Loading...
ŞOK! İrəvanın mərkəzi küçəsində Azərbaycan bayrağı!

ŞOK! İrəvanın mərkəzi küçəsində Azərbaycan bayrağı!

Loading...

İrəvanın mərkəzi küçəsində Azərbaycan bayrağı!

ŞOK! İrəvanın mərkəzi küçəsində Azərbaycan bayrağı!

Ermənistanın paytaxtı İrəvan şəhərində naməlum şəxs mərkəzi küçələrdən birində asfaltın üzərində Azərbaycan bayrağının rəsmini çəkib.

“Veteninfo.az”ın məlumatına görə, olay may ayının 8-dən 9-na keçən gecə Abovyan xiyabanının yaxınlığındakı küçədə baş verib. Olayın Şuşanın işğalı günündə qeydə alınması Ermənistanda böyük əks-səda yaradıb.Bayrağı görənlər polisə xəbər verib və bundan sonra Azərbaycan bayrağının rəsmi yerdən silinib.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

PARTY ROCK

6 Oktyabr 2012 13:32

MARAQLIDI OLA BILER YAXSI ADAMLAR OLUBLAR

ToMa_84

12 May 2012 20:51

Sitat: bakiliqaqas
Ay camaat o ona gore etmeyibki... O ona gore edibki gelen-geden ustunden kecsin... Eger siz dediyiniz kimi Susanin alinma gunune xatir Azerbaycan bayragini cekseydi onda taptalanan yere yox divara cekerdi... Eger sehv deyiremse deyin sehvdi...

Xeyir mən elə fikirləşmir,ən azından gəlin özümüzü onların yerinə qoyaq(tü-tü Allah eləməsin).Əgər bunu biz etsəydik heç onların o bayralarını yerə çəkməyə belə layiq görməzdik,mən inanmıram sırf o məqsədlə olub bu.Siz dediyiniz kimi olsaydı bu qədər belə əksinə fikirlər olmazdı və elə nə məqsədlə olub onu da bizə açıq sürətdə göstərərdilər.Ən azından bu hadisə onların əhvalını pozdu və səs küyə səbəb oldu..

ms_dynamite

12 May 2012 17:56

Sitat: JeSsie
Yəqin Azərbaycan bayrağının rəsmini Azərbaycanlı çəkib.. onda belə bir sual yaranır ki, Azərbaycanlının orda nə işi? Çox maraqlıdır, bunu kim edib və bunu edəni cəzalandırıblarmı?Belədi ki, kim edib, yaxşı edib.. YAŞASIN AZƏRBAYCAN!

--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

Sebishko

12 May 2012 17:45

Sitat: bakiliqaqas
Ay camaat o ona gore etmeyibki... O ona gore edibki gelen-geden ustunden kecsin... Eger siz dediyiniz kimi Susanin alinma gunune xatir Azerbaycan bayragini cekseydi onda taptalanan yere yox divara cekerdi... Eger sehv deyiremse deyin sehvdi...By: BaKiLiQaQaS

Tamamiylə haqlısan.
--------------------
<3<3<3<3<3

XZ

12 May 2012 14:16

kim cekibse halal olsun yawasin AZERBAYCAN aze

bakiliqaqas

12 May 2012 04:00

Ay camaat o ona gore etmeyibki... O ona gore edibki gelen-geden ustunden kecsin... Eger siz dediyiniz kimi Susanin alinma gunune xatir Azerbaycan bayragini cekseydi onda taptalanan yere yox divara cekerdi... Eger sehv deyiremse deyin sehvdi...

By: BaKiLiQaQaS

Cheburawka

12 May 2012 02:34

mən başda elə düşündümki yerə təhqir mənasında çəkib, ama düz yolun ortasına böyük hələ Şuşanın alındığı gün çəkibsə böyük ehitmalla o ermənilərin yaxşı yaxşı qanmaları üçün eliyib. Halal olsun, əccəb eliyib!
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

AzIk_TAzIk

12 May 2012 01:06

Azərbaycan o yeah ))
ermenistan

Sitat: AzIk_TAzIk
Azərbaycan o yeah )ermenistan



eehh shv süv alindi angry

melek...

12 May 2012 00:56

ay eleyibler aaaaaaaaaa aze

SoRRoW

11 May 2012 23:38

AGALI BES NETER OLMALIDI aze aze

muraz2g

11 May 2012 23:12

MENCE AZERBAYCANDA YAWAMIW OLAN AZERBAYCANLILAR ELIYIB SAG OLSUNLAR

mlk97

11 May 2012 21:59

kim eliyibse elleri sag var olsun

Wolf Town

11 May 2012 21:55

Teshekkurler xeber ucun eshidin inanmayin

Tatli cadi

11 May 2012 19:55

Gormusdum bu xeberi cox sevindim eceb edibler/color]

LARACROFT

11 May 2012 19:45

Kim edibsə halal olsun,Şuşanın işğalı günü etməyi yaxşı cavabdı ermənilərə
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Aydan Hesenli

11 May 2012 19:37

uyy Allah ne qeweng xeberdi..lezzet eledi... bj

HOSTKOLIK

11 May 2012 19:32

ELA GUN ERZINDE OXUDUGUM EN SEVINDIRICI XEBERDI!TWK!....HM KIM ELIYIBSE ECEB ELIYIB BU OZ YERINDE! aze .....AMMA ORTALIGA SUAL CIXIR: 1. NIYE YERDE CEKIB? 2.NE MEKSEDNEN CEKIB? 3.CEKENIN MILLIYETI KIMDI? 4.NE MES SUSANIN IWGAL GUNUNE YAXIN GUNLERDE CEKIB? AMMA NE MEKSEDNEN CEKIBSE YENE DE HALALDI ONA ELLERINE SAGLIG! hi ........YAWASIN AZERBAYCAN ......... bomb partdasin gun aciq ermenistan nervi

_VoRKa_

11 May 2012 19:02

Kim edibse yaxwi edib... Amma JeSsie ile raziyam.. Goresen Azerbaycanlinin orda ne iwi var..? Belke de yolustu cekib sonra gedib :) aze
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


ToM RiDdle

11 May 2012 18:41

Kim edbse yaxsi edib...Yere niye cekib onu anlamadim.Sir ureyi yeyib Edirsense ferri bir yere edeydide....
--------------------
Tural Adrian ♥

Aidan

11 May 2012 18:38

Hər kimdirsə şir ürəyi yeyib. :)
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

JR

11 May 2012 18:02

Yerde niye cekib divarda cekerdidee:)
Kim eliyibse elinin icinden gelir) aze

Avara_Elnur

11 May 2012 17:59

belede olmalidir

nur_ay_kam

11 May 2012 17:53

Azerbaycan Azerbaycan aze
fuu gun ermenistan
--------------------
bazı düşünceler yazılmaz sadece düşünürülür

Armageddon

11 May 2012 17:30

Sitat: JeSsie
onda belə bir sual yaranır ki, Azərbaycanlının orda nə işi?

Halal olsun!!! Həqiqətən!!! Ləzzət elədi...
yerivar

U_Smile

11 May 2012 17:30

hedeee kimdise yere cekibse eger tehqir menasinda cekibdeee... beli an

settar

11 May 2012 17:16

Aferin leyn aze

DonnA

11 May 2012 17:02

onu yerə yox oların alınlarına yazmaq lazımdı ki sürüşün
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

BURCU55

11 May 2012 17:01

eceeeeeeeeeeeeb olum aze

senmenimsen

11 May 2012 16:41

Sitat: JeSsie
Belədi ki, kim edib, yaxşı edib.. YAŞASIN AZƏRBAYCAN!


Yaxshi eleyib,o da azdi onlara
--------------------

Rosalia✿

11 May 2012 16:36

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.