Loading...
Hicab taxdı deyə qızını öldürdü

Hicab taxdı deyə qızını öldürdü

Loading...
Hicab taxd305; diy601; q305;z305;n305; 246;ld252;rd252;.

Torontoda ata 16 yaşlı qızını öldürdü. Səbəb: 16 yaşlı qızının hicaba bürünmək istəyinin olmamasıdır.
Qızın rəfiqələrinin və sinif yoldaşlarının açıqlamalarına əsasən onun ölümünə səbəb məhz hicab olmuşdur.
57 yaşlı Məhəmməd Pərviz özü polis idarəsinə gələrək 10 dəqiqə əvvəl qızını öldürdüyünü etiraf etdi. Ciddi yaralanan qız tezliklə xəstəxanaya çatdırılsa belə, onun həyatını xilas etmək mümkün olmadı. Qız atası tərəfindən 18 bıçaq zərbəsi ilə öldürüldü...
Atası həbs olundu....
Rəfiqələrinin polis idarəsində gətirdikləri açıqlamalarına əsasən 16 yaşlı qız ənənələrinə sadiq qalmaq istəməyərək daim evdə hicab problemi ilə üzləşirdi.
Qiz daim gözəl geyinmək, karyera sahibi olmaq, eyni zamanda öz gözəlliyini itirmək istəmirdi.
1 ay ərzində o dərsə hicabla gəlsə belə bundan çox sixilirdi və dərsə hicabını açırdı.
Cinayətdə 27-yaşlı qardaşı iştirak etdiyinə və atasına köməkçi olduğuna görə o da həbs olunub.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Lalə

18 Aprel 2013 17:11

[right][/right] Allah o atanın bəlasını versin. angry

Nina Guney

19 Avqust 2012 23:45

Ata duz etməyib islamda mecburiyət yoxdur, qizinda kefi isteyende acmasi duzgun deyil her ikisi gunah edib

Sitat: Rufat
Bele hallar cox olub, olur ve olacaqda..
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

IMANOVA AYSEL

27 Fevral 2012 12:11

HICAB VACIBDI AMMA MECBUR DEYIL...BELE OLMAZ sad

Ferhad Tagiyev

4 Oktyabr 2011 00:26

allah belani versin

sporrow

28 Sentyabr 2011 13:59

insan oldurmek boyuk gunahdir. an

MR.QARRI

30 Noyabr 2009 19:14

ÖLSÜN ELƏ ATA

m.Hesenzade

16 Sentyabr 2009 00:25

sad
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Ronnie_7

15 Sentyabr 2009 13:02

Xəbər üçün çox sağ ol SupeRocK. Maraqlı xəbərdi
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Guller22

15 Sentyabr 2009 11:58

Hicab taxmaq mecburu deyil axi,bunu yalniz insan oz isteyiyle etmelidi.Mence bunlar gunah qazaniblar.

Tena

15 Sentyabr 2009 10:16

İslamda məcburiyyət yoxdu,bu duzgun deyil,belə dinsevəndisə,bəs bilmir ki,insan oldurmənin cəzası nədir,ehhh bəlkə də səbəb başqa şey imiş

Muharibe Jurnalisti

15 Sentyabr 2009 09:46

XEBERIN BASLIGI XEBERIN METNI ILE DUZ GELMIR EEEE....

nepasluwnaya

15 Sentyabr 2009 01:38

hmmmm belay
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

juSmile

15 Sentyabr 2009 00:58

hmmm

DeadDoll

15 Sentyabr 2009 00:00

shok

M_A_R_I_K

14 Sentyabr 2009 23:36

bu xeberi men coxdan ewitmiwdim ama deqiq bilmirem o weherde idi ya yox wassat
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Deviant

14 Sentyabr 2009 22:14

:(

.::StaticxAge::.

14 Sentyabr 2009 21:41

bir deyqeye...eger qiz hicabdan sixilib onu acirdisa, day niye bagliyirdi ki? basa dusmedim...o zaman qizin da atasinin gunahi qeder gunahi var fikrimce....

DENTiS

14 Sentyabr 2009 21:39

iSLAM DINININDE MECBURIYET YOXDU.
AMAKi Qiz daim gözəl geyinmək, karyera sahibi olmaq, eyni zamanda öz gözəlliyini itirmək istəmirdi.-dise ITIRMESIN HICAB BAGLAMAQ NE GOZELLIYI ITIRIR NEDEKI KARIYERANI...
T$K-ler


Sitat: SIRIN_MELEK
amma ad duzgun deyil

Duzgune yalni$a fikir verSen onda gerek Sayta xeber oxumyaSiz...
Ona gore bele $eyleri bo$ ver.

DREAMY_GIRL

14 Sentyabr 2009 20:02

twk xebere gore amma ad duzgun deyil

Rufat

14 Sentyabr 2009 20:02

Bele hallar cox olub, olur ve olacaqda..
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Lineage

14 Sentyabr 2009 19:58

Ata düz etməyib islamda məcburiyət yoxdur

Vanessa

14 Sentyabr 2009 19:21

Sitat: LARACROFT
Xəbər üçün çox sağ ol SupeRocK.Ama xəbərin adı Hicab taxmadı deyə qızını öldürdü olsaydı daha düzgün olardı.

beli mende bunu gormuwem buhaqda adi da elediki Hicab taxmadi deyene qizini oldurdu xeber ucun yenede tewekurler

-Jasmin-

14 Sentyabr 2009 19:14

məncə zorla gözəllik olmaz
əgər hicab bağlamaq ürəkdən gəlmirsən məcburiyyət qarşısında olursa onda taxmasa daha yaxşıdı

Paris

14 Sentyabr 2009 19:08

Sitat: LARACROFT
Ama xəbərin adı Hicab taxmadı deyə qızını öldürdü olsaydı daha düzgün olardı


Eslinde xeberin adi mehz eledir. Cunki bu haqda qonwu saytda oxumuwdum.

Tewekkurler.

LARACROFT

14 Sentyabr 2009 18:43

Xəbər üçün çox sağ ol SupeRocK.Ama xəbərin adı Hicab taxmadı deyə qızını öldürdü olsaydı daha düzgün olardı.Çünki xəbərnən uyğunlaşmır.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

J_LADY

14 Sentyabr 2009 18:41

Sitat: Rammstein-
xeberin adiyla movzu uyqun gelmedi axi ele bil)

Aha..."Hicab taxmadı deyə..." olmalı idi
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

Rammstein-

14 Sentyabr 2009 18:25

xeberin adiyla movzu uyqun gelmedi axi ele bil)

XeTaI

14 Sentyabr 2009 18:24

Dəhşət

J_LADY

14 Sentyabr 2009 18:20

Əla!Çox dinpərəst insan olduğuna görə insan öldürməyin də yəqin ki cəzasının nə olduğunu bilir!Cəhənnəm odu!!!
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)