Loading...
Metroda dinc durun, yoxsa 50 manat zərərdəsiniz...

Metroda dinc durun, yoxsa 50 manat zərərdəsiniz...

Loading...

Metroda dinc durun, yoxsa 50 manat zərərdəsiniz...

 

Milli Məclisin yaz sessiyasının sonuncu növbədənkənar iclasında İnzibati Xətalar Məcəlləsinə dəyişikliklər qəbul edilib. Müzakirəyə çıxarılan dəyişikliklərdə metropolitendən istifadə qaydalarını pozanların inzibati qaydada cəzalandırılması öz əksini tapıb.


Milli Məclisin Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli bildirib ki, dəyişikliyə əsasən, müvafiq icazə olmadan metropolitenin elektrik şəbəkəsinə qoşulanlar üçün 70 manat, ventilyasiya şaxtası köşklərinə 25 metrdən yaxın məsafədə hər hansı əşya yandırmağa görə 100 manat cərimə tətbiq olunacaq. Eskalatorda sürahinin üzərinə əşya qoyanlar, sürahini çıxaranlar, zərurət olmadan "stop" açarından istifadə edənlər 15 manat, dəmir yoluna hər hansı əşya atanlar 30 manat, vaqonlarda siqaret çəkənlər, qapının açıb-bağlanmasına mane olanlar, özbaşına dəmir yoluna düşənlər, pirotexniki qurğulardan istifadə edənlər isə 50 manat cərimələnəcəklər.

 

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

İlkay

6 Yanvar 2013 18:43

Bir bu catmirdi ele..

★_EliSa_★

22 Sentyabr 2012 22:24

ama olmadi :)

★_EliSa_★

26 İyul 2012 00:10

yaxwi eliyrler :))

Sebishko

25 İyul 2012 17:14

Sitat: Suliko
Qozbeli qəbir düzəldər məsələsi yadıma düşdü))
--------------------
<3<3<3<3<3

Resad_Mamedov

1 İyul 2012 11:54

Shitderin beli qirildi

DonnA

1 İyul 2012 01:51

JeSsie,
belke de ele yan yana oturub altdan altdan gulurduk )))olamazmi ola bilir.)
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

_Aymir_

1 İyul 2012 01:09

hmm maragli ve lazimi qerardi
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

İrmak

1 İyul 2012 00:55

Özlərin qızlara gösdərə biliyəcəklər..
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

_VoRKa_

1 İyul 2012 00:02

Aaaa ne yaxwi :) lol
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


XZ

1 İyul 2012 00:02

mence cox gozel qerardi tam raziyam

JeSsie

30 İyun 2012 23:42

Sitat: DonnA
Ay uwaq 3 cu qapidaki oglan elini cek qapidan .esitmedin meni qapini bagla.))

bu sözləri eynilə bu cür sən də eşitmisənsə, deməli həmin gün biz eyni vaqondaydıq.. :)) dəhşətdi e, elə sözlər eşidəndə, məni gülmək tutur..

bu gün xəbərlərdə eşitdim.. nə deyim vAllah? Xeyirli uğurlu olsun.. mocking

şillə vuranları da 500 AZNdən 1000 AZN-nəcən cərimə gözləyir.. winked

Diloş

30 İyun 2012 22:35

hmm
'''''''''''''

bella and edward

30 İyun 2012 22:31

nefes almaq,yemek yemek su icmek qeti qadagandir.Qaydani pozanlar 10000 manat cerime alacaqlar

Singir Girl

30 İyun 2012 22:08

hmm............. beli

ferid13

30 İyun 2012 21:56

yaxsi xeberdi..

DonnA

30 İyun 2012 21:54

Ay uwaq 3 cu qapidaki oglan elini cek qapidan .esitmedin meni qapini bagla.))
Axirinci vaxriantdi qinamadim.O qeder agildan kemler varki qapini saxlayanda ne lezzet alir bas aca bilmirem
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

ToM RiDdle

30 İyun 2012 19:40

Birnci siz qatarlarin sayina nizam intizam edin.Insanlar bir birlerine kompun duymeleri kimi bir birlerine sixisirlar.Ne ise muselmana qilinc lazimdi))
--------------------
Tural Adrian ♥

hecne ebedi deyil

30 İyun 2012 18:38

ele belesi lazimdi bb

Sebishko

30 İyun 2012 18:15

Bir dəfə uşaq olanda anam gil metroya girdilər.Qapılar bağlandı mən isə çöldə qaldım.Ağladım sora qapını açdılar.İndi bu qadağalrı oxuyanda o hadisə yadıma düşdü.Deməli bir uşaq vaqona girə bilməsə və maşinist onu görməsə heçkim qapıların açılması üçün kömək etməyəcək.Yoxsa 50 manat ödəmlidirlər.Qalan qadağalar ilə razıyam...
--------------------
<3<3<3<3<3

Suliko

30 İyun 2012 18:14

Qozbeli qəbir düzəldər məsələsi yadıma düşdü))
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

hosted_man

30 İyun 2012 18:03

Onsuzda qapını saxlaya bilmirəm,ümumiyyətlə saxlamağa belə ehtiyac olmayıb heç vaxt,nədənsə..
Qiymətlər isə,əsl toya salınacaq ola qiymətlərdi.
Milli Məclisdə irəliləyiş var,özü də çox..

H.o.s.T-cu qiz

30 İyun 2012 17:47

axi biz qilinc muselmaniq..qerar eladi ay

Filay

30 İyun 2012 16:46

vaqonlarda siqaret çəkənlər, qapının açıb-bağlanmasına mane olanlar, özbaşına dəmir yoluna düşənlər, pirotexniki qurğulardan istifadə edənlər isə 50 manat cərimələnəcəklər.
Bu qərar təqdirə layiqdi..

The Moon

30 İyun 2012 16:45

Mence duzgun qerardir...

_ClaRisS_

30 İyun 2012 16:39

HMMM MARAQLIDIR..

Meyxanaçı

30 İyun 2012 16:34

Nefes almiyan cerime alacagsuz )))