Loading...
“Donuz qripi” Azərbaycanda!

“Donuz qripi” Azərbaycanda!

Loading...

Ukraynadan gələn həmyerlimizdə virus aşkarlanıb

Dünyanı qorxuya salan “donuz qripi” virusu artıq Azərbaycanda da qeydə alınıb.

Səhiyyə Nazirliyinin mətbuat xidmətindən Lent.az-a bildiriblər ki, A/H1N1 qripi Kürdəmir rayonu sakinində tapılıb. Ukraynanın İvanovo-Frankovsk vilayətində müvəqqəti yaşayan həmin şəxsin oktyabr ayının sonunda Azərbaycana gəldiyi deyilir.

Nazirlikdə bildirirlər ki, hazırda xəstə Elmi-Tədqiqat Ağciyər Xəstəlikləri institutunda hospitallaşdırılıb və həkimlərin müşahidəsi altında spesifik müalicə kursu keçir. Onunla təmasda olmuş şəxslər arasında kompleks profilaktik tədbirlər həyata keçirilir.
Həmin qadının qohumları da müayinə edilir

Azərbaycanda “donuz qripi”nə yoluxan üçüncü xəstənin vəziyyəti kafidir.
Bu barədə APA-ya Respublika Taun Əleyhinə Stansiyanın direktor müavini Şair Qurbanov bildirib.

Onun sözlərinə görə, Ukraynanın İvanovo-Frankovs vilayətində müvəqqəti yaşayan və oktyabrın sonunda Azərbaycana gəlmiş Kürdəmir sakini gələndən sonra özünü pis hiss edib və həkimə müraciət edib.


Onun qan nümunələri Respublika Taun Əleyhinə Stansiyaya göndərilib: “Dünən gecə yarısı laboratoriyada nümunələr yoxlanılıb və nəticə müsbət olub. Hazırda həmin şəxsin qohumları və onunla kontaktda olan digər şəxslər yoxlanılır. Lakin hələlik şübhəli xəstə aşkar olunmayıb”.

Ş. Qurbanov bildirib ki, sözügedən şəxs Azərbaycana təyyarə ilə gəlib: “Onun xəstə olmasının təyyarədə aşkarlanmamasına gəlincə, həmin şəxs xəstəliyin inkubasiya dövründə Azərbaycana keçib”.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Kafujidota

4 Noyabr 2009 23:02

Xow gelir:).

emeraude

4 Noyabr 2009 22:59

Allah hamimizi qorusun bu xestelikden

guiza96

4 Noyabr 2009 22:03

qrip ufffffffffffffffff

SALOME

4 Noyabr 2009 21:40

Sitat: Delightful
heee..Deyesen uje gelir)))

bunun elinnen hara gacax axi biz?((((( no

Paris

4 Noyabr 2009 21:22

Sitat: J_LADY
Xoş gəlib,səfa gətirib,qonağa hörmət var bizdə,keçən il quş qripini necə gəldiyi kimi yola saldıq,bunu eləcə...))
Gələn il ördək virusu gələcək,hazır olun!)

Doyunca guldum Juli lol

EHLIKEF

4 Noyabr 2009 17:38

Allah hammida uzaq elesin

J_LADY

4 Noyabr 2009 16:01

Xoş gəlib,səfa gətirib,qonağa hörmət var bizdə,keçən il quş qripini necə gəldiyi kimi yola saldıq,bunu eləcə...))
Gələn il ördək virusu gələcək,hazır olun!)
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

Afrodita

4 Noyabr 2009 15:52

Sitat: SALOME
ayda uje geldi???

heee..Deyesen uje gelir)))

DeadDoll

4 Noyabr 2009 15:43

Allah hamidan uzaq elesin no

Muharibe Jurnalisti

4 Noyabr 2009 15:42


EHTIYATLI OLMAQ LAZIMDIR..DAHA OPUSUB-GORUSMEYE SON!

Elif_87

4 Noyabr 2009 15:27

Allah qorusun...

SALOME

4 Noyabr 2009 15:21

ayda uje geldi???

-Jasmin-

4 Noyabr 2009 15:00

beel olacagi belli idi onsuz-bu qrip heel cox felaketler yaradacaq

LARACROFT

4 Noyabr 2009 14:59

ALLAH bizdən uzaq eləsin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Tena

4 Noyabr 2009 14:36

Mən də yazım da ki
Sitat: LineageII
opushmeye son!!!!

UKA

4 Noyabr 2009 14:31

Allah herkesi qorusun bu xestelikden!!!

ZDENKO

4 Noyabr 2009 13:58

sherhler dehshetdiye=)

Rammstein-

4 Noyabr 2009 13:54

opushmeye son!!!!

Lineage

4 Noyabr 2009 13:43

opushmeye son!!!!

Suliko

4 Noyabr 2009 13:42

Haydaaa axir ki gelib cixdi da buralara da...Allah ozu komek olsun bize..inwallah day heckim tutulmaz bu qripe..Ehtiyatli olmaq gerekdir..
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Nahid-19

4 Noyabr 2009 13:29

eeeh zehlem bu qripden gedir....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm