Loading...
Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

Loading...

Dünyanın ən gözəl qadınları harada yaşayır.

Məşhur jurnal "Travelers Digest", dünyanın ən gözəl qadınlarının yaşadığı şəhərləri sıraladı. Jurnalın hazırladığı anketə görə dünyanın ən gözəl qadınları Kievdə, ən yaraşıqlı kişiləri isə Stockholmda yaşayır. Siyahıda Azərbaycan qadınları və kişiləri isə yoxdur.

QADIN

1- Kiev, Ukrayna

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

2. Stockholm, İsveç

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

3. New York, ABŞ

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

4. B. Aires, Argentina

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

5. Varna, Bolqarıstan

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

6. Moskva, Rusiya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

7. Tel Aviv, İsrail

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

8. Amsterdam, Hollandiya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

9. Seul, Cənubi Koreya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

10. Monreal, Kanada

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.


KİŞİ

1. Stockholm, İsveç

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

2. New York, ABŞ

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

3. Amsterdam, Hollandiya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

4. Lizbon, Portuqaliya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

5. Buenos Aires, Argentina

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

6. Sydney, Avstraliya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

7. Madrid, İspaniya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

8. Berlin, Almaniya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

9. Milan, İtaliya

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

10. Tel Aviv, İsrail

Dünyanın ən gözəl qadınları və ən yaraşıqlı kişiləri harada yaşayır.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

serxanbatista

24 Fevral 2015 12:16

azeri oglanri yekdi qizlari qazdi

★_EliSa_★

23 Sentyabr 2012 00:47

marqlidi twk :)

Ledi Luiza

26 İyun 2012 16:43

Sitat: hecne ebedi deyil
niyeki her yerin yaxwisida var piside Azerbaycandada qewng qiz oglannar var

ivett
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

ToM RiDdle

25 İyun 2012 23:48

Italyan,Holland ve Ispan oglanlari superdiler.Avropanin butun qizlari superdi))AZerbaycanda bu siahida ola bilerdi lakin...Bezen kucede gedende bir yarasiqli oglandi cixir qabaqima ama yanindan kecende lee bir iy vururki adaami fuu((Cox oglanlarimiz beledi.
--------------------
Tural Adrian ♥

U_Smile

25 İyun 2012 15:46

Duzdu krayna qizlari ve İsvecin oglanlari coooox gozeldiler heqiqetendeee ay

hecne ebedi deyil

25 İyun 2012 14:49

niyeki her yerin yaxwisida var piside Azerbaycandada qewng qiz oglannar var puah

MONsTER95

25 İyun 2012 13:18

Azerbaycandan qiraq hami cirkindir

XZ

25 İyun 2012 12:00

hami yerli mal alsin xeyir vetene qalsin yawasin azerbaycan gencleri

Faya

25 İyun 2012 11:47

Hər bir millətin gözəli də var, çirkini də.
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

_Aymir_

25 İyun 2012 00:31

azeri qizlari, oglanlari hamsinnan yaxwidi aze
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

JeSsie

24 İyun 2012 23:50

AZERBAiJAN GiRLS AND BOYS FOREVER! aze
Başqası yalandır.. winked

_VoRKa_

24 İyun 2012 23:46

3. Amsterdam, Hollandiya

Hech de yarawiqli deyil))


En yaxwisi oz qizlarimiz ve oglanlarimiz)))
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


Suliko

24 İyun 2012 23:14

Onu deyim ki ukraynalı qızlar həqiqətən də simpataşkadılar)
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

_ClaRisS_

24 İyun 2012 22:58

Mencede bu siyahida Azerbaycan olsaydi super olardi cunki heqiqetende bizde yarawiqli oglanda,gozel qizlarda coxdu...menim en cox qizlardan sariwin rengli gozlu,oglanlardan ise qara qaw qara gozu olanlardan xowum gelir...

ToMa_84

24 İyun 2012 22:52

Öz Azərbaycanımızın qız və oğlanlarının gözəlliyini əsl və təbii gözəllik sayılıram,çünki digər ölkələrin oğlanlarında artıq kişi vidi qalmayı,hamısı,pirsinqli,silikonlu zadlı gəzillər.Deyərdim ki kişilərdən ən gözəlləri qafqaz kişilərdir(üzdən iraq qonşumuzdan başqa),xüsusən də Azərbaycanınki.Bundan başqa irsən qarşığı olan qızlar da-metislər çox gözəl olurlar.

The Moon

24 İyun 2012 22:11

Eslinde dunyanin her yerinde en azindan bir gozel oglan ve ya qiz var...

hosted_man

24 İyun 2012 22:10

Qızlardan Venesuela gözəlləri ayrı dünyadı love

Calina

24 İyun 2012 21:50

nolubeeeeeeeeee AZƏRBAYCANIMIZA oğlanları yaraşıqlı qızlarıdakı dünya gözəli puah

Filay

24 İyun 2012 21:00

Şekildeki oglanlarin hec biri yarawiqli deyildi axi..Esmer tenli insanlardan xowum gelir ferq etmir kiwi ve ya qadin..

Ali Quliyev

24 İyun 2012 19:53

EUROVISIONA o cur qizlar gondermiwdiye nc nc NIGARLA AYSELE SOZ OLA BILMEZDIYE

No.Name

24 İyun 2012 19:48

Hollandiyanin kiwileri hecdeeee haha haha haha

Sebishko

24 İyun 2012 19:14

Sitat: DonnA
.Birdəki bi siyahıda Azərbaycan niyə yoxdu.Belə baxanda Maşallah Oğlanlarımız da Qızlarımızda Dünya gözəllərindən fərqlənirmirlər.

Elə mən də onu fikirləşdim ama bir cavab tapa bilmədim...
--------------------
<3<3<3<3<3

DonnA

24 İyun 2012 19:09

Mənə görə ölkə haralı olduğu o qədər məna kəsb eləmir yaraşıqlıqda )Əsas odu əsmər olsun qaraşın olsun gözləri qəşəng olsun.rəngli göz xoşlamıram.qız gözəlliyi olmasın.:) belə ama ərəb oğlanları ərəb qızları görəndə təbiiki qəşəngindən qaraçı yox , xoşum gəlir.sarılardan iyrənirəm.Birdəki bi siyahıda Azərbaycan niyə yoxdu.Belə baxanda Maşallah Oğlanlarımız da Qızlarımızda Dünya gözəllərindən fərqlənirmirlər.
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..