Loading...
Donuz qripinə qarşı kostyum!

Donuz qripinə qarşı kostyum!

Loading...
Donuz qripinə qarşı kostyum!


Kostyum titan dioksidindən hazırlanan xüsusi örtük sayəsində insanları “donuz qripi” adı ilə məşhur olan A/H1N1 virusundan qoruyur.

Adətən diş məcunlarına və kosmetikaya əlavə edilən bu maddə işıqda parçalanmaq xüsusiyyətinə malikdir və nəticədə qrip viruslarını öldürür. “Haruyama Trading” kompaniyasının direktor müavini Sinto Xirata bildirib ki, kostyum 3 saat ərzində bakteriyaların 40 faizini məhv edə bilir. Bu zaman bir neçə dəfə yuyulsa da, onun müdafiə qabiliyyəti azalmır.

Qrip əleyhinə kostyum aktuallığı baxımından çox vacib olsa da, onun bir çatışmayan cəhəti var. 4 rəngdə və müxtəlif fasonlarda buraxılan kostyumun qiyməti 590 dollardır.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Barbie girl

13 Oktyabr 2009 00:18

gorek bir azdan ne cixacaq winked

guiza96

12 Oktyabr 2009 18:02

birazdan her sey cixacaq

DeadDoll

11 Oktyabr 2009 21:14

maraqli idi twk

80BAR

11 Oktyabr 2009 20:40

Men bildiyim axi, bu virus hem de havadan nefes yolu ile kecir...Bes onda Kostyum bunun qarsini nece alacaq..?

ilkin_100

11 Oktyabr 2009 20:10

bele goturende qiymeti de baha deyil, bizdeki kostyumardan ele pocti o qitmetedir , daje ondan bahalari da var(bizd eyani azerbaycanda)
oki qaldi qripe , allah ecel edende baxmir kostyuma, ne bilim qripe, ele yerindece oldurur, kostyum ise bakteryalari mehv edir, ama insana bakterya da lazimdir

nepasluwnaya

11 Oktyabr 2009 20:06

bunlar o balaca sorry bapppppppbalaca boylariynan day neler etmirler.....
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

QARACUXURLU XAKKER

11 Oktyabr 2009 19:28

MARAQLI XƏBƏRƏ GÖRƏ TƏŞƏKKÜRLƏR...

Afrodita

11 Oktyabr 2009 15:37

Sitat: FAIRY_DREAMER
Deyirem Allah zeka payliyanda deyesen bu kitaylarin gormemis vaxtina dusub lol adamin zekasi tefekkuru ne qedergenis olara her sey kesf eliyirlereeee

Aydaaaaa oldumeee gulmekden))))))))) Bekarciliqdandi hamisi

M_A_R_I_K

11 Oktyabr 2009 14:40

Eee day bilmirler nece satsinlar eee kostyumlarini :)
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

LARACROFT

11 Oktyabr 2009 14:37

Maraqlı məlumat idi.Çox sağ ol Ramin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Vanessa

11 Oktyabr 2009 14:32

Melumat ucun cox sagol ramin

UKA

11 Oktyabr 2009 14:16

Day ne cixmadiyeeee biggrin biggrin biggrin

Paris

11 Oktyabr 2009 14:09

TV-de izlemiwdim, mence lazimsiz bir weydir. Cunki eyer bele bir epidemiya varsa onun qarwisini almaq mumkun deyil.

Sag ol Ramin.

Mr_ibish

11 Oktyabr 2009 14:08

birce bu qalmiwdi lol

_Glamour_