Loading...
Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı

Loading...
Bu qorxunc fotoşəkil Birləşmiş Millətlər Uşaqlara Kömək Fondu UNICEF tərəfindən yayımlandı.Kamboçyada 19 yaşındakı gənc qız Pros, qadın alveri evində işi rədd etdiyi üçün qadın taciri tərəfindən gözünə şiş bataraq bu hala getirildi.UNICEFin bu fotoşəkili nəşr etməsinin səbəbi Cənub Asiyada uşaqların cinsi kölə olaraq işlədilməsinə diqqət çəkməkdir. UNICEFin məlumatlarına görə Cənub Asiyada 1 milyon uşaq cinsi kölə olaraq işlədilir. Polis 19 yaşındakı gənc qızı bir əməliyyat əsnasında qadın evindən qurtardığında, gənc qız illərcə günəş üzü görmədiyi üçün gün işığından belə qorxurdu. Danışmasını unudan Prosun bir gözü şişlə çıxarıldığı üçün kor olmuşdu. Digər gözü isə görmə bacarığı itirmək üzrə idi. Pros qurtarıldıqdan sonra Dr. Seung Soryoun onu əməliyyat etdi. Soryoun, "Polis tərəfindən xəstəxanaya gətirildiyində danışa bilmirdi və digər gözü də kor olmaq üzrə idi. Şişlə damğalanmış gözü yalnız çölə doğru çıxmış bir ət parçasından meydana gəlirdi. " Həyatımda daha əvvəl bu qədər qorxunc bir şey görmədim. Biz ona bir göz verə bilmədik amma ət parçasını aldıq və onun yerinə şüşə bir göz taxdıq" dedi.

Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı

Cinsi köləliyin qurbanı
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 23:54

menim fikrimce xeber maraqli di
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Devilest_Love

2 Fevral 2013 23:47

nc nc nc.. Dehwetdir.

★_EliSa_★

21 Sentyabr 2012 01:24

nccncnc nece insanlar varee :/ cehennemde citir citir yanacaqlar

Şifre

18 İyul 2012 18:27


dehwet...Allah uzaq elesin

Poker Face GaGa

18 İyul 2012 13:05

Allah cəzalarını verəcək....
--------------------

hecne ebedi deyil

18 İyul 2012 12:55

bunlardan xeberimiz olur amma coxsu bildirilmir belkede bunlar hele hecnedi

XZ

18 İyul 2012 09:18

goresen bu vehwilik ne zaman bitecek?

Filay

18 İyul 2012 09:08

Sitat: QaRaCa
Bu ayı mən zorakılıq, təcavüz ayı kimi adlandırmaq istərdim. Çünki hər gün hər 10 xəbərin biri bununla bağlıdır. Baxmaq belə insanı dəhşətə gətirir.

Smile to life:))

18 İyul 2012 01:25

dehwet...Allah uzaq elesin

Photographer Ramin

18 İyul 2012 00:46

Dehwwet dehwet dehwet dilim tepiy vurur yell

_Aymir_

18 İyul 2012 00:28

Dehwet Allah uzaq elesin.
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

The Moon

17 İyul 2012 23:53

Ay ALLAH dehwetdi...

Ledi Luiza

17 İyul 2012 23:40

Cənub Asiyada 1 milyon uşaq cinsi kölə olaraq işlədilir.

HANSİ KİNOYA BAXİRSAN SEVGİ YA DA DÖYÜŞ OLUR BİR DƏFƏDƏ BUNA AİD KİNO ÇƏKSƏLƏR İNSANLAR GÖZLƏRİNİ AÇIB NECƏ OLDUGLARINI GÖRƏRLƏR
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

QaRaCa

17 İyul 2012 23:29

Bu ayı mən zorakılıq, təcavüz ayı kimi adlandırmaq istərdim. Çünki hər gün hər 10 xəbərin biri bununla bağlıdır. Baxmaq belə insanı dəhşətə gətirir.

serpil

17 İyul 2012 23:21

nc nc nc xebere gore tesekkurler

bakiliqaqas