Loading...
Bakı metrosundan kimlər pulsuz istifadə edə bilərlər?

Bakı metrosundan kimlər pulsuz istifadə edə bilərlər?

Loading...

Məsələn, Moskvada 1, 2 və 3-cü dərəcəli əlillər, Böyük Vətən Müharibəsi veteranları, yetim uşaqlar və digərləri metrodan pulsuz istifadə edirlər.

Bakı Metropoliteninin baş mühəndisi Etibar İsayev bu məsələnin metropolitenin səlahiyyətində olmadığını bildirib: "Güzəştləri yuxarı orqanlar müəyyənləşdirir. Biz bu məsələyə müdaxilə etmirik".

Azərbaycanda belə güzəştlərə malik olan sərnişinlərin olduğunu müəyyənləşdirib. 7 yaşadək uşaqlar, metropoliten işçiləri, vaxtilə metropolitendə çalışmış və "veteran" statusu almış şəxslər, polis əməkdaşları, Ədliyyə Nazirliyi yanında Penitensiar xidmət əməkdaşları, Fövqəladə Hallar Nazirliyi yanında Dövlət Yanğından Mühafizə Xidmətinin əməkdaşları, həmçinin həqiqi hərbi xidmətdə olan şəxslər Bakı metrosundan pulsuz istifadə hüququna malikdirlər.

Bakı metrosundan kimlər pulsuz istifadə edə bilərlər?

Bakı metrosundan kimlər pulsuz istifadə edə bilərlər?

Bakı metrosundan kimlər pulsuz istifadə edə bilərlər?



Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Metanet...

11 Mart 2012 18:52

maraqli melumatdi men deqiq bilmirdim...

_L_ミ★ミ_V_

8 Mart 2012 16:29

cox sag ol..

nur_ay_kam

3 Mart 2012 17:15

MELUMATA GORE TWRKLER
--------------------
bazı düşünceler yazılmaz sadece düşünürülür

Duru

3 Mart 2012 12:53

melumata gore twk

mosu475

3 Mart 2012 04:08

camaht durub metro gozleyr seliqeynen o ki metro diyanir vahoyyyyyy qirqin duwure metroda biri ordan tullanir biri burdan iteliiyir :)) hele qizdari demireme qizdar vapwem dehwetdi adami nece iteliyirlerse haha

Brocken Angel

3 Mart 2012 02:33

Boş boş söhbətlərdir burda heçnə havayı deyil...

JoKeR_BoY

3 Mart 2012 01:56

Hamiya pulsuz olsaydi yaxwi olardi(Zarafat)))))

JR

3 Mart 2012 00:49

mence bele de olmalidir

...:::seva:::...

3 Mart 2012 00:02

bize aid deyil ))))

Poker Face GaGa

2 Mart 2012 23:21

maraqli xeberdi
--------------------

Sebishko

2 Mart 2012 22:57

Maraqlı xəbərdir.Amma mənə aid deyil.Mənim üçün pulnandır.
--------------------
<3<3<3<3<3

MisSayka

2 Mart 2012 21:48

Sitat: Tutim
men ewitmiwemki telebelercunde bele bir wey olacaq. yeni telebe karti olacaq onunla avtobuslar metrolar pulsuz olacaq.

məndə scratch_
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

ToMa_84

2 Mart 2012 20:47

Mən elə bilirdim MTN işçiləri də puluzdu

J_LADY

2 Mart 2012 20:11

Bu qederi de pis deyil,amma ,evezini 20 qepikle camaatdan cixirlar da!
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

MaQe VeCSiZ

2 Mart 2012 19:55

Darmavoy gedib gəlməyində yeri varda kankret=)Sağol xəbərə görə

Sahil1991

2 Mart 2012 18:59

hamimi elili olacaq menim kimi

DonnA

2 Mart 2012 18:13

Bu qanuna riayət eləsələr metroya girəndə normal insanlar da pulun görə özlərini əlil kimi göstərəcəklər..
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Mr. Hasan

2 Mart 2012 18:06

yaxsidir HEC OLMASA BU OLDU

FLOR

2 Mart 2012 17:43

hertbi xidmetde olanlardan ne inki odenis istemirler yeri gelse tez ciblerinide yoxlayirlar... bura AZERBAYCANDI qanun burda rol oynamir

JeSsie

2 Mart 2012 17:43

Bizdə də əlillər, yetimlər pulsuz istifadə etsinlər də.. Gör kimlər pulsuz istifadə edir də, onlar metro nədi, necə bir şeydi, heç anlayışları belə yoxdu ALLAH bilir.. Dəhşətdi..

Mr_RoCCo

2 Mart 2012 17:41

Mən bildiyim qədərincə 7 yaşa qədər və əlillər üçün bu keçərlidi axı, düzü bilmirəm hər metroda bu keçərlidirsə, amma var belə bir qanun
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

ketrin zeta

2 Mart 2012 16:24

maraqlidir

Dandoline

2 Mart 2012 16:19

Qanun var, amma heç kimin xeberi yoxdu..Qebul eleyib sirr kimi saxlayırlar..Heç olmazsab bir plakata zada yazıb metronun görkemli bir yerinden assınlar ki, millet de oxuyub xeberdar ola..

Tatli cadi

2 Mart 2012 16:06

Ele adamlara icaze verirlerki hec onlar metroyo minmirler.

Esperanza

2 Mart 2012 16:03

men hec metroda olmamisham, budaki yeqin muveqqetidi

Cheburawka

2 Mart 2012 15:55

men ewitmiwemki telebelercunde bele bir wey olacaq. yeni telebe karti olacaq onunla avtobuslar metrolar pulsuz olacaq.
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

Milashka_SL

2 Mart 2012 15:51

Azerbaycanda da pulsuz nese olarmish. Axirinci defe ne vaxt mindiyimi xatirlamiram metroya.
--------------------

senmenimsen

2 Mart 2012 15:50

7 yaşadək uşaqlar, metropoliten işçiləri, vaxtilə metropolitendə çalışmış və "veteran" statusu almış şəxslər, polis əməkdaşları, Ədliyyə Nazirliyi yanında Penitensiar xidmət əməkdaşları, Fövqəladə Hallar Nazirliyi yanında Dövlət Yanğından Mühafizə Xidmətinin əməkdaşları, həmçinin həqiqi hərbi xidmətdə olan şəxslər Bakı metrosundan pulsuz istifadə hüququna malikdirlər.

bunun neyi pulsuz olduki ...
--------------------

RAPUNDZEL

2 Mart 2012 15:46

XAXA BIZDE ELE ADAMLARA PULSUZ EDIBLERKI HALBUKI ONLAR HECH METROYA MINMIRLER .EYH AZERBAYCAN EYH dash