Loading...
Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü

Loading...
Hadisə, Fateh Alemdağ Məhəlləsi Yerebatan Prospekti üzərində olan bir oteldə meydana gəldi. İddiaya görə, 17 Aprel 2012 tarixində oldaşından boşanan Nur , qızı Tansa Su ilə birlikdə 10 İyul axşamı otelə gələrək bir otaq kirayəyə götürdü. Oteldə işləyənlər, gecə saat 05.30 iradələrində ventilyasiya boşluğunda yerdə yatan bir qadın olduğunu gördü. Yerdə yatan qadının əvvəlki axşam otelə gələrək otaq kirayəyə götürən Nur olduğu təsbit edildi. Qanlar içində yerdə yatan Nur hadisə yerinə gələn sağlamlıq vəzifəliləri tərəfindən Təhsil və Araşdırma Xəstəxanasına qaldırıldı.

Nur ilə qızının qaldığı otağının şüşəsinin açıq olduğunu fərq edən polis və otel işləçiləri otağa çıxdı. Otaq qapısının bağlı olması və içəridən səs gəlməməsi üzərinə otel işlçiləri və polis, qapını açaraq içəri girdi. İçəriyə girən polis qrupları və otel işlçiləri, Nurun 4 yaşındakı qızı Tansa Sunun cansız bədəniylə qarşılaşdı.

Tansa Su başına dəsmal keçirilmiş vəziyyətdə tapan polislər, etdikləri araşdırmalar nəticəsində dərmanlar tapdı. Otel otağında ayrıca bir çekin üzərinə yazılmış telefon nömrəsi tapıldı. Çek üzərində yazılı olan telefon nömrəsinə çata bilməyən polislər, nömrənin Nurun köhnə yoldaşı Ayxan nəzarətə alındı.

Kiçik qızın cəsədi ölüm səbəbinin təyin olunması üçün İstanbul Ədli Tip Təşkilatına qaldırılarkən, intihara cəhd edən ana Nur isə müalicəsinin sürdüyü ifadə edildi. Polis hadisələ əlaqədar istintaqı davam etdirir.

Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü

Qızını boğaraq öldürdü
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LlLesiARe

4 İyul 2014 23:22

Bele de wey olmaz...

Devilest_Love

2 Fevral 2013 23:49

hec ne deyemmerem. No Comment. bu

★_EliSa_★

21 Sentyabr 2012 02:06

cehennemde citir citir yanacaq

İlkay

21 Avqust 2012 19:59

Heqiqetende Allah bildiyi kimi etsin cezasini versin
Bu nece valdeyindir nece ureyi gelib eh.

Sebishko

25 İyul 2012 11:16

Allah cəzasənə versin.O körpəyə bunu necə edib???
--------------------
<3<3<3<3<3

prosta zinka

18 İyul 2012 11:31

bele adamlara deyil insan heyvan bele demek gunahdi heyvanlara yazixdi insan belelerini gorende insan oldugu ucun ozune nifret edir eseb hirs

Love Paris

17 İyul 2012 22:46

Yaziq uwaq. Onun ne gunahi var idi. Mence onun gunahi gunahsizligi idi...

The Moon

17 İyul 2012 15:32

Allah sene olum versin...

gulnar456

17 İyul 2012 14:35

oxudum inana bilmedim men ona neyinki ana hec insan demezdim eseb

Duygu

17 İyul 2012 10:43

bəlkə özü öldürməyim heç, kimsə edib.. hər görünən həqiqət deyil...

XZ

17 İyul 2012 10:36

dehwet inanin artiq soz tapmiram

MASTER-SAN

17 İyul 2012 10:16

Ay men bunlarin nesli,varyoxu,koku ,ecabeti ,enke boyudeni ,emi ejdadlari , ile oturm bir tas nerd oynuyum am
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Songena

17 İyul 2012 01:26

SADƏCƏ VANDALİZM...

Alyaka

17 İyul 2012 00:39

_SUS_,
Sizinle tamamile raziyam.

Resad_Mamedov

16 İyul 2012 22:30

KIMININSE GOZUNDE QALIR OVLAD ARZUSU,
BEZEN DE ANA OLUR OVLAD QEDRI BILMEYEN!!!
bu xebercun de kecerlidi bu sozler

_SUS_

16 İyul 2012 21:57

O KORPELER CENNETIN QAPILARININ QABAGINDA DURUB VALIDEYNLERININ ORA GIRMELERINI QOYMAYACAQLAR...ALLAH CEZALARINI VERSIN O CUR VALIDEYNLERIN

_BianKa_

16 İyul 2012 21:46

dehwet yaziq qiz

ღ SuPPeR ღ

16 İyul 2012 21:25

KUKULKADIR KII,,,,AMAN ALLAH BELE DE ISMI OLAR ...NESE BU DUNYAA HEC BIR DERD MENI PIS EDE BILMEZ

____________________

TOY BAYRAMDIR BU DUNYANIN EZABI
EQLI OLAN ONA GETIRER TABI

Smile to life:))

16 İyul 2012 21:15

nc nc nc buna hec ana demirler ee...))))))))nece valideyndi ye...)))))Allah cezasini verecek..)))

hecne ebedi deyil

16 İyul 2012 21:09

ne qeweng uwaqdiye saclarina bax bunun insafsizlar

Ledi Luiza

16 İyul 2012 21:09

Vehwetizm yene ovlad olumu((
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

_Aymir_

16 İyul 2012 21:08

nc nc nc qelbsiz qadin ana demeye dilim gelmir yaziq uwaq ne wirindiyee.
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!