Loading...
Onu bu hala gətirdilər

Onu bu hala gətirdilər

Loading...
Onu bu hala g601;tirdil601;r


İngiltərədə yaşayan 26 yaşındakı Steve Gator, kəllənin böyük bir hissəsini küçədə uğradığı hücumun ardından itirdi.
Gator əmi oğlusuyla lağ edən şəbəkəyə şifahi olaraq etiraz edincə başına qorxunc bir şey gəldi. Şəbəkənin təpikli yumruqlu hücumuna uğrayan gənc adam, gənclərdən ibarət olan şəbəkənin bir üzvü tərəfindən səkiyə doğru atıldı. Başının ön tərəfinin sərt bir şəkildə səkiyə çarpan Gator, dərhal xəstəxanaya qaldırıldı.
Gatorun vəziyyəti qarşısında çaşmışa dönən həkimlər, gənc adamın kəllənin ön qisimini əməliyyatla götürmək məcburiyyətində qaldı.
Həkimlər iki həftə boyunca komada qalan Gatorun həyatda qala bilmə ehtimalının yüzdə 15 olduğunu söyləyirdi. Ancaq Gator, möcüzəvi bir şəkildə komadan çıxaraq, həyatda qalmağı bacardı.

Amma hadisənin ardından işini itirən talehsiz gənc, tez-tez enən keçici ifliclərlə, ciddi bir şəkildə ziyan görən beyninin yaratdığı fiziki pozuqluqlarla mübarizə edir və danışma çətinliyi yaşayır. Üstəlik yaddaşı da ciddi bir şəkildə pozulmuş vəziyyətdə.

Polis hadisədən iki gün sonra hücumla əlaqədar iki gənci tutsa da iddia dəlil qeyri-kafiliyindən düşdü. Stevenin anası isə iddianın düşməsinin şoyunu yaşayır. Nina Gator, vəkillərin məhkəməyə getmək üçün daha çox dəlilə ehtiyac olduğunu söyləmələrinə atəş püskürərək, "Oğulumuz yarım bir başla gəzir və bizdən daha çox dəlil istəyirlər. Buna inana bilmirəm" deyir.
Ağrılı ana, "Oğulum artıq avtomobil istifadə edə bilməyəcək, işləyə bilməyəcək. Özünə etibarını itirdi. Beynini qoruyan heç bir şey yox. Beyni artıq dərhal dərisinin altında" deyə üsyan etdi
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Jenny J

2 Aprel 2014 15:36

Allah göstərməsin
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



★_EliSa_★

14 İyul 2012 15:28

yaziq :(((((((

Da_Vinchi

25 Sentyabr 2009 15:17

Fotoshop ishidi..nese inanmiram

m.Hesenzade

16 Sentyabr 2009 00:32

Allah hamıdan uzaq eləsin.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Kafujidota

16 Sentyabr 2009 00:20

Uydaaaaa.Allah shefa versin

M_A_R_I_K

15 Sentyabr 2009 23:58

Duzdu Allahin iwine qariwmaq menim heddim deyil..Allaha aqir getmesin...Ama ki Mence bele yawamaqdansa yawamaq yaxwidi :((Ezab eziyyetnen :((hemiwe sixintili yawiyacaq am
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

LARACROFT

15 Sentyabr 2009 23:01

Sitat: YUNIS_855
ALLAH köməyi olsun.

--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

50 qepik

15 Sentyabr 2009 20:16

wassat

Rammstein-

15 Sentyabr 2009 17:49

iran olsun bu nedi)

Gunay_oxatan

15 Sentyabr 2009 16:38

bir teher oldum ee ALLAH komek olsun ne deyim? unknown

nepasluwnaya

15 Sentyabr 2009 16:16

etim urpendi....Allah onun komeyi bunu edenlerin qenimi olsun....
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

Ronie101

15 Sentyabr 2009 15:34

Allah komeyi olsun
bosh bosh dalashmagin axri budu

Afrodita

15 Sentyabr 2009 14:27

Vay vay vay.Ne dehsetli bir sey.Allah sefa versin.

Qreqor Zamza

15 Sentyabr 2009 13:27

ALLAH köməyi olsun.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Paris

15 Sentyabr 2009 13:14

ALLAH adami bele xeta belalardan qorusun.

Tewekkur edirem LineageII

Tena

15 Sentyabr 2009 12:52

Dəhşətdi ki bu,Allah özü kömək olsun,yazıqdi

Ronnie_7

15 Sentyabr 2009 12:42

Allah şəfa versin. Yazığım gəldi. Təşəkkür xəbərə görə LineageII
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

DeadDoll

15 Sentyabr 2009 12:36

sad Allah komeyi olsun

Limona

15 Sentyabr 2009 12:34

ALLAH özü kömek olsun.Hec neden bu hala saliblar wassat

Muharibe Jurnalisti

15 Sentyabr 2009 11:53

DEHSET..INSANLAR BIR-BIRLERINE NECE BELE ACIMASIZ OLA BILIR?...

Radiohead

15 Sentyabr 2009 11:39

Bele shey olar? uydaa:(
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz