Loading...
Bakıda avtobuslar pulsuz olacaq

Bakıda avtobuslar pulsuz olacaq

Loading...

Bakıda avtobuslar pulsuz olacaq

Nəqliyyatı Intellektual Idarəetmə Mərkəzi (NİİM) bu gündən sosial aksiyaya start verib.

Mərkəzin mətbuat xidmətinin  verdiyi məlumata görə, bəzi paytaxt sərnişin daşıma vasitələri (avtobuslarda) sərnişinlərdən gediş haqqı alınmayacaq. Müəyyən olunmuş marşurutlardan gün ərzində istifadə edən sərnişinlər gediş haqqı ödəməyəcəklər. Qeyd edək ki, aksiya Ramazan bayramı ilə bağlı həyata keçirilir və bir gün davam edəcək.


Bu aksiya ilk dəfə olaraq Nəqliyyatı Intellektual Idarəetmə Mərkəzi tərəfindən həyata keçirilir. Mərkəz bu kimi aksiyaların davamlı olmasını və gələcəkdə də ənənə halına gəlməsini ümid edir.


Bakıda avtobuslar pulsuz olacaq

Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzi 2009-cu ilin aprelindən layihə çərçivəsində Bakıda tikintisinə başlanıb və 2011 – ci ilin sonundan etibarən fəaliyyətə başlayıb. Mərkəzin əsas məqsədi ölkə yollarında nəqliyyatın hərəkətinin tənzimlənməsi və problemləri aradan qaldırmaqdır.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Nev moon

10 Sentyabr 2012 18:02

puah hec inanmiram

PeTTy

6 Sentyabr 2012 13:37

1 gün nedi ki,guya 20 qepik verib gede bilmeyeceyik.Bele olmaqdansa heç olmasa daha yaxşıdı.Menasızdı.

RİHANNA GİRL

23 Avqust 2012 15:04

puah 1-gunluk oda ramazan bayrami ucun ozde hemise mindiyin avtobusa pul vermeyeceksen.hec olmasaydi ondan yaxsiydi. puah

MisSayka

20 Avqust 2012 23:36

Sitat: Tutim
indi tv-də göstərdilər bugun olub, cəmi 4 avtobus) dəhşətdilər e

looooooool giclərivizə şükür..ən yaxşısı oturmuşux sərin evdə hih winked

Sitat: AnGeLiCe
meni tebrik edin uwaqlarrr Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına daxil oldum sevinimi sizinle bolmek isteremmm

Təbriklər :)
Sitat: Smile to life:))
mekteb de ki agzimin icinde..haha

Gələndə sizə ağzıvı açarsan baxaram hardadı elə laughing
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

The Moon

18 Avqust 2012 22:53

Tutim,
1 gün nədi day heç olmasa 1 həftəliy edərdilər, yada 3 gün zad. Guya camaat 20 qəpiyə möhtacdı, 1 gün pulsuz olacaq diə tökülüşsün şəhərə ?

Mence de....

ToM RiDdle

18 Avqust 2012 22:50

aksiya Ramazan bayramı ilə bağlı həyata keçirilir və bir gün davam edəcək.
Daw tepevize..
--------------------
Tural Adrian ♥

DEL PYERO

18 Avqust 2012 22:46

Sitat: Tutim
1 gün nədi day heç olmasa 1 həftəliy edərdilər, yada 3 gün zad. Guya camaat 20 qəpiyə möhtacdı, 1 gün pulsuz olacaq diə tökülüşsün şəhərə ?

))) he deme daha..
milleti doluyublar duzgun..

Lauma

18 Avqust 2012 14:57

Hele 1 gun men de dedim hemse bele olacaq

Gulka

18 Avqust 2012 14:18

Sitat: _TwilighT_
meni tebrik edin uwaqlarrr Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına daxil oldum sevinimi sizinle bolmek isteremmm
tebrikler baciw cok sevindim afferin sana kiss
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Senturion1

18 Avqust 2012 12:46

Mene ele gelir kiç bu canaq yene sade camaatin, avtobus sürücülərinin başında çatlayacaq. Yuxarıdakıların cibinə ziyan yoxdu.

H.o.s.T-cu qiz

18 Avqust 2012 12:28

guya 1 gunle ne olacag ki ondansa butun Ramazan ayi boyu eleyerdiler de

ToMa_84

18 Avqust 2012 09:47

Konkret marşurutların adları açıqlansa lap əla olar,bilərdik kimə verək,kimə yox)yoxsa ki onlara pul versən sakitcə götürəcəklər,otkaz olamayacaq)

Smile to life:))

18 Avqust 2012 00:37

ne vaxt minmiwem avtobusa yadima gelmir..cunki getmirem hec yana..mekteb de ki agzimin icinde..haha

Mr.Mansur

18 Avqust 2012 00:13

Sitat: _TwilighT_
meni tebrik edin uwaqlarrr Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına daxil oldum sevinimi sizinle bolmek isteremmm

Səni təbrik edirəm Mənidə Təbrike din Məndə Cəmşid Naxcıvanski adına hərbi liseyə girdim 1 sentyabr gedirəm uşaqlar))))))


Sitat: supper
HMM,,,TEK FIKIRLESDIN?XEBERLE TAM UST-USTE DUSMUS DE

Niyə belə mırtsan özüdə siz kimsiz?


Söhbət hələki kartdan getmir.Xəbəri diqqətlə oxu.Deyilir ki,aksiya keçirilir orucluqla əlaqədar olaraq 1 günlük avtobus pulsuz olacaq. AA elə bil bilirəm ee Sadəcə Öz fikrimi yazdım Fikrimədə Girişirlər eee
--------------------
Bəlkə gələrsən deyə,sol tərəfi keçmənçün boş saxladım

DonnA

17 Avqust 2012 23:53

Sitat: _TwilighT_
coooxxx sagol can,men 4cu grup idim dianin bu il 4de ekoloqiyasi acildi..men oranin balin yuksek bilib yazmiwam,orada duwdum...adi blatni seslenir amma ora haqda bilqim yoookkk

Bilgin Olar da hələ harasidi ki.Dia 10 ildir birincidi.İndi tibb univerinə qəbul olmaq asandı nəyin ki dia.ya.Təbrik edirem səni.Mənim sinif yoldaşim orda oxuyur 3cü ildi bu il uje.Nə vaxt soruşsan dünyani gəzir.) Bi daha təbriklər
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

AnGeLiCe

17 Avqust 2012 23:42

DonnA,
coooxxx sagol can,men 4cu grup idim dianin bu il 4de ekoloqiyasi acildi..men oranin balin yuksek bilib yazmiwam,orada duwdum...adi blatni seslenir amma ora haqda bilqim yoookkk haha

★_EliSa_★

17 Avqust 2012 23:22

mende ele bildmiwdim hemiw bele olarcaq.... 1 gunlukmiw. onsuz istf elemirem

DonnA

17 Avqust 2012 23:07

Əla mən də feriha kimi fors edicəm ki dinən ))Sevindim bu xəbərə

________

Sitat: _TwilighT_
meni tebrik edin uwaqlarrr Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına daxil oldum sevinimi sizinle bolmek isteremmm

Sənin beynin nə əcəb ustok eləmiyib nə qədər yiğmisan ? ) Təbrik edirəm ayda 100 manat stipendiya alacaqsan.Eşitdiyimə görə qaldiriblar.130 nəqədərsə ediblər.Camahat bu qədər maaş almir heç ) Səsin debatlardan gəlsin )))
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

AnGeLiCe

17 Avqust 2012 22:57

meni tebrik edin uwaqlarrr Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına daxil oldum sevinimi sizinle bolmek isteremmm furious

ღ SuPPeR ღ

17 Avqust 2012 22:29

mansur,
HMM,,,TEK FIKIRLESDIN?XEBERLE TAM UST-USTE DUSMUS DE

Diloş

17 Avqust 2012 22:26

Desənə bir gün boynca avtobusda nəfəs almağ olmuyacağ nədə dayanmağa yer millət duydumu cumacağ avtobusa ))

ღ SuPPeR ღ

17 Avqust 2012 22:26

AzIk_TAzIk

17 Avqust 2012 22:05

Onsuzda həftəfə ən çoxu 4-5 dəfə avtobusdan istifadə edirəm 1 gün pulsuz olacaq deyə nə edəcəyik nə xeyri var mənə metronu pulsuz eləsəydilər hə nəysə yaxşidi xeyrli olar avtobusda yeri yoxdu indi onsuzda Bütün hər yerdə probkadi avtobuslar 1 metr gedir dəyanir bellə avtobusdan düşüb piyada getsəm tez cataram avyobusa hec ehtiyac yoxdu )

Mr.Mansur

17 Avqust 2012 21:50

Sitat: Tutim
əminsən ki xəbəri oxumusan ?

Hahah Çox Gülməlisən Duz ! ? Sadəcə Mən öz fikrimi bildirdim ki gələcəkdə belə olacaq
--------------------
Bəlkə gələrsən deyə,sol tərəfi keçmənçün boş saxladım

FeeL My LoVe...

17 Avqust 2012 21:40

soferler saxlasa minersiz. haha onsuz da bakida deyilem...tewekkurler.

niSsa :)

17 Avqust 2012 21:30

ne cox.1 guneeeeeeeeeeeeeeeeee
--------------------

VeNTilabis_GaGa

17 Avqust 2012 21:22

bax bunu yuxunuvuzda gorersuz
--------------------
Dance Sex Art+PoP

Cheburawka

17 Avqust 2012 21:16

ay nə qədər güldüm)) indi tv-də göstərdilər bugun olub, cəmi 4 avtobus) dəhşətdilər e

Sitat: mansur
Xəbərə Görə təşəkkürlər Pulsuz olacaq deyəndəki Elə yoxee Kartlarnan olacaq xüsusi avadanlıqlar Olacaq avtobusda necə metroda kartnan burdada kart olacaq onun içinə pul vurassız və Çatdıqınız yerdə yəni 20 qəpik vermək yerinə karti o avadanlıqın üstünə tutasız ordan 20 qəpik çıxır

əminsən ki xəbəri oxumusan ?
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

Sebishko

17 Avqust 2012 21:15

Sitat: mansur
Xəbərə Görə təşəkkürlər Pulsuz olacaq deyəndəki Elə yoxee Kartlarnan olacaq xüsusi avadanlıqlar Olacaq avtobusda necə metroda kartnan burdada kart olacaq onun içinə pul vurassız və Çatdıqınız yerdə yəni 20 qəpik vermək yerinə karti o avadanlıqın üstünə tutasız ordan 20 qəpik çıxır

Söhbət hələki kartdan getmir.Xəbəri diqqətlə oxu.Deyilir ki,aksiya keçirilir orucluqla əlaqədar olaraq 1 günlük avtobus pulsuz olacaq. smile
--------------------
<3<3<3<3<3

Nina Guney