Loading...
Kompüter qarşısında yemək

Kompüter qarşısında yemək

Loading...
Kompüter qarşısında yemək yeməyin!

Alimlər, kompüter qarşısında yemək yemənin, toxluq duyğusunu azaltması barədə fikir irəli sürüblər. İtaliyanın Corriere della Sera qəzetində çıxan xəbərə görə, işdə, evdə və hətta restoranlarda gözlərini kompüter ekranından ayırmadan yemək yeməyi vərdiş halına gətirənlərin sayının get-gedə artdığı indiki vaxtda, bu mövzuda bir araşdırma edən alimlər, bunun çox da sağlam olmadığı barədə ümumi nəticəyə gəiblər.
Nəticənin düzgünlüyünə tam əmin olmaqdan ötrü ingiltərədəki Bristol Universitetində fəaliyyət göstərən alimlər, iki qrupa ayırdıqları iştirakçılara eyni menyudan ibarət olan günorta yeməyi vermişlər. İlk qrupdan yeməklərini kompüterdə oyun oynayarkən yemələrini istəyən tədqiqatçılar, digər qrupdakıların isə normal bir şəkildə, masa arxasında yemək yemələrini təmin etmişlər.
Araşdırmada, yeməkdən sonra ilk qrupdakıların toxluq hissinin digərlərinə görə çox az olduğu müəyyənləşdirilmişdir. Bununla da alimlər insanların daha sağlam olmasından ötrü yeməklərini kompüter qarşısında deyil, normal masa arxasında oturaraq yemələrini tövsiyyə edirlər.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Mr. Hasan

23 Fevral 2012 21:04

MEN KOMPUTER QABAGINDA YEMEK YEMIREM ANCAQ SOKLA CIPSI ILE KINOYA BAXIRAM

İrina Şeyk

17 Fevral 2012 15:28

twk

nur_ay_kam

14 Fevral 2012 23:02

Sitat: F_N
Men arada atisdiriram

mende
--------------------
bazı düşünceler yazılmaz sadece düşünürülür

_L_ミ★ミ_V_

14 Fevral 2012 11:49

bu

Montin_044

13 Fevral 2012 23:31

Mende Kompun Qabaginda Yeyiremeee Yemeyi)))

gunel8877

13 Fevral 2012 22:12

Menim compum hessasdi yemek zad yeye bilmirem qarshisinda:)))))

ketrin zeta

13 Fevral 2012 20:05

komputerin qarsisindq yemek yiyerler

F_N

13 Fevral 2012 19:55

Men arada atisdiriram blush

Beatrice

13 Fevral 2012 19:44

hmm yaxsiki yemirem smile
--------------------
Meleyimmmm loveis loveis loveis

JeSsie

13 Fevral 2012 19:28

Redki hallarda yeməyi yeyərəm kompun qarşısında..

İrmak

13 Fevral 2012 19:11

Veçni kompun qabağında yeyirem :)
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

MisSayka

13 Fevral 2012 18:51

Sitat: XeTaI
Hə Sayka yaxşı yaxşı oxu bunları

oxudum bee
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

XeTaI

13 Fevral 2012 18:41

Hə Sayka yaxşı yaxşı oxu bunları

DonnA

13 Fevral 2012 18:38

yo yeməyi süfrədə yiyirəm ama əlimə xırda xuruş keçəndə kmputerdə oturanda yiyirəm.
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Faya

13 Fevral 2012 18:19

Məni kəssələr də nə komp, nə də tv qarşısında yemək yeyə bilmərəm... feel
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

MisSayka

13 Fevral 2012 18:19

əvvəl elə yeyirdim, uje yox.
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

Narmishka_

13 Fevral 2012 17:59

Men de deyirem niye gunnen gune tontiwlewme gedir mende... butun gunu kompun qabagindayam zavtrak obed ujin ele kompnan birlikde yeyirem doymaq bilmirem))

J_LADY

13 Fevral 2012 17:49

off..menim xesteliyimdir ..komp qabaginda yemek
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

HellsAngeL

13 Fevral 2012 17:47

mən komp qarşısında yemək yesəm zərər ilk çəkən klaviaturalar olur))

Tatli cadi

13 Fevral 2012 17:42

Mende coox vaxt bele edirem ayrila bilmirem kompdan.

angel barbie

13 Fevral 2012 17:34

arada məndə komputerə baxa-baxa yemək yeyirəm mac

Qreqor Zamza

13 Fevral 2012 17:30

Kompüterin qarşısında yemək yeyənlər komputer manyaklarıdır )
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Cheburawka

13 Fevral 2012 17:22

Alimlər də bişey olan kimi araşdırma elirlər))) yaxşıdıda)
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

Mr_RoCCo

13 Fevral 2012 17:21

Nea kompun qabağında yemək yemirəm, elə şeyləri xoşlamıram, normal süfrə başında yemək, sonra yenə nə qədər istiyirsən otur kompun qabağında
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Uluw_Royali