Loading...
Yaşlı atasını kölə olaraq satdı!

Yaşlı atasını kölə olaraq satdı!

Loading...

Yaşlı atasını kölə olaraq satdı!



68 yaşındakı adam hər gün dəlilər kimi işlədildi, gündə yalnız bir dəfə yemək verildi və bir tölədə bağlı olaraq tutuldu. Macarıstanda bir qadın atasını kölə olaraq başqa bir ailəyə satdı.

3 il boyunca kölə olaraq yaşamaq məcburiyyətində qalan 68 yaşındakı adamın hər gün döyüldüyü və gündə yalnız bir dəfə yemək verildiyi ortaya çıxdı.

Yaşlı atasını kölə olaraq satdı!
Macarıstanın Ujkigyos şəhərində bir qadın yaşlı atasını kölə olaraq satdı. Qadın atasının avtomobilini satmaq üçün vəkalət əməliyyatlarını başladınca, qorxunc hadisə ortaya çıxdı.

Macar səlahiyyətlilər 68 yaşındakı adamı bir axırda aç və əldən düşmüş bir şəkildə tapdı. Adama gündə yalnız bir dəfə yemək verildiyi və heç bir ödəniş almadığını 3 il boyunca işlədiyini ifadə olundu. Yaşlı adam verilən işləri tam olaraq yerinə gətirə bilmədiyi zaman isə döyüldüyü ortaya çıxdı.

Bu hadisə Macarıstan parlamentinə daşındı. Hadisə araşdırıldıqdan sonra Ujkigyos şəhərində 100 ilə 150 adamın kölə olaraq işlədildiyi ortaya çıxdı.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

10-suz

30 İyul 2010 19:11

qeddarligin heddine bax eeeeeeeeeeee

leqenda1

17 İyul 2010 19:21

Çoooox dəhşət bir şeydir. İnsanların vəhşiliyi dünyanın sonu deməkdir. Heç valideynə nəsə acı bir şey demək olar? ALLAH onun cəzasını versin. Vəhşiliyə bax aaa. ALLAH elə övladın başına daş salsın. Ürəyim ağrıdı.

music_is_my_world

4 Oktyabr 2009 18:21

prosta dehwet twk

nepasluwnaya

4 Oktyabr 2009 11:34

cennetdeki yerini atasina tehvil verib......Allaha agir getmesin dediyim ama valideynine bele ezab veren cehennem ezabini bu dunyada qazanar...Allah hidayet versin belelerine...
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

M_A_R_I_K

4 Oktyabr 2009 02:02

Qeddar Insanlar varda...! belay Onsuz Allah her weyi gorur!
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

LARACROFT

4 Oktyabr 2009 00:00

Ayda dəhşətdi.Necə ürəyi gəlib onu edib?ALLAH belə övladların cəzasın mütləq verəcək İNŞALLAH.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Kafujidota

3 Oktyabr 2009 19:46

Allah cezasini versin!!!

Ronnie_7

3 Oktyabr 2009 18:17

Allah beləsini versin
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Suada_from_mix

3 Oktyabr 2009 17:17

Soz tapmiram yazmaqa.

emeraude

3 Oktyabr 2009 16:58


sata sata gedirler Dunya dagilireeeeeeeee

Gunay_oxatan

3 Oktyabr 2009 15:35

bu cür insanlar çox ucuz və həyasız insanlardır.cəhənnəmə soğu sualsız qəbul olunacaqlar İNŞALLAH!

Estela

3 Oktyabr 2009 15:07

Dünyanın axırı hara gedi?

XeTaI

3 Oktyabr 2009 15:00

Dünən birini oxuduq nənəsini satıb, bu gün də biri atasını, dünya hara gedir belə.

LeMaN403

3 Oktyabr 2009 14:09

Yaziq recourse

shokoladka

3 Oktyabr 2009 14:06

ayda...cox pis oldum...yaziq... sad

Paris

3 Oktyabr 2009 14:05

Ar olsun ele ovlada!

Vanessa

3 Oktyabr 2009 14:02

recourse bu vefasiz heyatda bele insanlarda var