Loading...
İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

Loading...

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

Dost həyatı yaşadığı qadınla birlikdə 2 qızına işgəncə edən atanın etdikləri vəhşilik...

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

Dubayda yaşayan vicdansız cütlüyün "ütü və elektroşok cihazıyla" işgəncə etdikləri qızın həyatını itirməsiylə yanaşı, gizlicə basdırdıqları da ortaya çıxdı.

Məhkəməyə daşınan hadisədə Hamad Saod Al Sherawi adlı ata və aşnası 7 və 8 yaşlarındakı qızları Wadiyma və Meyraya işgəncə etməklə günahlandırıldı.
Tam 6 ay boyunca dən qorxunc işgəncənin ardından Wadiyma həyatını itirdi, Meyra isə Al Sherawinin hamilə aşnası Al Anood Mohammad Al Ameri tərəfindən şikəst edildi.

İki bacıya elektroşok cihazıyla işgəncə etməklə günahlandırılan cütlüyün bununla da kifayətlənməyib, qaynar su və ütü istifadə etdiyi ifadə edilir. Cütlüyün uşaqları tualetə kilidləyib, saatlarla burada tutduqları da məhkəməyə təqdim edilən məlumatlar arasında var.

Al Ameri bütün günahlandırmaları qəbul edərkən, qızını lazımlı sənədlər olmadan gizlicə basdıran ata Al Sherawi isə günahsız olduğunu söylədi.

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi

İşgəncəylə bir qızını öldürdü, digərini isə şikəst etdi
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 00:30

bele birisini yeri yalniz yerin alltidir yeni OLUM
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

İlkay

6 Yanvar 2013 18:36

Yeqin dunyaya getirblermiw ki uwaglara iwgence ve zulm etsinler necede ureyleri gelire Vallah neme bele weyleri ewitdikde oxuduqda qeribe oluram nedense Allah uzaq etsin.

Smile to life:))

13 İyul 2012 13:42

nece insanlar var ee...nece valideynler var eee...

MisSayka

10 İyul 2012 16:27

Uje insanlığdan çıxıbe millət, nə qədər işgəncə əzab verirləre nəme özüdə ataya baxda tfuuu!!
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

The Moon

9 İyul 2012 16:35

Allah oldursun onu...

_VoRKa_

9 İyul 2012 13:35

Nece vicdansiz insanlar vareee nc nc.. ALLAH cezasini verecey inwALLAH..!
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


Esperanza

9 İyul 2012 11:08

Sitat: Babydoll
İnsandan vəhşi heç bir heyvan ola bilməz(

FLOR

9 İyul 2012 01:09

gunden gune insanlar vehsilesir nedeyesen belesine ,,, hec bizim demeyimizlede hec ne olmayacaq Allah ozu cezasini verecek

hosted_man

9 İyul 2012 00:58

Psixoloji xəstəlikdən əziyyət çəkən insanlar...

DonnA

8 İyul 2012 23:55

adını da oyub ata..! elə atadan da yetim qalmaq min dəfə yaxşıdı.Allah rəhmət eləsin uşağa
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Fi_Qa

8 İyul 2012 23:29

INDI ZEMANE DEYISIBEEEEEEEE INSANLAR!!!HEYVANE INSAN DEYENDE ARTIQ OZUNU TEHQIR OLUNMUS KIMI BASA DUSUR!!! an

Fi_Qa,
EN YAXSI CEZA TANRININ VERDIYI OLACAQ!!!!! HELE O USAQLARIN AH-NALASIN DEMIREM!!!! nervi

Lineva

8 İyul 2012 23:24

hələ bir günahsız olduğunu da deyib ee)) üz var e belələrində!
Yazıq uşaqlar...

Diloş

8 İyul 2012 22:21

ermeni sudu icib

ferid13

8 İyul 2012 22:20

ata nedi? heyvan

XZ

8 İyul 2012 21:52

ayda bu nedi bele nece insanlar var heyatda

Babydoll

8 İyul 2012 21:11

İnsandan vəhşi heç bir heyvan ola bilməz(
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

QaRaCa

8 İyul 2012 21:02

İnsanlıq... Hardadır o insanlıq deyilən şey görəsən? Dünyanın axırıdır desəm belə azdır. Çünki artıq insanlar insanlıqdan çıxıbdır. Heyvandan betər olublar sadəcə.

hecne ebedi deyil

8 İyul 2012 20:54

bu qeder vicdansizliq etmek olar

emi_19

8 İyul 2012 20:52

yeqin psixi problemleri var ismis..yoxsa hansi ''xeste'' oz usaqlari o terefe yoldan oten birine bele sey eder...ifademe gore de uzur isdirem

NellY

8 İyul 2012 20:50

Iyrenc!!!!

_BianKa_

8 İyul 2012 20:17

vicdansizzzzzzz alcaq

HeSen-Lee

8 İyul 2012 20:11

BElesine elediyin edirsen basa duwur Agdamlilar demisken ta demeyim )))

Filay

8 İyul 2012 20:05

Allah cezasinversin elelerinin!

Səməd

8 İyul 2012 18:59

Sitat: Tom Riddle
Belelrinin yeri afrikada 50 derecede isti qumun ustunde tepesine gun doye doye susuz olmekdir....

Sen cox rehimlisen
Belelerinin her gun kut bicaqla barmaqlarini kesib ozlerne yedirdmeg lazimdi sonra ise qollarini az yanan oqqa bir nece saat yandirmaq lazimdi daha sonra ise qarnini yarib ora xirda heseratlar buraxmaq lazimdi bax bele buna deyerler is-gence bomb

Singir Girl

8 İyul 2012 18:52

xebere gore twk

Photographer Ramin

8 İyul 2012 18:39

nc nc nc nc bu dunyanin sonu yaxinlawire beele getse zarafatsiz!

_Aymir_

8 İyul 2012 17:53

bogub olduresende belesini...
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

Resad_Mamedov

8 İyul 2012 17:40

Alcaq Mazelli

Suliko

8 İyul 2012 17:06

Vicdansızlar...
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

ToM RiDdle

8 İyul 2012 17:06

Belelrinin yeri afrikada 50 derecede isti qumun ustunde tepesine gun doye doye susuz olmekdir....
--------------------
Tural Adrian ♥