonra da ölümə səbəb olduğunu ifadə etdi.

At qripi virusunun, quş qripi virusu ilə infektdə olan toyuq və quşlardan, atlara, ağcaqanadlar tərəfindən daşındığını ifadə edən Kerr, "Virus, atdan ata keçmir. Virusun, ağcaqanadlar tərəfindən soxulan atların qanına ya da yeməklərinə qarışması pis əlamətdir. Atlar üzərində qəti öldürücü olan bu virus, nadir olaraq da olsa insan ölümünə səbəb ola bilir" dedi.

At qripinə qarşı heyvanlar üçün peyvəndin mövcud olduğunu söyləyən Rob Kerr, əyalətdə kifayət qədər peyvənd tapıldığını və istəyən at sahiblərinə veriləcəyini söylədi. Ağcaqanad tərəfindən dişlənilən atların, 10 gün sonra qrip əlamətləri göstərdiyini söyləyən Kerr, "Bölgədə daha çox atın infektdə olduğunu düşünürəm. Ayrıca bizə sərhəd digər əyalətlərdəki baytar yoldaşlarımızı da xəbərdar etdik" deyə məlumat verib.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Mr_RoCCo

26 Mart 2011 19:53

sırada kerkedan qripidi))
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Mr.Sparrow

26 Mart 2011 19:46

Bele qrip novude varmish mocking

RAMIN-YK

12 Aprel 2010 19:19

indide at qripi cixdi

FENERLI

14 Noyabr 2009 00:19

AT QRIPI biggrin

guiza96

6 Noyabr 2009 19:56

tesekkurler

Elif_87

6 Noyabr 2009 09:39

Yenə qrip? Həmdə bu dəfə at qripi... no Allah qorusun bizləri, yalanda olsa sevinərəm...

m.Hesenzade

6 Noyabr 2009 00:49

hmmm kim tutubsa Allah şəfasını versin.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Kafujidota

5 Noyabr 2009 22:34

Bu heyvanlar yaman moda duwub eee

EHLIKEF

5 Noyabr 2009 22:25

EEeee,bu gun sabah almaqurdi qripi cixacaq

LARACROFT

5 Noyabr 2009 22:12

Biri qurtarmamış o biri başlayır.ALLAH bizi qorusun.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Nagil

5 Noyabr 2009 21:15

BIRCE BU QALMISDIDA GUNDE BIR QRIP CIXIR DAHA BIZ NAGARAQ EEE

lollipop

5 Noyabr 2009 21:12

obaaa teze qrip gelir hazirlashin ushaqlar gun gun gun

SALOME

5 Noyabr 2009 20:33

gun gun virus gun gun

Paris

5 Noyabr 2009 19:36

Sitat: Delightful
Inek qripi)

loooooooooooool

Afrodita

5 Noyabr 2009 19:33

Sitat: ROYA
Qripi olmayan heyvan qaldi goresen?;)

Inek qripi)

-Jasmin-

5 Noyabr 2009 19:29

aman Allahim at qripi de neyin nesidi?
son zamanlar ne cox bed xeber oxuyuruq

XeTaI

5 Noyabr 2009 19:18

Eşitmişdim bunu) SOnradan Tısbağa qripi gəlir)

Paris

5 Noyabr 2009 19:06

Qripi olmayan heyvan qaldi goresen?;)

Moren

5 Noyabr 2009 18:50

Sitat: LineageII
At ilinden sonra hansi heyvan gelir yeqinki at qripinden sonra o geler Toyuq qripi olub Donuz olub At da chixdi gorek sira hansi heyvandadi))))

Keçmişdə eşşək qripi də olub) Onda heç biz yox idik)

Lineage

5 Noyabr 2009 18:39

At ilinden sonra hansi heyvan gelir yeqinki at qripinden sonra o geler Toyuq qripi olub Donuz olub At da chixdi gorek sira hansi heyvandadi))))

DeadDoll

5 Noyabr 2009 18:33

vayyyy buda cixdi? wassat birazdan sican qripide cixicaq no xebere gore twk

SALOME

5 Noyabr 2009 18:32

uffffffffff((bezdim uje

M_A_R_I_K

5 Noyabr 2009 18:31

Mence Bu Amerikaynan Fransizlarin iwidi eeee...bu oz ozune bele yarana bilmez....kimse yayir bu qripi
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}