Loading...
Yaprak Dökümü'nə yeni oyunçu

Yaprak Dökümü'nə yeni oyunçu

Loading...
Yaprak Dökümü'nə yeni oyunçu


Fenerbahçe Asbaşçısı kürəkəni musiqiçi və oyunçu Futacı, Yaprak Dökümündə...

Fənərbaxça Klubu Asbaşçısı Mahmud Uslunun kürəkəni musiqiçi və oyunçu Tolga Futacı, Yaprak Dökümü serialının heyətinə alındı. 4 hissədə iştirak etmək üçün razılaşan Futacı, serialda zəngin bir gənci canlandıracaq. Ssenari gərəyi Yaprak Dökümünün əhəmiyyətli xarakterlərindən Sədəfə yaxın maraq göstərəcək və Şevketin reaksiyasını çəkəcək olan Futacı bəyənilsə serialın irəliləyən hissələrində də oynayacaq. Tolga Futacı, İrem Uslu ilə Çırağan Sarayında edilən bir toy ilə həyatını birləşdirmişdi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Diva

10 Noyabr 2009 23:25

Pis gündədir ki bu sarcasti

XpressMusic

16 Oktyabr 2009 17:55

Bu Seriala Baxıram, Baxmayanda Da İnternetdə Köçürüb Vaxıram.
Ama ÇoX Vaxt Baxmıram İnternetdən Skaçat Eliyib Baxıram.
Reklamlar Bütün Adamı Bezdirir. Ona Görə Hər Həftə Kinonun Səhəri Günü İnternetdən Skaçat Eliyib Baxıram.
Bu Aktyor ÇoX Yaraşıqlı Karimatik Aktyordur Görmüşəm.
Ama Deyəsən Artıq Olmayacaq Serialda Çünkü Bunun Rolu 1-2 Seriya İdi Deyəsən...

Ravulya

17 Sentyabr 2009 22:37

Bilmirlere nece curutsunler kinonu

nerminka

16 Sentyabr 2009 15:33

bu filimi beyenirem ele bu senetcinide beyenire yeqin ki yaxsi olar

-Jasmin-

16 Sentyabr 2009 12:11

yaraşıqlı aktyordu
görək də necə olur
ama serial deyəsən hələ çox uzanacaq
sexymix girl_smi sarcasti

Muharibe Jurnalisti

16 Sentyabr 2009 10:54

YAPRAK DOKUMUNE BAXMIRAM....ANCAQ AGLIYIRLAR..ADAMIN UREYI SIXILIR..

Tena

16 Sentyabr 2009 10:21

Lap yaxşı

WUgirl

16 Sentyabr 2009 02:41


Sitat: Dj KaMiL
düzəldərik problem yoxdu )

Chox sag ol girl_ten give_ros
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

Kafujidota

16 Sentyabr 2009 00:29

Qeseng oglandi haa lovejoy

shokoladka

16 Sentyabr 2009 00:25

kash bu shevketin yerinde oynayardi feel

Dj KaMiL

16 Sentyabr 2009 00:25

Sitat: WUgirl
Smaylikin noqtelerin yemiwem


düzəldərik problem yoxdu )

WUgirl

16 Sentyabr 2009 00:06

Anamin Seriali:)Aglamalinski serialdir men arada gulmeli yerlerine baxiram bele eseblewirem baxa bilmirem:)Hami bu serialchun deyir Heyati serialdir.:)
Bu da kimdirse Fenerbahchelidirse xowum gelmedi:)
mocking
Tewekkurlerrose

Smaylikin noqtelerin yemiwem sad
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

DILARA

15 Sentyabr 2009 23:14

thank you

Afrodita

15 Sentyabr 2009 20:48

Bu kinoda saqqiz kimi uzana-uzana gedir.Heves yoxdu daha baxamaga.

LARACROFT

15 Sentyabr 2009 19:49

Çox sağ ol Kamil.Türk seriallarına baxmıram.Məncə çox maraqsız seriallar çəkirlər.Çoxu da bir-birinə oxşayır.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

DeadDoll

15 Sentyabr 2009 19:09

yaprak dokumune havaxt baxmiwam yadimda deyil uje witini cixardiblar neyse twk.

QARACUXURLU XAKKER

15 Sentyabr 2009 18:48

TƏŞƏKKÜRLƏR...

XeTaI

15 Sentyabr 2009 18:02

Sitat: Londra
Nə vaxtsa seriala baxmağa vaxt tapıb


Guya baxmırsan da) İnanaq)

Qreqor Zamza

15 Sentyabr 2009 17:48

Baxmıram türk seriallarına.Çox sağol Kamil.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Ronnie_7

15 Sentyabr 2009 17:19

Fənərlilərdən nə desən çıxar. Serial ilə aram yoxdu çox sağol Kamil
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Estela

15 Sentyabr 2009 16:52

2 seriala baxırdım bu birdə Aşkı memnu.artıq buna demək olar ki baxmıram.nəsə o birinə də maraq ölüb.

m.Hesenzade

15 Sentyabr 2009 16:52

Düzdü baxmıram amma ki uzadırlar ee əsərdə kitabda heç belə şeylər yazılmayıb özlərinnən amerika kəsf edirlər.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Paris

15 Sentyabr 2009 16:49

Yarawiqli gencdi, mence ele sonralarda oynamali olacaq cunki xarici gorkemi yol verir. Ugurlar oynasin gorek nece alinir, tebii yoxsa suni feel

nepasluwnaya

15 Sentyabr 2009 16:44

he gormuwdum pis deyil haaa...wirincik bir weydi...
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

Gunay_oxatan

15 Sentyabr 2009 16:42

aha anonsda gormusdun ele bildim ki,Sedefle bir sey olacaq aralarinda.nifret ederem ee filmde Sedefe askindan donse.