Loading...
Bu gün Azərbaycanın Müstəqillik günüdür

Bu gün Azərbaycanın Müstəqillik günüdür

Loading...
Bu gun Azərbaycanın Müstəqillik günüdür


Bu gün Azərbaycanın müstəqqik qazanmasından 18 il ötür. 1991-ci il oktyabrın 18-də parlament Azərbaycanın dövlət müstəqilliyi barədə Konstitusiya Aktını qəbul edib. Azərbaycanı müstəqilliyə aparan yolda qəbul olunan ilk rəsmi sənəd 1991-ci il avqustun 30-na təsadüf edir. Həmin gün Ali Sovetin növbətənkənar sessiyasında dövlət istiqlaliyyəti haqqında Bəyannamə qəbul olunub. Bunun ardınca oktyabrın 18-də Ali Sovet Azərbaycanın istiqlaliyyəti barədə Konstitusiya aktını qəbul etdi, Azərbaycan Respublikası 1918-1920-ci illər Azərbaycan Demokratik Respublikasının davamçısı, varisi elan olundu və həmin andan ölkəmiz istiqlaliyyətə qovuşdu. Konstitusiya aktı siyasi və iqtisadi münasibətlərin fundamental prinsiplərini- bütün təbii sərvətlərin xalqa mənsub olmasını, mülkiyyətin bütün formalarının bərabərliyini, vətəndaşların seçki hüququnun, çoxpartiyalı sistemin təmin olunmasını özündə ehtiva edirdi. Sonra Dövlət bayrağı, himn və gerb haqqında qanunlar qəbul edildi. Azərbaycanın siyasi-hüquqi həyatında mühüm rol oynayan “Siyasi partiyalar haqqında” qanun hazırlandı. İnsan hüquqları sahəsində də əhəmiyyətli addımlar atıldı, Azərbaycan “Vətəndaş və siyasi hüquqlar haqqında”, “İqtisadi, sosial və mədəni hüquqlar haqqında” beynəlxalq paktlara, elcə də “Qadınların siyasi hüquqları haqqında”, “Qadınların statusu” haqqında beynəlxalq konvensiyalara qoşuldu.
Şərqdə ilk müstəqil dövlət sayılan Azərbaycan Demokratik Respublikasını süquta yetirən təbii və süni əngəllər çağdaş dövlətimizin da qarşısına çıxdı. Müstəqillikdən dərhal sonra Ermənistanın Azərbaycana qarşı təcavüzü daha da genişləndi, Cənubi Qafqazı, xüsusilə, Azərbaycanı itirməklə barışmayan imperiya təcavüzə dəstəyi artırdı, Azərbaycan ərazilərinin beşdə biri işğal olundu, Azərbaycanın bölgələrə parçalanması təhlükəsi reallaşdı, hərbi qarşıdurma və vətəndaş müharibəsi üçün şərait yarandı. Azərbaycan bu vəziyyətdən 1993-cü ildən sonra çıxmağa başladı. 1994-cü ilin oktyabr və 1995-ci ilin mart qiyamları yatırıldı, “Əsrin müqaviləsi” sayılan neft müqavilələri imzalandı və bununla da dövlətçiliyimiz üçün əsas təhlükələr aradan qalxdı. Müstəqillik qazanan Azərbaycanın beynəlxalq təşkilatlarda təmsil olunmaq istiqamətində real addımları da bundan sonraya təsadüf etdi və bir sıra beynəlxalq təşkilatlara üzv seçilən ölkəmiz 2001-ci ildə “Avropa dövlətlərinin ailəsi” sayılan Avropa Şurasına qəbul edildi.
Amma təəssüflə bir şeyi qeyd etməyə ehtiyac var ki, 18 il ötsə də Azərbaycan ərazilərinin 20 faizi hələ də müstəqil deyil. 15 ildən artıqdır ki, Ermənistan-Azərbaycan cəbhəsində rəsmən atəşkəs elan olunsa da, ölkəmizin işğal altındakı əraziləri azad etmək uğrunda yeni savaşa başlayacağını hər an gözləməyə dəyər. Azərbaycan prezidenti, ali baş komandan İlham Əliyevin tez-tez səsləndirdiyi “Azərbaycan xalqı, Azərbaycan ordusu hər an öz ərazi bütövlüyünü bərpa etmək üçün addımlar ata bilər” bəyanatı da həm işğalçı Ermənistana xəbərdarlıq, həm də ordumuza böyük inam kimi başa düşülə bilər. Ölkəmizin tam müstəqilliyi də məhz qüdrətli ordudan və xalqla ordu arasındakı vəhtəddən çox asılıdır.

BAYRAMIMIZ MÜBARƏK!!!
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

guiza96

19 Oktyabr 2009 16:34

aze

Elif_87

19 Oktyabr 2009 15:54

aze

Suliko

19 Oktyabr 2009 14:46

Bayraminiz mubarek millet
aze aze aze
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

MisS_O_

19 Oktyabr 2009 05:49

bAyramimiz mibarek smile

Vanessa

19 Oktyabr 2009 01:39

tebrik edirem butun AZERBAYCANI

Kafujidota

18 Oktyabr 2009 23:32

Bayramamiz mubarek!

gozel207

18 Oktyabr 2009 22:48

aze BAYRAMIMIZ MÜBARƏK lovejoy

Afrodita

18 Oktyabr 2009 22:43

Bayraminiz Mubarek!

.::StaticxAge::.

18 Oktyabr 2009 22:12

BAYRAMIMIZ MUBAREK!

LARACROFT

18 Oktyabr 2009 22:09

BÜTÜN AZƏRBAYCAN XALQININ BAYRAMINI TƏBRİK EDİRƏM.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

DELI UREK

18 Oktyabr 2009 22:06

Bayramimiz mubarek!!!Butun Azerbaycan xalqini tebrik edirem!!!Arzu edirem musteqilliyimiz ebedi olsun.Amin

m.Hesenzade

18 Oktyabr 2009 21:03

Bayramınız mübarək JoY.aZ ƏHLİ.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Ronnie_7

18 Oktyabr 2009 20:28

Bayramınız mübarək!!! aze
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

EHLIKEF

18 Oktyabr 2009 20:23

aze Butun Azerbaycani tebrik eleyirem!!! aze

XeTaI

18 Oktyabr 2009 20:15

Təbriklər

Estela

18 Oktyabr 2009 20:13

Butun Joy az userlerinin bayramini tebrik edirem))

Nahid-19

18 Oktyabr 2009 19:41

haminizin bayramini tebrik edirem nece bele bayramlara cixaq....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

TARKANKA_210

18 Oktyabr 2009 18:46

BAYRAMIMIZ MÜBARƏK!!!
[u]
SAĞ OL RONNİE SƏNİNLƏ VƏ BÜTÜN JOY-LULARLA BİRGƏ.sEÇİLMİŞƏ GETDİ.
[/u
]

M_A_R_I_K

18 Oktyabr 2009 18:27

Bu yawayiwa musteqillik deyirsizse tebrik eliyirem hamini ! aze
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

_Glamour_

18 Oktyabr 2009 18:05

TƏBRİKLƏR HAMIMIZI

J_LADY

18 Oktyabr 2009 17:44

Daim müstəqil olmaq diləyiylə hamımızı təbrik edirəm!
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

GirL_in_RaP

18 Oktyabr 2009 17:30

sabah onda unilərdə və məktəblərdə dərs varda,hə?

-Jasmin-

18 Oktyabr 2009 16:55

təbriklər
neçə belə müstəqil illərə joy.az la birlikdə
smile

Suada_from_mix

18 Oktyabr 2009 16:32

Mende butun AZerbaycan xalqini ve Azerbaycandan kenar yawan Azerbaycanlilari tebrik edirem.

lampart

18 Oktyabr 2009 15:55

Joy.azi Ve butun Azeri ehlin tebrik edirem.Heqiqeten de boyuk gunnnn


Joy.azi Ve butun Azeri ehlin tebrik edirem.Heqiqeten de boyuk gunnnn

Paris

18 Oktyabr 2009 15:25

BAYRAMIMIZ MÜBARƏK!!!


Cox sag ol seninle ve butun Azerbaycan xalqi ile bahem.

Rammstein-

18 Oktyabr 2009 15:09

tebrik eleyirem....

Qreqor Zamza

18 Oktyabr 2009 15:07

Bütün Azərbaycanlıları xüsusəndə Joy.azlıları təbrik edirəm.Bayramınız mübarək.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Ruhsar

18 Oktyabr 2009 14:47

tebrik edirem butun AZERBAYCANI



saba ish gunudu? kim bilir?

TEXAS

18 Oktyabr 2009 12:38

men de oz adimdan butun Joy azcilari tebrik edirem lovejoy