Loading...
Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Loading...

Pauline Potter, keçdiyimiz sentyabr ayında 293 kiloyla Guiness Dünya Rekorları'na adını yazdırdı. Gündə 10.000 kalori qəbul edən Potter, köhnə həyat yoldaşı Alex ilə gündə 7 dəfə seks edərək indiyə qədər 45 kilo verdiyini ifadə edir və köhnə yoldaşı sayəsində 240 kiloya düşməyi hədəflədiyini söyləyir.

Potter, yataqda çox hərəkət edə bilməsə də seksin çox faydalı bir idman olduğunu düşünür. 63 kilo olan köhnə yoldaşı Alex, yenidən bir araya gəldikləri ilk gün 24 saat içərisində 6 dəfə seks etdiklərini söyləyir və "Hər nə qədər Paulinenin qıçları mənimkindən qalın olsa da, zövq ala biləcəyimiz bir mövqe yaratmağı hər zaman bacarırıq" şəklində sözlərinə davam edir.

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!

Dünyanın ən kök qadını sekslə 45 kilo verdi!
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

vaz21015

1 Noyabr 2014 20:56

YEQIN KIWI OZU KELLE VURURMUW BUNA

sevinc m-zada

21 May 2014 21:10

Allah köməyi olsun, çox kök olmaq da bir şey deyil
--------------------
love Koray İzitaş Vine love

Devilest_Love

2 Fevral 2013 22:05

xebere gore twk

Narmin PinkGlamour

23 Avqust 2012 21:57

Haaa dehset UZag olsun... fascinated

RİHANNA GİRL

20 Avqust 2012 12:52

xebere gore tesekkurler/

Nina Guney

19 Avqust 2012 10:29

Sitat: JeSsie
Allah köməyi olsun, çox kök olmaq da bir şey deyil..


xestelikdir ,esebdi, depressiyadi, en esasda iyrenc gorunur
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

lilicqa

18 Avqust 2012 18:07

hMININ SERHINI OXUDUM NEDEYIM VALLA SERHLERIN COXSU MENI GULDURDU.BIRI YAZMISDIKI HECNEYI TESEVVURUME GETIRE BILMIREM,EZIZIM MENDE QATILIRAM SENIN BUSOZUNE.HECNE)))) Maladesey bu kisiyede gunde 7 defe ter tokur bu qadindan otru bizim kisiler olsa hec eve gelmezder.neyse.

The Moon

18 Avqust 2012 13:39

Ayyy birteher oldum niye bu qeder kokdu????????????

★_EliSa_★

17 Avqust 2012 23:54

qeribedir bunun qollari normaldir ama ayaqlari cox wiwmandir

MEHDI 92

17 Avqust 2012 20:22

mery,
haha sene qatiliram

ALLAH AGIL VERSIN

mery

17 Avqust 2012 17:39

ALLAH köməkləri olsun, qadın 293-dən 45 kilo veribsə onda kişi bir azdan yoxa çıxacaq

W_E_R_I_F

17 Avqust 2012 16:46

HALAL OLSUN ONUN ERINE GUNDE 6 DEFE SEKSLE MEWGUL OLMAQ HER KIWININ IWI DEYIL.

delya

17 Avqust 2012 16:36

yazig kisi bu boyda cemdeynen nece olub anlamadim

be arvadda nece zovq almag olar lap kusmagim geldi fear

Alina_

17 Avqust 2012 16:01

bunu nece yataga uzadıb vay vay cetın meselledı koklere yenı ıdman novu

s_y_a_m_a

17 Avqust 2012 15:03

Allah komek etsin ariqlasin ne gundedi bu bele ?

Gulka

17 Avqust 2012 14:44

NEDIYIM VALALH allaH AKIL FIKIR VERSIN AZ YIMEYI OYRENSIN
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

gulnar456

17 Avqust 2012 13:25

ay yaziq bu ne boydadi bele an

MEGAN

17 Avqust 2012 11:17

ALLAH KOMEYI OLSUN, BIZLERDEN UZAQ

M_A_R_I_K

17 Avqust 2012 02:44

gozel qadindi yiyesine qismet...
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

_VoRKa_

17 Avqust 2012 01:50

ALLAH komeyi olsun deye bilerik sadece.. Amma Ginnesin Rekordlar kitabina duwmekcun bu qeder kokelmek agilsizliqdi..
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


VeNTilabis_GaGa

17 Avqust 2012 01:32

yaziq kecmis sevgilisi ne gundedi gor cope donub xaxa
--------------------
Dance Sex Art+PoP

♥Meleyim♥

17 Avqust 2012 01:25

bu ne yaaaaaaaaaa.Bir kitaba dusmeyden oturu gor ne edirleri.Ozlerine is tapmirlar cig

Dandoline

17 Avqust 2012 01:03

Lap ariqlayib cope donub ki .. winked

_ClaRisS_

17 Avqust 2012 00:45

Allah komeyi olsun ama mence gerey ariqlamaq ucun bawqa usula el atsin....

ferid13

17 Avqust 2012 00:27

fexr eleiyir......

lovely_

16 Avqust 2012 23:39

Jaska_90,
Mende

ToMa_84

16 Avqust 2012 23:26

293 kilonun qabağında 45 kilo vermək heçnədi,əgər bu növdə arıqlamağı onlare qəbul edirsə,onda bizələrə söz düşməz.Bir onu deyə bilərəm ki heçnəyi təsəvvürümə gətirə bilmirəm)

_Aymir_

16 Avqust 2012 23:22

Kelimelerin bitdiyi yerdeyim...
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

İlkay

16 Avqust 2012 22:36

Mene cox maragli geldiki bu ne yiyib ki yeni bu dereceye gelib catib??Amma ne demek olar Allah komeyi olsun.

DEL PYERO

16 Avqust 2012 22:33

vezirovun sozu ol;masln,yeqin bunlar gece de isdiyirler gunduzde ))