Loading...
Bakıda qızların işlədiyi Avto yuyucu açılıb

Bakıda qızların işlədiyi Avto yuyucu açılıb

Loading...

Bakıda qızların işlədiyi Avto yuyucu açılıb

Bakının Suraxanı qəsəbəsində öz qeyri adiliyi ilə seçilən avto yuyucu açılıb. Belə ki, bu avto yuyucunun qeyri adi özəlliyi orada qızların işləməsidir. Məlumata görə həmin qızların sayı hələlik ikidir. Amma gələcək üçün yeni qızların işə qəbul olunacaqları bildirilib. Avto yuyucuda qızlara orta əmək haqqı 400-500 manat təşkil edir.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Devilest_Love

2 Fevral 2013 22:50

★_EliSa_★,
Aha haha

★_EliSa_★

20 Sentyabr 2012 20:32

ama bu wekildeki kimi deyil )) oglanlar sevinmiyin haha

_BianKa_

29 İyul 2012 00:45

bir ilden bir masin yuduzduran avtosh qaqaslar hergun masin yudusdurmaga gelecekler qiza gore

culi

27 İyul 2012 12:24

bizde Murad kimiler var ki pis başa düşecekler

Filay

27 İyul 2012 06:53

Mənasız yenilikdi,heç kim yaxşı baxmaz orda işləyənə..

Hevva

27 İyul 2012 00:12

tek seliqelikleri ile deyil qeyret ve namuslu olmaqlariya hormet qazansinlar İnsallah.Bizim millet o deyqe soz qosacaq onlara

D-e-V-i-L

26 İyul 2012 23:45

Neem men aparmaram hec bahaciliqdi :)

MisSayka

26 İyul 2012 21:16

Adicə satıcıya, salonda işdiyənə min söz qoşurlar qalmışdıki avto-salonda fellow

Sitat: J_LADY
biz hazirki dovrde bezi kiwilerin cox seviyyesiz hereketlerini goruruk,normal geyinen,yolda normal geden qadina bele heyata nifret etdirirler,ele bilirler ki kimese soz atmaqla onu celb edecekler amma bu cox iyrenc gorunur.Bu meselede de bele olacaq,bunun axiri hec yaxwi deyil,vaxt gelecek sozum cixacaq,goreceysiniz.Azerbaycan kimi yerde bu mesele cox iyrenc bir hal alacaq.Cox lazimsiz bir yenilikdir!En azindan ekser kiwilerimizin duwuncesi,heyat felsefesi inkiwaf edene qeder..

Məncədə İluş.

Sitat: gunel8877
men ozum Bakida maasinimi moykaya aparanda 70 nefer adama baxir, heeee nooolub ne var, ishivi gorde))))))))))

Ayyy daj ne qovori ob etom Günel, ne tolko tam vezde tak qde-to kakoy-to balvan doljen bıt. mı uje privıkli k etomu i kajdıy raz iz -za etoqo svoi massı teryaem )
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

MEGAN

26 İyul 2012 12:15

BASQA BIR SAYTDA OXUDUM KI 5 ILDI BURA ACILAN, NEYSE, NEYNESINLER COREK PULU QAZANIRLAR, QIRAQDAKI BEZI AXMAQ KISILER IMKAN VERSE

XZ

26 İyul 2012 09:13

men hecde pis baxmiram eger onun bawqa niyyeti varsa o bunu supurgeci iwleyerekde ede biler

Poker Face GaGa

26 İyul 2012 08:06

Oy əmim oğlunun kefidirki nç nç nç tez-tez gedicey ora...düzü pis baxıram inanmıramki təkcə maşın yusunlar..ora gündə 1000 gələcək 1000də sakit duraceyse ...inanmıram nəbilime bulaarın valideyni nəəyə baxır görən....
--------------------

bakiliqaqas

26 İyul 2012 06:19

QaRaCa,
Sadece basqa serhe ehtiyac yoxdu... Sadece:ELA

By:BakiliqaqaS

No.Name

26 İyul 2012 03:02

mende qinayiram ora gunde 1000 kiwi gelir gedir hec dexli var?qiz xeylagi kiminse mawinini yuyur ondansa gedib supurgeci iwlese ondan yaxwidi o qeder iw varki satici ne bilim ve s. bow bow weylerdi

qizlardakiii gelin sizden soruwum lap bele acindan olursuz ehtiyaciniz var gedib iwleyersiniz kiwilerin qabaginda???min dene ad qoyarlareee adama siz ALLAH QIZLAR BESDIRIN IS COX GUC COX HAMIMIZ COX GOZEL BILIRIK KI INDIKI ZEMANE NECEDI

QaRaCa

26 İyul 2012 00:16

Sitat: gunel8877
ya na stolko otvikla ot etix veshey ujas, shto budet kogda ya vernus)))))))

To budet cto ozuvu asmaq isteyessen. Necə ki, bəziləri asmaq istəyir. Bilirsən evdən oturub kənardakıları qınamaq o qədər asandır ki. Başqasını günahlandırmağa nə varki? Hamı isti yerindən qərar verir başqalarının yerinə. Gəl ki, indi səndə onun həyatını yaşamış ol, görüm sən neyləyəssən. Prosto bizimkilərdə adətdiee. Helə canın yanırsa get o moykada işləyənə, ofisiantı qınamaqdansa çıxar aylıq maaşın ver işləməsin. Yooo. Niyə ondansa elə kənardan qınayırda. Bu axı daha asandı...

gunel8877

26 İyul 2012 00:08

))))) commentler coooox gulmelidiyeeeee ne dexli vare harda ishdiyir, mashin yuyur ya oficant ishdiyir komu kakoe delo?????????? Blin dehshetdiyeeeeee, imkanim olmasa mende gederem ishliyerem, men ish ayrimi goymuram, men ozum Bakida maasinimi moykaya aparanda 70 nefer adama baxir, heeee nooolub ne var, ishivi gorde)))))))))) ya na stolko otvikla ot etix veshey ujas, shto budet kogda ya vernus)))))))

ToMa_84

25 İyul 2012 23:59

Reklam və müştəri cəlb etməkdən başqa bir şey deyil,elə oglanlar var ki təmizlikdə min qat qızdan da irəlidədilər.Bunun maşın yumağa aidiyyatı yoxdu.Saədəcə müdir bəy yenilik etmək isəyib ona da nail olub.Amma sonu bilinməyən bir yenilik....

Diloş

25 İyul 2012 23:12

ahahhaha bizim kiwlerin gozdediyi wekildeki kimiydi amma sef cixdi ))daha cok beklersiz))
haha

hosted_man

25 İyul 2012 22:57

Sitat: J_LADY
Amma...qaldi ki,ikinci meseleye,biz hazirki dovrde bezi kiwilerin cox seviyyesiz hereketlerini goruruk,normal geyinen,yolda normal geden qadina bele heyata nifret etdirirler,ele bilirler ki kimese soz atmaqla onu celb edecekler amma bu cox iyrenc gorunur.Bu meselede de bele olacaq,bunun axiri hec yaxwi deyil,vaxt gelecek sozum cixacaq,goreceysiniz.Azerbaycan kimi yerde bu mesele cox iyrenc bir hal alacaq.Cox lazimsiz bir yenilikdir!En azindan ekser kiwilerimizin duwuncesi,heyat felsefesi inkiwaf edene qeder..

Razıyam...

U_Smile

25 İyul 2012 21:54

olsundaa nolarki xarici dovletlerde coxdu bele..

The Moon

25 İyul 2012 21:50

Bizimkiler de uje kafayi yeyib...

J_LADY

25 İyul 2012 18:28

Hm..dunen xeberlerde baxdim ve cox eseblewdim,1-cisi cox yaxwi,men bele weyi qinayan deyilem ki,qadin takside iwleyir,mawin yuyur,kiminse evini temizleyir,pis yoldan yaxwidir!
Amma...qaldi ki,ikinci meseleye,biz hazirki dovrde bezi kiwilerin cox seviyyesiz hereketlerini goruruk,normal geyinen,yolda normal geden qadina bele heyata nifret etdirirler,ele bilirler ki kimese soz atmaqla onu celb edecekler amma bu cox iyrenc gorunur.Bu meselede de bele olacaq,bunun axiri hec yaxwi deyil,vaxt gelecek sozum cixacaq,goreceysiniz.Azerbaycan kimi yerde bu mesele cox iyrenc bir hal alacaq.Cox lazimsiz bir yenilikdir!En azindan ekser kiwilerimizin duwuncesi,heyat felsefesi inkiwaf edene qeder..
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

Mr_RoCCo

25 İyul 2012 17:40

"Gobud" danışır e özdə) Orda bir söz dedi "tələbat çoxdu", bilmirəm day ağzından quşladı yoxsa başqa şeyi nəzərdə tutdu)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

ms_dynamite

25 İyul 2012 17:03

Sitat: gulnar456
men hec burda pis is gormurem halal zehmetiyle pul qaznir eksine destekleyirem

--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

DonnA

25 İyul 2012 16:18

Sitat: NellY
ne bilirsen ne sebeden gelib orda mawin yuyur,ne weraiti va ne yawam terzi var

İş qalmıyıbda başqa.
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Incir Receli

25 İyul 2012 16:15

hmmm maraqlidi bilmirdim furious

NellY

25 İyul 2012 16:05

Sitat: DonnA
.Özdə avto salonda..Qınadım ;)

Olmag ginamag.ne bilirsen ne sebeden gelib orda mawin yuyur,ne weraiti va ne yawam terzi var.ALLAH komeyleri olsun....iwleyib pullarin gazanirda.

wokaladka04

25 İyul 2012 15:56

hmmmmm maraqlidi

_SUS_

25 İyul 2012 15:50

TESEVVUR EDIREM..BUTUN AVTSH QAQASHLAR ORALARDA OLACAQ..BIR ILDEN BIR MAWIN YUDURANLAR HER GUN YUDUZDURACAQLAR

COSTROL

25 İyul 2012 15:49

wekilde ki qizlar orda iwleseydi 90% kiwiler mawinlarni orda yuduzdurardi

rarod

25 İyul 2012 15:45

beli Gerek sofirden sorusum gorum masini harda yuduzdurur?