Loading...
Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Loading...
1992 yılı Şubat ayının 25 ve 26'sında yaşanan Hocalı Katliamı'nda 600'den fazla sivil, Ermeni birlikleri tarafından öldürülmüş, yüzlercesi de yaralanmıştı. Olaylar sırasında rehin alınan 1200'e yakın Azeri'nin bir kısmından halen haber yok!

1992ci li Fevral ayının 25-i və 26-sında yaşanan Xocalı Soyqırımında 600-dən çox vətəndaş, Erməni birlikləri tərəfindən öldürülmüş, yüzlərcə insan yaralanmışdı. Hadisələr əsnasında girov alınan 1200-ə yaxın Azərinin bir qismindən hələ də xəbər yoxdur!

 

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında

Türk saytında Xocalı Soyqırımı haqqında
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

    End of content

    No more pages to load

    Cheburawka

    22 Fevral 2012 16:59

    bu şəkilləri görəndə adam dəhşətə gəlir... recourse
    --------------------

    Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

    Sebishko

    22 Fevral 2012 13:31

    Allah ermenilerin zezasin versin.Bu sekilleri Xocali faciyesini qebul etmeyen insanlarin gozlerine soxmaq lazimdir.
    Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
    angel barbie,
    vehsi ermenilerin dunyadan izi silinsin amin demeyen diller qurusun

    AMIN.
    --------------------
    <3<3<3<3<3

    Nana

    21 Fevral 2012 23:25

    Adamin ureyi agriyir baxanda recourse
    --------------------

    Какая разница, что творится у меня внутри? Главное - выгляжу я отлично, а остальное не ваше дело..

    NellY

    21 Fevral 2012 22:32

    ermənilərin atasin yandirasan ee....

    chingizxhan

    21 Fevral 2012 20:27

    bu vehwiliyi hele de dunya qebul etmir niye? cunku tebligat yoxdur!

    FLOR

    21 Fevral 2012 17:20

    off dehsetdi ee neler elemeyibler neler

    super_emocka

    21 Fevral 2012 17:19

    offfffff ureyim agriyir lap

    J_LADY

    21 Fevral 2012 16:45

    Allahim ya Rebbim((
    --------------------
    * Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

    * Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

    *Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

    Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

    fuad86

    21 Fevral 2012 15:23

    dusmen dedi sair silahi gel at elinden
    sahin uduzub merci qonaqliq qarabagdi
    qacqinlar ucun her seher el catmayan arzu
    memurlar ucun her gece sagliq qarabagdi
    uc rengli veten bayragini koksune sancib
    fexr ile deyerdim bura dagliq qarabagdi

    JeSsie

    21 Fevral 2012 15:18

    Məsum, günahsız insanlar ermənilərin qurbanı oldu.. Şəkillərə baxanda.. nə isə.. :( 21 ildi "Səbr" deyirik.. :( ALLAH bütün Şəhidlərimizə rəhmət eləsin, ruhları şad olsun inşəAllah.. :(

    DonnA

    21 Fevral 2012 15:08

    Bu insanlığa aid olmayan bir şeydir.Vəhşilikdir.Onların cəzasını Alah Təala elə verəcəkki doğduqlarına dünya işığına göz açdıqlarına peşman olacaqlar.Bu qədər anaları atarı bacıları qardaşları göz yaşlı qoymağın cəzasını hər gözdən axan yaş qədər bir bir tək tək ödəyəcəklər.Allah bütün şəhidlərimizə qəni qəni rəhmət eləsin.Ruhları şad məkanları cənnət olsun.Aııah Səbr versin bizlərə.Və Ən Əsası Allah Postda duran əsgərlərimizə dəyməsin.
    --------------------
    Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

    ToMa_84

    21 Fevral 2012 14:52

    Qoy Allah hər birimizə səbr versin,başqa heçnə bizə komək ola bilməz,nə deyim hər şey göz qabağındadı,Allah cəzalarını versin Ermənilərin,onlara insan adı layiq deyil,dünyanın bütün çirkinlikləri,pis əməlləri onlarda cəmləşib,inşallah nə vaxtsa öz başlarında bu çartlayar

    Tatli cadi

    21 Fevral 2012 14:47

    Allah bu ermenilerin cezasini versin.

    VaqifAgayev

    21 Fevral 2012 14:26

    Lap yaxşı dost-qardaş ölkədir onlarda dünyaya bildirirlər olanları uje 20 ildir ee hey danışıq gedir.

    settar

    21 Fevral 2012 13:21

    bu haqda turk xeberlerinde verirdilere onda baxmisdim

    Resad_Mamedov

    21 Fevral 2012 12:59

    O gun yashli bir adam gelmishdi,bir soz dedi:deyir,biz cox deyirik biz bele biz ele.amma bizim duhshmenlerimiz hec e demir,sadece edirler.belke de sozlerinde heqiqet yoxdu amma fakt yene de goz qabagindadi.torpaqlarin 20 %i hele de onlardadi.hele bu gunahsiz tokulen qanlari demirem.

    WiLdBoY

    21 Fevral 2012 12:33

    Allah səbr versin demək istəyirəm amma 20 ildir artıq səbr edirik. Bizim dövlətimiz görəsən nə vaxt anlayacaq ki, bu torpaqlar "fəaliiyətinin nə olduğunu heç özüdə anlamayan təşkilatlar"ın "səyi" (səyi? fuu ) nəticəsində geri qayıtmayacaq?...

    Lineage

    21 Fevral 2012 12:28

    ((( recourse taxsırı özümüzdə görməliyik bunun səbəbi ermənilər yox biziK!

    angel barbie

    21 Fevral 2012 12:24

    vehsi ermenilerin dunyadan izi silinsin amin demeyen diller qurusun
    Загрузка...