Loading...
Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Loading...

Artıq indi mövcud olan gələcəyin 10 kitabxanası.

İnternet və televizor öz qara işini etdi: hər il insanlar daha az oxuyurlar, kitabların elektron versiyalarına ağır yükləməyə üstünlük verirlər və heç vaxt kitabxanalara getmirlər.

Dizaynın və arxitekturadan müvəffəqiyyətlə istifadə edən bu müasir kitabxanalar oxumaya marağı yüksəltmək üçün nəzərdə tutulub.

Mazzanti & Arquitectos: España Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

inFORM studio: Traverwood Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

HELEN & HARD: Vennesla Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

LOOK Architects: Bishan Public Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Frye Gillan Molinaro Architects: The Poplar Creek Public Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Yi Architects: New Stuttgart Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Li Xiaodong Atelier: Liyuan Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Coelacanth K&H Architects: Kanazawa Umimirai Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

FF Architekten: Bibliothek Luckenwalde Town Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

OMA: Seattle Central Library

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

Gələcəyin 10 kitabxanası

 

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

16 Avqust 2013 01:36

neyseeeeeeeeeeeeeeeeee
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Night Wolf

20 İyul 2013 02:09

neyniyirik ki kitabxanani
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

İrina Şeyk

18 Fevral 2012 12:46

maraqlidi qesengdi

angel barbie

18 Fevral 2012 12:34

olurem kitab oxumaqdan otrü əsasən romanlar

Wolf Town

18 Fevral 2012 02:05

Kitab gorende ele bilirem acsam ilan cixacaq icinden sebrim yoxdur biggrin

Resul Heyderov

18 Fevral 2012 01:27

Mən evimdə kitabxana düzəldəcəm.Sırf bir otaq kitab oxumaq üçün yer olacaq və içində nə kitabı istəsən olacaq.

saYka_zaYka,
Fərq etməz nə kitabıdı , əsas odu oxu.Oxu ki beynin vitamnlə qidalansınşYoxsa beyni bakirə öləcəksən.Kitabsız bir günümüz olmasın. "Özgə fikirləri neynirəm" deyib keçmə.Nəysə

ToM RiDdle

18 Fevral 2012 01:19

kitablari sevirem,kitabxanaya ise hec girmemisem... cb
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
--------------------
Tural Adrian ♥

MisSayka

17 Fevral 2012 23:53

kitablarnan aram yoxdu. hələm kitabxanalarnan vopşe. ürəyim sıxlır )
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

NellY

17 Fevral 2012 22:27

Sitat: Faya
Yorulurlar da neynəsinlər.

az cehhenneme yorulsunlar,onda adami it kimi tuturlar?!)

Faya

17 Fevral 2012 22:15

Bəyənmədim, yaxşıdıl bizim köhnə kitabxanalarımız, içi toz basmış kitablar və onların iyi... Heyf deyil Axundovdakı qəzet və jurnal otağı, hamısı yaşlı nəslin nümayəndələridir və gənclərdən fərqli olaraq çox həvəsnən oxuyurlar...
Sitat: NellY
ozleride ele kobud olurlarki..adamin elin,ayagin yeyirler lap)

Yorulurlar da neynəsinlər.
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

NellY

17 Fevral 2012 22:09

bizde adam kitabxanaya girmeye pewmansan ne soruwsan deyirler yoxdu...ozleride ele kobud olurlarki..adamin elin,ayagin yeyirler lap)

DonnA

17 Fevral 2012 21:33

Sitat: Tutim
ama mən kitabı ucadan oxumagı xoşduyram,

elə məndə ürəyimdə oxuyanda çatmır mənə :) metrolarda oxuyurlar səs küydə nə başa düşürlərsə artıq..

Kitabxanaya gələndə isə mən kitabxanada oxuya bilmirım narahat luram lap vip olsa da :) evə otururam qəşəng çayım yanımda qəşəy oxuyuram o da maraqlı kitab əlimə keçəndə.maraqlı kitab çoxdu e ama əlimə keçmir mocking
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Cheburawka

17 Fevral 2012 20:55

bu ev kimidi rahat. ama mən kitabı ucadan oxumagı xoşduyram, belə yerlərdə məcbursan sakit oxumaga )
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

Mr_RoCCo

17 Fevral 2012 20:41

Mazzanti & Arquitectos: España Library
LOOK Architects: Bishan Public Library
Li Xiaodong Atelier: Liyuan Library

Heç kitab oxumayan biri belə buralara getsə həvəsə gələr)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

JeSsie

17 Fevral 2012 20:21

Çox maraqlı görünüşləri var..

settar