Loading...
15 yaşındakı qızların idarə etdiyi fahişəlik zənciri

15 yaşındakı qızların idarə etdiyi fahişəlik zənciri

Loading...

Kanadada 18 yaşından kiçik qızları fahişəliyə sürükləyən 15 və 17 yaşlarındakı üç qızın fahişəlik zənciri çökdürüldü.

15 yaşındakı qızların idarə etdiyi fahişəlik zənciri

Kanada polisi 15 yaşındakı iki qızı fahişəlik zənciri idarə etdikləri səbəbiylə nəzarətə aldı. Ottawa şəhərində yaşanan hadisədə fahişəliyə sürüklənən qızların 13-17 yaşlarında olduğu ifadə edildi.

Ottawa polisi fahişəlik zəncirini idarə etdiyindən şübhələnilən 17 yaşındakı bir başqa qızın itkin düşdüyünü, tutulması üçün əməliyyat başladıldığını ifadə etdi.

Polis hadisə haqqında hələ məlumat yığdıqlarını ifadə edərkən, bu ana qədər əldə edilən məlumatlar baxımından, qruplaşma lideri üç qızın kimsədən kömək almadan, fahişəlik zəncirini idarə etdiklərini ifadə etdi. Fahişəlik etməklə günahlandırılan üç qızın adları yaşları 18-dən kiçik olduğu üçün açıqlanmadı.

Ottawa polis spikeri Henri Lanctot fahişəlik tələsinə düşən qızların ictimai media vasitəsilə tapıldığını ifadə etdi. İctimai medianı istifadə edərək, tanış olduqları gənc qızları fahişəliyə məcbur edən üç qız insan ticarəti, adam qaçırma, zorla saxlama, cinsi hücum, oğurluq və təhdid etmə cinayətlərindən mühakimə olunacaq.

Mətbuata açıqlama edən polis səlahiyyətlisi John McGetrick "Qarşılaşdığımız hadisə qarşısında şok olmuş vəziyyətdəyəm. Bu vəziyyəti ifadə edə biləcək söz tapa bilmirəm" dedi. McGetrick fahişəliyə sürüklənən qızlardan üçünün "günahsız ictimai fəaliyyətlər" üçün özlərini satışa çıxaran qızlarla bir araya gəldiyini, ardından zorla başqa yerlərə aparılıb, yetkin kişilərə satıldıqlarını söylədi.

McGetrick "Ailələr uşaqlarının yoldaşlarını tanıyır. Yaxşı, bəs onların dijital mühitdə əldə etdikləri yoldaşlarından xəbərdardılarmı?" deyə qeyd etdi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 00:28

maraqli gelmaedi oxumadim hec yenede sag olun
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

❃FloRal❃

11 May 2013 10:27

Xeberin adını oxuyanda şoka düşdüm
--------------------

***
❃❃❃

***

_Aymir_

2 Dekabr 2012 22:51

15yawindaki qiza bax hele sen..
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

PeTTy

16 Noyabr 2012 21:18

No.Name,
kimin hara gedib,kimin hara getmeyeceyini yalnız Allah(c.c) özü bilir.Bunu ne siz,ne men,ne de bir bawqası bile biler.

AnGeLiCe

3 Avqust 2012 00:49

dunya dagilr

Esmiralda3456

14 İyul 2012 00:37

Hec oxuyaaq Deymez bunlar haqqinda eseb

The Moon

27 İyun 2012 16:13

Gor insanlar ne iwle mewgul olurlar....

Ali Quliyev

22 İyun 2012 21:04

EWI GELECEYLERI NE OLACAQLARI BELLIDI

ferid13

15 İyun 2012 19:10

onlarin da axiri yaxsi olacaq....

angel470

15 İyun 2012 18:10

xebere gore twk

DonnA

15 İyun 2012 17:21

Uçurum kinosu gözümün qabağına gəldi
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Resad_Mamedov

15 İyun 2012 10:08

Adam fikirleshende ki,bunlar boyuyub ne olacaq tukleri biz-biz durur:))

XZ

15 İyun 2012 10:06

hm hm bizde de var da

AzIk_TAzIk

15 İyun 2012 03:39

HUGO BOSS,
Doluda sözdü

_VoRKa_

14 İyun 2012 23:42

Sebishko,

15 yaşında olasan belə hoqqalardan çıxasan.Dünyanın hər yerində doludur bunlardan düzdü 15 yaşında ilk dəfədir eşidirəm.Necə qızlar vareeee mənim də 15 yaşım var anamdan xəbərsiz bir iş görsəm gecə yata bilmərəm.Allah özü qorusun bizi belələrindən.


Raziyam...
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


NellY

14 İyun 2012 22:35

Bele weylere he4 teeccublenmirem..her wey genden gelir...esl nesil ozunu bele weylerde gosterir..varsa eslinde neslinde cekir senide o terefe...neter deyerler
CUGUNDUR EKSENDE BITMEZ WEKER,NESLI BELE BELE OLMUW NESLINE CEKER! lol

Baku_Son

14 İyun 2012 22:28

Filay,
nese bu heyatda her wey var

nigar_mayilova

14 İyun 2012 21:59

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Rosalia✿

14 İyun 2012 21:44

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Filay

14 İyun 2012 21:21

Nitqim tutuldu heqiqeten..15yawindaki qiza bax hele sen..

Sebishko

14 İyun 2012 21:16

Kanadada 18 yaşından kiçik qızları fahişəliyə sürükləyən 15 və 17 yaşlarındakı üç qızın fahişəlik zənciri çökdürüldü.

15 yaşında olasan belə hoqqalardan çıxasan.Dünyanın hər yerində doludur bunlardan düzdü 15 yaşında ilk dəfədir eşidirəm.Necə qızlar vareeee mənim də 15 yaşım var anamdan xəbərsiz bir iş görsəm gecə yata bilmərəm.Allah özü qorusun bizi belələrindən.
--------------------
<3<3<3<3<3

İrmak

14 İyun 2012 21:04

Güya Azərbaycanda yoxdu bele qızlar? doludu!
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

No.Name

14 İyun 2012 21:04

NC NC NC NC DUNYADA NELER VARE bu YERI 100% CEHENNEMDI BUNLARIN