Loading...
Metromuz Guinness'də

Metromuz Guinness'də

Loading...
alt

Tarixdə “Ginnes rekordlar kitabı”na düşmüş ən dəhşətli avtomobil qəzası Əfqanıstanda, ölkənin şimal və mərkəz hissəsini birləşdirən Salanq tunelində baş verib. 1964-cü ildə sovet mütəxəssislərinin hazırladığı 2.7 km uzunluqdakı tunel coğrafi baxımdan (Hindiquş dağları) dünyanın üçüncü ən hündür keçididir (3360 metr). Tunelin işə düşməsi ilə ölkənin cənubundan şimalına getməyə sərf olunan vaxt 72 saatdan 10 saata endi.

Tuneldə ilk qəza 23 fevral 1980-də baş verir. Sovet ordusuna məxsus avtomobil karvanı fasilə üçün dayandıqda mühərriklərdən çıxan zəhərli qazlar 16 «düşmən»in (sovet əsgəri) həyatına son qoyur.

3 noyabr 1982-ci ildə tuneldə 2 hərbi qruplaşma arasında toqquşma baş verir. Sovet hərbi mənbələrinə görə, yanacaq daşıyan avtomobilin alışması nəticəsində 176 nəfər (64 sovet əsgəri və 112 əfqan) həlak olur. Əfqan milli yanğından mühafizə Departamentinin hesabatında isə ölənlərin sayının 3000 olduğu bildirilir. Şimal alyansı və taliblər arasında təbii maneə olan bu tunel 1997-ci ildə Əhməd şah Məsudun əmri ilə partladılır. 2002-ci ildə tunel yenidən açılır, 2004-cü ildə isə genişləndirilir.

Tarixdə ən dəhşətli metro qəzası isə 28 oktyabr 1995-ci ildə Bakıda baş verib. Metronun “Ulduz” və “Nərimanov” stansiyaları arasındakı tuneldə qatarın alışması nəticəsində 300 adam həlak olub, 400 nəfər isə xəsarət alıb. Prezident Heydər Əliyevin göstərişi ilə ölkədə 3 gün matəm elan edildi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LeMaN403

30 Sentyabr 2009 17:45

Allah qorusun.Hec esitmemisdim bu haqqda.

DENTiS

15 Sentyabr 2009 00:34

Bu nece olub bizim xeberimiz olmayib. belay

cool girl

12 Sentyabr 2009 13:22

no

M_A_R_I_K

12 Sentyabr 2009 01:29

feel
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Tena

11 Sentyabr 2009 10:45

Ehhh,Allah uzaq eləsin bir daha

sevdican

11 Sentyabr 2009 02:56

Allah bir daha gostermesin.AMIN!

shokoladka

11 Sentyabr 2009 00:23

belay

Kafujidota

10 Sentyabr 2009 23:40

Ehh....

nepasluwnaya

10 Sentyabr 2009 22:36

bizde bele weylerle tarix yaziriq...ehhh
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

naro4ka

10 Sentyabr 2009 21:58

hmm melumata gore twkr yazmag sozum yoxdu(((((((bizim milletdide)))))

Grey Wolf

10 Sentyabr 2009 20:07

Thank You Wery Much)))))))) recourse

brett19

10 Sentyabr 2009 20:05

allah gostermeye

Ruhsar

10 Sentyabr 2009 19:43

yaxwi wey olsa Azerbaycan rekord kitabina duwmez e(((

yollarda tixaca gore de Azerbaycan 1-ci yerdedi

daha neler olacaq kim bilir

QARACUXURLU XAKKER

10 Sentyabr 2009 19:12

təşəkkürlər...

J_LADY

10 Sentyabr 2009 18:20

Dəhşətdi!Allah bir də elə hadisə göstərməsin!Belə rekordlarkitabına düşmək nəyə lazım?
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

Vamp

10 Sentyabr 2009 16:01

Sitat: RITMEX
Əsas odur ki bu kitaba düşürük de)

100% :)
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

LARACROFT

10 Sentyabr 2009 15:56

Heç mənim bu qəzadan xəbərim yox idi.İlk dəfədi eşidirəm.Hə yadıma düşdü bu qəza olanda həm balacaydım,həm də Azərbaycanda deyildim.
Xəbərə görə çox sağ ol Muharibe Jurnalisti.Bunu bilmək mənim üçün maraqlı oldu.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

vugush

10 Sentyabr 2009 15:54

mede bilirdim

XeTaI

10 Sentyabr 2009 15:39

Elə ya da belə. Əsas odur ki bu kitaba düşürük de)

Qreqor Zamza

10 Sentyabr 2009 15:39

Sitat: Gunay_oxatan
melumat ucun sagol.

--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

DeadDoll

10 Sentyabr 2009 15:37

tewekkurler!

-Jasmin-

10 Sentyabr 2009 15:03

əsas o kitaba düşməkdi
biz də belə mənasız şeylərlə düşərik

Gunay_oxatan

10 Sentyabr 2009 15:00

melumat ucun sagol.

sona babayeva

10 Sentyabr 2009 14:19

M.J THANKSS..

Nahid-19

10 Sentyabr 2009 14:07

ALLAH olenlere rehmet elesiin xebere gore ise tshk....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Radiohead

10 Sentyabr 2009 14:06

yazının 90% Əfqanıstana qalan 10% Bakıya həsr olunub
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Rammstein-