Fon yüklənir...
Загрузка...

3 Dəfə cinsiyyətini dəyişdirdi

Загрузка...

3 Dəfə Cinsiyyətini Dəyişdirdi

3 Dəfə Cinsiyyətini Dəyişdirdi

3 Dəfə Cinsiyyətini Dəyişdirdi

Əslində Adelehin əhvalatı olduqca maraqlıdır. çünki Adeleh 28 yaşında olmasına baxmayaraq cinsi şəxsiyyətini tam olaraq tapana qədər 3 dəfə dəyişdirdi. İnanılması güc amma tam üç dəfə bıçaq altına yatan Adeleh bir gün qadın oldu, bir gün kişi
İngiltərənin ən çox oxunan qəzetlərindən biri olan Daily Mailin xəbərinə görə Adeleh əslində bir kişi olaraq dünyaya gəldi. Lakin Adeleh hələ 3 yaşında olarkən belə özünü qız kimi hiss edirdi. Ailəsi isə onu bir oğlan olaraq yetişdirirdi. Uşaqlığı boyunca kişi Oyuncaqlarıyla və avtomobillərlə oynamağa çətinlik çəkdiyini söyləyir.

Əvvəl qadın sonra kişi.İndi ikisi birdən.
Bir televiziya proqramında hekayəsini izah edən gənc qadın, daha sonra yetkinlik çağına gəldiyində bir klinikaya aparıldığını izah etdi. Klinikada əməliyyat keçirməməsinə baxmayaraq Adelehin bir qadın şəxsiyyətində olduğuna və bu şəkildə yaşamasına qərar verilmişdi.

20 yaşlarında isə Adeleh, özünü kişi kimi hiss etməyə başlamış və yenidən kişi olaraq həyatına davam etmişdi
Daha sonra Taylanda gedərək silikon taxdıran Adeleh, bir neçə estetik əməliyyat daha keşirdi. Hekayə uzanıb gedir ancaq cinsi şəxsiyyətini tapma istiqamətində uzun və çətinlikli illər keçirən Adeleh son olaraq cüt cinsiyyətli olduğu təsbit edilmişdir.
Adeleh bu diaqnozun qoyulmasıyla başındakı qarışıqlığın sona çatdığını söylədi
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Jenny J

4 İyul 2014 00:41

Sitat: ♕ mr_ GaGa ♕
Hm lap yaxwi Cehenneme biletini bu coxdan alib cibine qoyub
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



Hero_Zulfuqarli

7 İyun 2014 15:16

evlenmeye ve ere getmeye ehtiyaci yoxdur cb

Night Wolf

8 Avqust 2013 02:07

boyunu yere soxum
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

★_EliSa_★

21 Sentyabr 2012 15:03

indi bu xestelikdir yoxsa qadinin eee kiwinin eeee her nese onun psixi prablemi var? ne

Sebishko

25 İyul 2012 13:30

Bedbext! Allah agil versin!
--------------------
<3<3<3<3<3

dj romantic

19 İyul 2012 23:44

kef ele hetatin dadini cixart varliqa ne darli ee 5 gunlukdu heyat 3gunu oglan 2 gunu de xanim tongue2

_VoRKa_

15 İyul 2012 01:46

Sitat: bella and edward
Ay qizsan bilmirem oglansan cehennemde yanmaga hazir ol.

Reylere gulmeyden birteher oldumeee lol
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


MisSayka

14 İyul 2012 23:54

LoooL rəylərə nə qədər güldüm )) Qınamırame uje adi gəlir day nə diyək, öz cəzasını çəkəcək axır.
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

bella and edward

14 İyul 2012 21:20

Ay qizsan bilmirem oglansan cehennemde yanmaga hazir ol.

hecne ebedi deyil

14 İyul 2012 15:18

Natali Joyaz
Cinsiyetsiz herif
cinsiyetsiz yox ey wexsiyetsiz herif

mosu475

14 İyul 2012 14:51

BICAK ALTINA YATIBDI haha

The Moon

14 İyul 2012 12:11

Seylerin qirilsin...

Filay

14 İyul 2012 11:24

Bekarçılıqdandı))

Milashka_SL

14 İyul 2012 03:37

Bedbext! Allah agil versin!
--------------------

Poker Face GaGa

14 İyul 2012 00:10

Sitat: Mr_RoCCo
Vaxtın olanda bir dəfə də yoxla, bəlkə yeni şeylər kəşf elədin)

sarcasti
--------------------

Mr_RoCCo

13 İyul 2012 23:22

Vaxtın olanda bir dəfə də yoxla, bəlkə yeni şeylər kəşf elədin)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

_ClaRisS_

13 İyul 2012 22:42

Xeste...BUNU NIYE DELIXANAYA BASMILLER???/

GOLD 999

13 İyul 2012 21:23

Ikisi birindedirse, buna ne qadin lazimdi ne de kishi. Ele ozu-ozunu yola verer deeeee!!!

Axmaqin biri axmaq!!! Bunun pricoskasina baxin!!! Ele bil bedenine 360 volt tok qoshublar. MUTANT!!!

FLOR

13 İyul 2012 20:54

duzu reylere doyunca guldunm) delidide belesine ne deyesen

Mr.Mansur

13 İyul 2012 20:15

Hahahaybee İkidənə Varsa Onda kef Eləsin Həm Uşaqına Ata olar Həmdə Ana )))))
--------------------
Bəlkə gələrsən deyə,sol tərəfi keçmənçün boş saxladım

Diloş

13 İyul 2012 20:01

Cinsiyetsiz herif
sm32

XeTaI

13 İyul 2012 19:58

Hərəsindən bir az dadır da :)

Smile to life:))

13 İyul 2012 19:55

aydaa...dehwett...indi bu goresen lap 1ci qadin olub yoxsa kiwi...???ewi ona ne ferqi var ee...yoxlayib gorsun hansi daha yaxwidi... haha know2

_Bella_

13 İyul 2012 19:35

Pramoy cəhənnəmliysən...
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

JeSsie

13 İyul 2012 19:18

Yəqin fikirləşib ki, atalar 3dən deyib, mən də 3 dəfə dəyişim.. biggrin
səyləriniz qırılsın elə, ağılsız insanlar.. negative

NellY

13 İyul 2012 19:14

he lap yaxwi 2sindende varidi day dincelsin feel

Vaska1988

13 İyul 2012 19:04

Güjdü biznesqarışıqman olacaq bu )
loading...
Загрузка...