Loading...
15 yaşında oğlanı başdan çıxardı həbs olundu

15 yaşında oğlanı başdan çıxardı həbs olundu

Loading...
15 yaşında oğlanı başdan çıxardı həbs olundu

15 yaşında oğlanı başdan çıxardı həbs olundu

Betsy Ann Brashear adında 24 yaşındakı qadın 15 yaşında uşağı başdan çıxarma günahlandırmasıyla həbs olundu.

Amerikanın Oklahomadakı Bartlesville şəhərində bir idman salonunda çalışan Betsy Ann Brashear, salonda işlələyən 15 yaşında uşağa solarım təklif etdi.
Uşağı solayrum otağına daxil olanda pozğun qadın üstünü çıxarıb uşağı başdan çıxardı. Kiçik uşaqla yarı çılpaq öpüşərkən uşağın anası gəldi. Qapını açan anası idman təlimçisinin oğuluyla yarı çılpaq öpüşdüyünü görəndə qadının üstünə atladı.
Salondan çıxıb polis bölməsiyə gedən ana, qadından şikayət etdi.
Yetkin olmayan uşaqla seks etmək, yetkin olmayan birini başdan çıxarmaq və iffətsizlik cinayəti ilə nəzarətə alınan qadın hakim tərəfindən həbs olundu.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

İlkay

6 Yanvar 2013 18:39

Buda qizz nc nc utanmazin biri utanmazzzz )) Beledeki oglanin agli olaydidaa qiz coxda nese edir ve yaxud oglan gerek insnain ozunde agil olayee Vallah.

★_EliSa_★

22 Sentyabr 2012 02:33

ncncncnc bunu evveller kiwilerin etdiyini ewidirdik ama indi :)

Grach

13 İyul 2012 02:05

haha Dehwetdi bu

ferid13

8 İyul 2012 01:12

deyesen orda uje kisi qalmiyib laught

Singir Girl

7 İyul 2012 11:04

diyesen butun milletin bawi xarab olub eee

XZ

6 İyul 2012 11:26

deyirem uje milletin bawi xarab olubda vallah

_Aymir_

6 İyul 2012 01:38

kulum ustuve...
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

hecne ebedi deyil

5 İyul 2012 17:49

bawi xarab olubey milletin

AZERI8819

5 İyul 2012 17:48

Paaa 15 yaswinda oglani ele bilki oglan 20 yawina catanda belelerini deli kimi axtaracaq oglanda lomdu !!

Şəhrican

5 İyul 2012 17:43

paho indi dovr deyiwib camaat ozunden 10 yaw balaca kiwiyle evlenib ne cox yaw ferqi vare,evvel axir oglan gedeceydi de harasa gul kimi tapmiwdi da,burda wok hecne yoxdu.

Lalila

5 İyul 2012 15:38

Axaxaxax haha

Uwag woka duwubee Allah bilir lol

bella and edward

5 İyul 2012 14:37

dehset bele sey olar onu oldurmek lazimdir deehset

The Moon

5 İyul 2012 14:27

Dehwet belelerine o da azdi...

_BianKa_

5 İyul 2012 13:34

DEHWETTTTTTTTTTTTTTT

unudulmus sevgi

5 İyul 2012 13:30

DEHSETDI HEYATDA BELE SEYLERI GORENDE INSAN HEYATIN BU CIRKINLERINDEN QORXUR hello

Photographer Ramin

5 İyul 2012 11:24

merdimezarrriq eliyibe anasi
mencede oqlanin ozu razi olub belkede oqlan qizi yoldan cixarib ne cox behaneler neyse :)))))))))))

No.Name

5 İyul 2012 01:56

15 YAWINDA KICIK UWAQ YOX DAHA NELER sarcasti TERBIYESIZLER eh

hosted_man

5 İyul 2012 00:09

Maraqlıdı,görəsən 15 yaşındakı qaqaş,anasına etiraz etməyib ki? :) Bəlkə də deyib ki,nə başdan çıxarmaq əşi,hər şey əla idi,korladın işləri)

nicklback

5 İyul 2012 00:05

voty zakon podlasti bizde bele shey yoxduu bizimki ushagi 15 yashda bashdan cixartmaq olar ?))))))) o ozu adami azdirar))))))))

Na Klla

4 İyul 2012 23:31

Mende anayam 9 yasinda oglum var.Onun yasindan evvel ayilmamasi ücün elimden geleni edirem .Resmen tecavüz.

Firar

4 İyul 2012 21:55

Niye qoymular ki islerin gorsunler yasin ne ferqi var mence ...........

angel470

4 İyul 2012 21:55

hmmmmmmmmmmmmm

Resad_Mamedov

4 İyul 2012 21:54

Salondan çıxıb polis bölməsiyə gedən ana, qadından şikayət etdi.

Ushaq da anasindan bir az telesdiyi ucun shikayet etdi:))

ToM RiDdle

4 İyul 2012 20:12

Bawa duwmuremeee o boydana camahati qoyub 15 yawinda uwaqi neynirsen?)))))))))))
Sitat: HUGO BOSS
Uşağın hissleriyle oynuyub :)

haha
--------------------
Tural Adrian ♥

İrmak

4 İyul 2012 20:02

Uşağın hissleriyle oynuyub :)
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.