Loading...
Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Loading...

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür.

Müqəddəs torpaqlarda Kəbənin ətrafının genişlənmə işlərinə görə 7 min binanın dağıdılması davam edir.
Məkkədə Kəbənin ətrafından son illərdə görülən dağıtma işləri sürətlənib.
Ayrıca Kəbəyə asan nəqliyyat üçün ətrafındaki dağların dəlinməsi işləri də davam edir.

Kəbənin ətrafında olan bütün iş yerləri də söküləcək.

Kəbənin ətrafındakı iş yerlərinin yıxılması üçün, yüzlərlə dükan və köhnə bina boşaldılır.
Ərəbcə Al İqtisadiyyat qəzetində nəşr olunan xəbərə görə, Məkkənin genişlədilməsi və inkişaf etdirilməsi proyekti əhatəsindəki bu dağıtmalar üçün təxminən 10 milyard dollar sərf ediləcək.

Həcc və Ümrə ziyarətçilərinin yerləşməsi üçün lazımlı yeni təsislərin də tikiləcəyi yeni proyekt daxilində Məkkə və ətrafının rahat bir nəfəs alacağı vurğulanır.

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

Kəbənin ətrafındakı 7 min bina sökülür

 

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

ღ SuPPeR ღ

26 Noyabr 2012 17:57

kabeyi GOREYIM,,YUZUM sureyim,etrafinda LEBBEYK diyip doneyim:)

Sebishko

7 Aprel 2012 12:29

Sitat: DonnA
Allah Qİsmət eləsin getməyi
--------------------
<3<3<3<3<3

DonnA

2 Fevral 2012 18:54

Allah Qİsmət eləsin getməyi
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

Resad_Mamedov

2 Fevral 2012 16:30

Cox mohteshem shekillerdi.

Narmishka_

1 Fevral 2012 23:09

Adice wekillerden baxanda bu gozelliye adamin agzi a4iq qalir..ALLah Mekke ziyareti arzusunda olan her bir muselmana nesib etsin...

ToMa_84

1 Fevral 2012 22:59

İslamın 5 şərtlərindən biri də Həccə getməkdi,Allah hər birimizə qismət etsin,Amin,hər halda ziyarətçilərin rahatlığı üçün bunları edirlər

Esperanza

1 Fevral 2012 22:47

ALLAH razi olsun

tshkler xebere gore

_DecelkA_

1 Fevral 2012 22:09

Allah razi olsun Mekkenin etrafi gozellewmesede ozu mohtewemdi her zaman.

Wolf Town

1 Fevral 2012 21:24

bu iwde emeyi olan her kesden Allah razi olsun

Tatli cadi

1 Fevral 2012 21:23

Cox isteyiremki gedin Mekkeni gorum isallah qismet olar bir gun gedib gormek.

MACUTA

1 Fevral 2012 21:02

İnşallah Allah özü nəsib eləsin biz də zirayət edək.Amin
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

UKA

1 Fevral 2012 21:00

Sitat: saYka_zaYka
nşallah Ukacım!

InwAllah.! kiss

Mr_RoCCo

1 Fevral 2012 21:00

Necə möhtəşəm bir yerdi. ALLAH-ın izni ilə gedib ziyarət etmək istəyirəm atamla biryerdə. İnşaallah qismət olar
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

MisSayka

1 Fevral 2012 20:50

Sitat: UKA_86
qurban olum Allah inwAllah qismet eder ora getmeyi bir gun mene.!

İnşallah Ukacım!
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

UKA

1 Fevral 2012 20:36

Sitat: _Bella_
Insallah.Allah bize Mekkeni ziyaret etmeyi qismet elesn ..

Jaaan cox sagol inwAllah.!

_Bella_

1 Fevral 2012 20:31

UKA_86,
Insallah.Allah bize Mekkeni ziyaret etmeyi qismet elesn ..
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

UKA

1 Fevral 2012 20:17

En boyuk arzumdu Mekkeye getmek o gozel yeri ziyaret etmek qurban olum Allah inwAllah qismet eder ora getmeyi bir gun mene.!