Fon yüklənir...
Загрузка...

Yaponlar Robot cib telefonu da istehsal etdilər

Загрузка...

Yaponlar Robot cib telefonu da istehsal etdilər



Yaponiya yeni ixtirası ilə yenə texnologiya gündəminə gəldi. Yapon dizayn firması Flower Robotics robot cib telefonu ixtira edib. İki ədəd təkəri olan bu yeni cib telefonu istifadəçinin hərəkətlərini öyrənmə qabiliyyətinə sahibdir.

Çarxları xatırladan bu cihaz, Flower və KDDI adlı telekommunikasiya firmasının əməkdaşlığı ilə birgə hazırlanıb. Polaris adlı bu robot telefon eyni zamanda uzaqdan idarə edilən televiziya pultu kimi də işləyə bilir.

Yaponlar Robot cib telefonu da istehsal etdilər



Polaris-in daha da maraqlı olan xüsusiyyəti istifadəçisinin davranışlarını bir məlumat hesab edib qeyd etməsi və getdikcə istifadəçisini daha yaxşı tanımasıdır. Polaris, xüsusi işıq oyunları ilə də evinizi işıqlandıra bilir. Polaris öz xüsusi şarj cihazına malikdir. İstehsalçıların iddiasına görə, cihaz maraqlı funksiyalarına görə, istehlakçılar tərəfindən çox seviləcək.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

RAMIN-YK

21 Aprel 2010 19:36

eladi yerivar

MR.QARRI

27 Noyabr 2009 16:39

ƏLADI yerivar good good BU YAPONLAR DA sos KEFLƏRİ NƏ İSTƏYİR ONU ÇIXARDIRLAR cool yes

Ronnie_7

27 Sentyabr 2009 10:50

yenədə yaponla. Təşəkkür xəbərə görə Şirin Mələk
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Kafujidota

27 Sentyabr 2009 01:42

Yoxx,xosuma gelmedi.Bundan almiyin mene...

nepasluwnaya

26 Sentyabr 2009 23:33

istehlakçılar tərəfindən çox seviləcək.---heleki beyenen gormedim...
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

DREAMY_GIRL

26 Sentyabr 2009 23:32

Sitat: FAIRY_DREAMER
Day xeberini qoymusan birini alib verersende mene ))))))

onda atayadeyersen pulun sabah gondersin aciq

LARACROFT

26 Sentyabr 2009 23:31

Uje biu yaponlardan və icadlarından bezmişəm.Ancaq robot ixtira edirlər.Cəmiyyətə lazım olan heç nə ixtira etməzlər.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

..::DeeD::..

26 Sentyabr 2009 23:15

Yaponiyada artiq insan emeyine ehtiyac qalmadi.Eger bir olkede ki,muellim de robtdur.Artiq o da robotlasdi..Hmm..Yaponlar agilli milletdirler,amma niye camaatin islerini elinden alirlar?!Yeqin Yaponiya da hami i$sizlikden robot duzeltmekle me$gul olur.Xebere gore Te$ekkur

Paris

26 Sentyabr 2009 22:29

Yapon saytinda he bu qeder xeber yoxdur 100% :))

Tewekkur edirem.

M_A_R_I_K

26 Sentyabr 2009 22:21

Bular her weyi robotlawdirirlarda :(((
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Afrodita

26 Sentyabr 2009 21:58

Men yaponlarin icadlarini gormekden bezdim.Amma onlar icad etmekden bezmediler.

Emka_85

26 Sentyabr 2009 21:15

Bu Yaponlar ağ eliyib ee.Hər şeyin robotunu çıxardırlar.İnsanlardan çox robot var yaponiyada.+5
--------------------
Dünyada heç kimə güvənmə.Çünki Ağ gülün kölgəsi qaradır

XeTaI